Mikähän minulla on, kun sisäreisissä ja polvien takataipeissa on todella kuivaa ihottumaa, ulkomaanmatkan jälkeen alkanut. Ihossa on muutamia pieniä haavoja, joita tulee itsestään, ja jotka eivät kutia. Viikon kortisoni kuuri ei ole auttanut. Rasvon ihoa jatkuvasti, mutta ei helpota..
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mee lääkäriin. Luultavasti ulkomailta saatu jokin "pöpö", jos oma hoito ei auta.
- Anonyymi
En ole ollut ulkomailla. Vain kerran käynyt elämässäni sisävesiristeilyllä. Siellä söin kalaruokia. Voiko oireet johtua tuosta risteilystä?
- Anonyymi
Mitä kalaruokia söit?
- Anonyymi
Menuna: lohta, siikaa, shushia ja särkipullia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menuna: lohta, siikaa, shushia ja särkipullia.
Todella maukas menu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493