mika19831
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
123
- 042
Tää on niin tätä
Oon huomannu täs 2,5 vuoden sinkkuuden aikana, että tämä on ihan mukavaa olla pitkästä aikaa yksin, vaikka aina välillä134Mistähän löytäis
sen oikean? Tinder ja Badoo testattu, osumia kyllä tulee tasaseen tahtiin, mutta ittellä loppuu mielenkiinto tohon kirjo046- 038
- 031
Kysymys naisille!
Mikä teitä naisia vaivaa kun kiinnostutte musta? Olen ihan tavallisen näköinen tai jonkun verran sen alle, eli missä vik045- 236
- 034
- 033
- 046
Pieni vinkki
palstan miehille. Kyllä se nainenkin löytyy kun et oo mikään kusipää, etkä esitä mitään roolia, oot ihan oma ittes. Mull039Pitää vissiin
lopettaa treffailu, kun ei löydy sopivaa, tai löytyy mutta on niin kaukana, että ei aika riitä lähteä minnekkään, viikol6178Mistähän löytyisi?
Mistähän löytyisi, mukava ja ihana nainen? Sellainen joka hyväksyy mut sellaisena kuin olen.453minkähän takia?
Niin, siis minkähän takia tinderissä vaan osumia napsuu melkein koko ajan, vaikka en nyt mikään komeakaan ole, pikemmink035minkähän takia?
Niin, siis minkähän takia tinderissä vaan osumia napsuu melkein koko ajan, vaikka en nyt mikään komeakaan ole, pikemmink043Kävisköhän
Pitäisköhän sitä kävästä pitkästä aikaa baarissa, ottaa parit bisset ja sitten takasi kotiin?657Voi hemmetti!
Oon ehkä ihastunut, yhteen todella mukavaan ja hyvän oloiseen naiseen. En vain tiedä mitä tekisin, koska en tiedä, sen n1750Naisille kysymys
Oon vähän ajatellu,että yksin on kaikista parasta olla, on tullu mitta täyteen siitä kuinka, naiset käyttäytyy. Eli oon5948Minkälainen nainen kiinnostuis vähän ujosta miehestä?
Sen tiedän itsekkin että en oo mikään unelmien mies, mutta kyllä tuntuis aina välillä vientiä olevan, oon vain sen verra6455Onneksi loppuu tämä vuosi pian.
Pian saa poistaa tinderit ynm, onhan niissä jo puoli vuotta notkuttu ja kyllä tuntuu riittävän se aika.453