Nyt homma etenee. Mennään kävelee joku ilta. Jännittää.
Ikävöin sua mies.
Anonyymi
49<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 49
Vanhimmat
Sorry, varatut keski-ikäiset eukot ei kiinnosta. Tunge se omakotitalos myyntiin ja eroo ukostas ensin
En ole toi aloittaja enkä eukko mutta en aijo tehdä pyytämääsi asiaa.
pää kii sielä'
https://www.youtube.com/watch?v=5-Z7Qs4lWNo
Mutta keski-ikäisyydestä ei voi ottaa eroa?
Käyhän se. Mielelläni kävelisin perässäsi ihastellen sun hyvää peppua. Jollekin..
Sori tuun tähän en ole aloituksen tekijä pidätkö hänen naisen pepusta kerro jotain.
Tule pois, no proplemo. Pidän. Pidän naisesta tietenkin muutenkin. Sisäinen kauneus, mutta pidän hänen pepusta, se on mielestäni tosi seksikäs, ja pidän naista kauneimpana, koko nainen, vartalo, paljon todella mieleeni olevaa ja kiihottavampana naisena mitä tiedän.
Siinä oli paljon tietoa. Onko kauan kun hänet olet nähnyt? 🥰
Oon kipee, tuu hoitamaan
Voi pikku nöpsykkä nenuliini et kai. 🥰
Oot taas ryypiskelly hyi sua risto!!! Nyt loppuu tommone! Mie lähen nyt hakee evästä! Tuonko olutta?!
Onko se semmoinen että sun tekis mies mieli käsillä läpsytellä sitä?
8 on on 😂
Ettäs kehtaat miksi vain 8.😮 Meinaatko että parantamisen varaa on? ☺️ No onhan sekin jotain.
Ajattele jos olisi annettu 5?
Niin ei voi käydä koska se on lähes täydellinen.
Muutaman viikon sisällä oon nähny
10 se on. 12.34 kommentin kirjoittaja
Juu kiitos jos mulle eihän sitä tiedä olenko se jota tarkoitat.🥰
Tämä aihe on ilmeisesti joku missio täällä kun niin usein esillä
Sitä ei tiedä. Ma alkaa hänen nimi
En sitten ole.
Et silloin ole
J-alkaa. Muu.
S-alkaa.
Kerro itsestäsi. Kanssa joku muu..
Millainen nainen? Tumma, vaalea? Millainen pylly? Farkkupeppu, toppahousupeppu, mikä? Oletko jutellut hänen kanssaan?
Olen pitkä nainen mies on nuorempi pikkuisen pihkassa mieheen. 🥰
Milloin oot nähny miehen ja hän sut?
Lokakuussa en ole aloittaja. 🥰
Kerro tuosta
En halua olen sen tänne joskus kertonut.
Mies on todella pitkä. 🥰
Paljon on todella paljon?
Yli 190cm en tiedä hänen pituuttaan.
Eri
Voi olla 2 metriäkin en tiedä.
Oon eri
mulle kävis vaikka huomenna <3
( kyseessä ei pitkä mies )
Kuinka pitkä? Vaalea, tumma? Sinä? Mistä?
lyhyt, tumma
160,170,jos sit ei
hänen pituutensa jotain tuolta väliltä =)
Onpa lyhyt:)
hän siis
Hän lyhyt?
juu
Sit ei
Onko 10??
On.