Vapaa kuvaus

Aloituksia

21

Kommenttia

123

  1. Mussa on varmaan jotain vikaa?

    En löydä mistään sitä naista joka olis mulle se oikea.
    Suhteet
    0
    23
  2. Tää on niin tätä

    Oon huomannu täs 2,5 vuoden sinkkuuden aikana, että tämä on ihan mukavaa olla pitkästä aikaa yksin, vaikka aina välillä
    Suhteet
    1
    17
  3. Mistähän löytäis

    sen oikean? Tinder ja Badoo testattu, osumia kyllä tulee tasaseen tahtiin, mutta ittellä loppuu mielenkiinto tohon kirjo
    Suhteet
    0
    17
  4. Morjensta!

    Mitäs tänne kuuluu? Onko ollu vipinää? En oo täällä hetkeen käynytkään.
    Suhteet
    0
    18
  5. Löytäisköhän

    jostain naisen jota vois rakastaa?
    Suhteet
    0
    14
  6. Kysymys naisille!

    Mikä teitä naisia vaivaa kun kiinnostutte musta? Olen ihan tavallisen näköinen tai jonkun verran sen alle, eli missä vik
    Suhteet
    0
    23
  7. Minkä takia

    Naiset on niin vaikeita?
    Suhteet
    2
    18
  8. Lähtiskö käymään

    baarissa, vai vetäiskö vain kalsarikännit?
    Suhteet
    0
    16
  9. mitäs tänne

    kuuluu? Onkos ollu sinkuilla sutinaa?
    Suhteet
    0
    15
  10. Mikäs täällä

    on meininki? Onko löytynyt se kaivattu?
    Suhteet
    0
    17
  11. Pieni vinkki

    palstan miehille. Kyllä se nainenkin löytyy kun et oo mikään kusipää, etkä esitä mitään roolia, oot ihan oma ittes. Mull
    Suhteet
    0
    19
  12. Pitää vissiin

    lopettaa treffailu, kun ei löydy sopivaa, tai löytyy mutta on niin kaukana, että ei aika riitä lähteä minnekkään, viikol
    Sinkut
    6
    100
  13. Mistähän löytyisi?

    Mistähän löytyisi, mukava ja ihana nainen? Sellainen joka hyväksyy mut sellaisena kuin olen.
    Suhteet
    4
    22
  14. minkähän takia?

    Niin, siis minkähän takia tinderissä vaan osumia napsuu melkein koko ajan, vaikka en nyt mikään komeakaan ole, pikemmink
    Suhteet
    0
    24
  15. minkähän takia?

    Niin, siis minkähän takia tinderissä vaan osumia napsuu melkein koko ajan, vaikka en nyt mikään komeakaan ole, pikemmink
    Suhteet
    0
    18
  16. Kävisköhän

    Pitäisköhän sitä kävästä pitkästä aikaa baarissa, ottaa parit bisset ja sitten takasi kotiin?
    Sinkut
    6
    27
  17. Voi hemmetti!

    Oon ehkä ihastunut, yhteen todella mukavaan ja hyvän oloiseen naiseen. En vain tiedä mitä tekisin, koska en tiedä, sen n
    Sinkut
    17
    28
  18. Naisille kysymys

    Oon vähän ajatellu,että yksin on kaikista parasta olla, on tullu mitta täyteen siitä kuinka, naiset käyttäytyy. Eli oon
    Sinkut
    59
    23
  19. Minkälainen nainen kiinnostuis vähän ujosta miehestä?

    Sen tiedän itsekkin että en oo mikään unelmien mies, mutta kyllä tuntuis aina välillä vientiä olevan, oon vain sen verra
    Sinkut
    64
    27
  20. Onneksi loppuu tämä vuosi pian.

    Pian saa poistaa tinderit ynm, onhan niissä jo puoli vuotta notkuttu ja kyllä tuntuu riittävän se aika.
    Sinkut
    4
    38