oikein kunnolla elämäsi aikana?
Itse neljä kertaa.
Kuinka monta kertaa olet rakastunut
18
75
Vastaukset 18
- Anonyymi
Kerran
- Anonyymi
Kerran. Söpöliini seksyyn Kaisaan 😘
Juha - Anonyymi
Kerran ja siitä seurasi vuosikymmenien avioliitto.
- Anonyymi
Kerran ja kohta 15 vuotta ollaan kuin vastarakastuneet😊
- Anonyymi
Mäki olen ollut 17 vuotta saman miehen kanssa. Itse en ole pettänyt kertaakaan sinä aikana. Miehestä en tiedä, enkä ole kysynyt. On meilki ollu riitamme, varsinki alku oli vaikeeta ja melkein jo erottiinki.
- Anonyymi
Mitä ihmettä teet ikävä palstalla?
- Anonyymi
Kerran. En ikinä kertonut tunteitani ja nyt se on jo myöhäistä.
- Anonyymi
Yhden ainoan kerran. Viime kesänä. Ja yhä Rakastan.
- Anonyymi
M vai n?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M vai n?
m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
m.
Siis mieheen rakastuin
- Anonyymi
Kaksi. Nyt on kolmas menossa.
- Anonyymi
Rakastunut yhden kerran. Olen seurustellut kuitenkin muutaman kerran ja tuntenut rakkautta. Syvää rakkautta en ole tuntenut kuin kerran.
Yhden kerran, eikä toista kertaa tuu. Oon mieluimmin yksin ja teen niinkuin tähänkin asti 2 vuoden ajan.
- Anonyymi
Kahdesti. Eikä taida onni olla myötä tälläkään kerralla.
- Anonyymi
Mennyt on mennyttä. En mä heitä kaipaa tässä.
Haluan että hän on elämäni rakkaus. Se jota pidän kädestä kuolinvuoteella, kumpi sitten ensin lähteekään.. - Anonyymi
Vain kerran. Sekin oli ihan vahinko. Ei voinut toimia suhde siitä lähtökuopasta.
- Anonyymi
Luulen että tämä on ensimmäinen Rakkaus. Aikaisempi on rakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981294
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1031039- 61887
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi54862Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k38860- 3818
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.127804- 65665
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant48592Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34550