Mies sanoi eilen pannessa, että on pyytänyt jonkun kaverinsa naimaan minua viikonloppuna. Hän itse lähtee tänään työmatkalle ja on koko loppuviikon reissussa, eikä suostu paljastamaan onko nää nyt vaan panopuheita vai onko oikeasti järjestänyt jotakin outoa. Oudolla tavalla kihelmöi, vaikka toisaalta pelottaa ja ahdistaa. Miehellä on ollut pitkään haaveita kolmenkimpasta ja petipuheet on aika levottomia, mutta tää on nyt jotain ihan muuta. Hitto, nyt en tiedä pitäiskö viikonloppua odottaa mielenkiinnolla vai pakata kamat kasaan ja mennä viikonlopuksi mutsille yöks.
Vierasta viikonlopuksi
47
862
Vastaukset
- Anonyymi
Tai voit tulla mun luo yöksi tänne Kuopioon vaikka heti:))
- Anonyymi
Kuopio on kyllä semi lähellä, mut taidan silti valkata sen mutsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopio on kyllä semi lähellä, mut taidan silti valkata sen mutsin.
Mutta Mutta....Minä olisin kivempaa seuraa sulle:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Mutta....Minä olisin kivempaa seuraa sulle:)
Kaveri, joka tarjoo yöseuraa naiselle josta ei tiedä ikää eikä näköä ei voi olla miulle sopivaa seuraa 😉 Vanhemmat sedät tai peräkammarin pojat ei toimi.
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri, joka tarjoo yöseuraa naiselle josta ei tiedä ikää eikä näköä ei voi olla miulle sopivaa seuraa 😉 Vanhemmat sedät tai peräkammarin pojat ei toimi.
47v Katso profiili mie täältä suomi24 treffeistä
- Anonyymi
mie kirjoitti:
47v Katso profiili mie täältä suomi24 treffeistä
Varattuna en ole rekisteröitynyt treffeihin, eikä tää muutenkaan ollut mikään seksiseuran etsimis ilmoitus 😊
- Anonyymi
Turhaa pelkäät😋harrastamme kolmansia miheni kans. Eka kerralla kun mies ilmoitti et sopinut vieraan miehen kans päivän kun tulee rakastelee kanssani.Mieheni lähti aamulla töihin antoi suukon sanoi nauti rakas😊Olin samalla kiihottunut ja pelokas kun jäin yksin kotia. Siivosin ja laitoin makkarin kuntoon kun petasin sänkyä tajusin kohta vieras yhtyy kanssani sängyllä. Kiihotus valtasi mielen enkä tuntenut enää pelkoa😊Kävin suikussa ja meikkasin ,pukeuduin valkoiseen läpi kuultavaan aamu takkiin. Katsoin sen parhaaksi asuksi ja miehen helppo riisua kun kuiteskin tulee panee mua luvan kanssa. Auto tuli pihaamme sovitusti, arvaa mikä tunne katsoin ikkunasta näin siististi pukeutuneen tosi ison miehen,kiihotuin saman tien. Mies tuli hymyillen sisään halasi pitkään sanoi olet kiihottavan näköinen.Olin keittänyt kahvit valmiiksi mies kyseli olenko aikaisemmin saanut vierasta miestä sanoin eka kerta olemme fantasioineet kyllä😊Mies avvasi pöydässä aamu takkini silitteli rintojani ja reisiäni sanoi kohta saat kunnolla kyrpää. Tilanne eteni nopeasti ja todellakin halusi et tää mies nai mua. Mies kantoi mut sänkyyn aalkoi riisua vaatteitaan kun hän otti housut pois näky oli komea.Puolet suurempi kalu kuin miehelläni olin aivan kosteana ,mies tuli sänkyyn alkoi suudella vastasin molempien kiima kasvoi,esileikkien jälkeen mies tuli päälleni ja ohjasi kalunsa pilluuni, voihkin nautinnosta sanoin pane kunnolla mua ja pikään😊Kokemus oli loistava ja siitä lähti meidän kolmen kimpat liikkeelle😊 Terkuin Sonja
- Anonyymi
Huh, saat ton kuulostamaan kyllä aika kuumottavalta. Ite olen vielä aika epävarma miten näihin miehen unelmiin pitäisi suhtautua. Toisaalta tuntuu oudolta, toisaalta kiihottavalta ja välillä en oo varma onko noi jutut sit kuitenkin vain läppää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, saat ton kuulostamaan kyllä aika kuumottavalta. Ite olen vielä aika epävarma miten näihin miehen unelmiin pitäisi suhtautua. Toisaalta tuntuu oudolta, toisaalta kiihottavalta ja välillä en oo varma onko noi jutut sit kuitenkin vain läppää.
Täällä on myös läppääkin mut vastasin kun kyselit😊arvaa kuika paljon tälläistä harrastetaan ja monen naisen unelma pitkässä suhteessa. Ainaskin meidän suhde toimii paremmin ja voimme keskustella avoimesti haluista ja miehistä joiden kanssa olen yhtynyt😋myös miehistä on tullut hyviä ystäviä käymme joskus tanssimassa ja työn lomassa kahvilla . T.Sonja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on myös läppääkin mut vastasin kun kyselit😊arvaa kuika paljon tälläistä harrastetaan ja monen naisen unelma pitkässä suhteessa. Ainaskin meidän suhde toimii paremmin ja voimme keskustella avoimesti haluista ja miehistä joiden kanssa olen yhtynyt😋myös miehistä on tullut hyviä ystäviä käymme joskus tanssimassa ja työn lomassa kahvilla . T.Sonja
Siis tarkoitin, että en oo varma kuinka tosissaan mies on noissa jutuissaan. Vaikka ei kai se jatkuvasti aiheesta jauhaisi, jos ei oikeesti haluis. Ihan mielenkiintoista saada naisnäkökulmaa, kun ei näistä oikein omien kavereiden kanssa oo tullut avauduttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitin, että en oo varma kuinka tosissaan mies on noissa jutuissaan. Vaikka ei kai se jatkuvasti aiheesta jauhaisi, jos ei oikeesti haluis. Ihan mielenkiintoista saada naisnäkökulmaa, kun ei näistä oikein omien kavereiden kanssa oo tullut avauduttuu.
Kyllä jos miehesi ottaa aiheeseen kantaa useasti voi olla että pelkää halutko sinä😊 kerro hänelle suoraan et halut vieersta maistaa, eka kerran jälkeen jos molemmista tuntuu voit hankkia vaki panon tai etsiä kerta selllaisia😊voin itse sanoa ihanampaa rentoutumis tapaa ei ole kun saa vierasta miestä joka suutelee ja imee hellästi ja haluaa sua oikeesti😊Sonja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos miehesi ottaa aiheeseen kantaa useasti voi olla että pelkää halutko sinä😊 kerro hänelle suoraan et halut vieersta maistaa, eka kerran jälkeen jos molemmista tuntuu voit hankkia vaki panon tai etsiä kerta selllaisia😊voin itse sanoa ihanampaa rentoutumis tapaa ei ole kun saa vierasta miestä joka suutelee ja imee hellästi ja haluaa sua oikeesti😊Sonja
Annatko miehesi panna muita? Itse en antaisi, enkä tiedä olisko sit tekopyhää, jos suhteessa vain minulla olisi vapauksia ja miehellä ei. Mies tahtoo sängyssä kuulla, että haluan vierasta, kiihottaa häntä suunnattomasti. Yleensä pienen suostuttelun ja kiusaamisen jälkeen sen hänen mielikseen sanonkin, ja jos on ihan rehellinen itelleen, on se varmaan tottakin. Joku siveyden sipuli minussa vaan haluaa hannata ja esittää, et yksi mies on just riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko miehesi panna muita? Itse en antaisi, enkä tiedä olisko sit tekopyhää, jos suhteessa vain minulla olisi vapauksia ja miehellä ei. Mies tahtoo sängyssä kuulla, että haluan vierasta, kiihottaa häntä suunnattomasti. Yleensä pienen suostuttelun ja kiusaamisen jälkeen sen hänen mielikseen sanonkin, ja jos on ihan rehellinen itelleen, on se varmaan tottakin. Joku siveyden sipuli minussa vaan haluaa hannata ja esittää, et yksi mies on just riittävästi.
Antaisin mut ei halua on aisuri nauttii kun minä saan,olen kylläkin seksuaalisesti aktiivinen😊 moni mieshän nauttii siitä kun saa etsiä panokaverin vaimolle,ainakin mieheni haluaa minua täysillä ja kieltämättä liikehdin ja pidän itsestäni paremmin huolta.Halun vieraan saavan tyydytyksen kunnolla ja mietin usein miten moni mies fantasioi minusta😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisin mut ei halua on aisuri nauttii kun minä saan,olen kylläkin seksuaalisesti aktiivinen😊 moni mieshän nauttii siitä kun saa etsiä panokaverin vaimolle,ainakin mieheni haluaa minua täysillä ja kieltämättä liikehdin ja pidän itsestäni paremmin huolta.Halun vieraan saavan tyydytyksen kunnolla ja mietin usein miten moni mies fantasioi minusta😊😊
Olen myös tosi aktiivinen ja tartten seksiä usein. En tiedä, et onko se johtanut sit miehellä tohon fixsaatioon, että tarviis useemman miehen pitämään minut tyytyväisenä ja tyydytettynä, vai onko tää joku halu joka on ollut aina, pysynyt vaan avioliiton alkuvuodet piilossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös tosi aktiivinen ja tartten seksiä usein. En tiedä, et onko se johtanut sit miehellä tohon fixsaatioon, että tarviis useemman miehen pitämään minut tyytyväisenä ja tyydytettynä, vai onko tää joku halu joka on ollut aina, pysynyt vaan avioliiton alkuvuodet piilossa.
Meillä mies alkoi vihjailla vuoden yhdessä olon jälkeen. Hyvässä ja rakastavassa suhteessa ei tartte pelätä et vaimo kiintyy vieraaseen. Ihastua kyllä saa kuuluu hyvään seksiin ja itsellänikin miehiä joiden kanssa viestittelen viikottain ne viestit on eroottis sävyisiä😊kiihotun viesteistä ja pakko spia tapaaminen et pääsen yhtyy mien kanssa. Kerron siitä miehelleni et tekee mieii, mieheni innostuu aina tapaamisesta. Viimeksi tapasin miehen jonka kanssa olen ollut yhdynnässä kymmenisen kertaa. Hän on rekka kuski tavattiin huolto asemalla hän yöpyi siellä. Aivan mahtava kokemus rekan hytissä kun tulin kotia miheni otti mut heti,ehdotin kyllä käyn suikussa kun mihen nesteet sisälläni mut aisuri tykkää nuoli vieraan spermaa ja kiihotuin äärimmilleen😊 tänä päivänä rakastelen kerran viikossa vieraan kanssa.Olen tänään vapaalla sovin juuri nuoremman miehen kanssa perjantaiksi tapaamisen😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä mies alkoi vihjailla vuoden yhdessä olon jälkeen. Hyvässä ja rakastavassa suhteessa ei tartte pelätä et vaimo kiintyy vieraaseen. Ihastua kyllä saa kuuluu hyvään seksiin ja itsellänikin miehiä joiden kanssa viestittelen viikottain ne viestit on eroottis sävyisiä😊kiihotun viesteistä ja pakko spia tapaaminen et pääsen yhtyy mien kanssa. Kerron siitä miehelleni et tekee mieii, mieheni innostuu aina tapaamisesta. Viimeksi tapasin miehen jonka kanssa olen ollut yhdynnässä kymmenisen kertaa. Hän on rekka kuski tavattiin huolto asemalla hän yöpyi siellä. Aivan mahtava kokemus rekan hytissä kun tulin kotia miheni otti mut heti,ehdotin kyllä käyn suikussa kun mihen nesteet sisälläni mut aisuri tykkää nuoli vieraan spermaa ja kiihotuin äärimmilleen😊 tänä päivänä rakastelen kerran viikossa vieraan kanssa.Olen tänään vapaalla sovin juuri nuoremman miehen kanssa perjantaiksi tapaamisen😊
Millainenhan Pandoran lipas aukeaa jos antaa haluille vallan? Itsellä ei mieheni lisäksi oo ollut kuin yksi muu seksipartneri. Kovasti kyllä pyörii mielessä, et kellehän frendilleen se on aiheesta maininnut JOS nyt on maininnut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä teillä naisilla on kivat oltavat.. saatte vapaasti naida muiden kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainenhan Pandoran lipas aukeaa jos antaa haluille vallan? Itsellä ei mieheni lisäksi oo ollut kuin yksi muu seksipartneri. Kovasti kyllä pyörii mielessä, et kellehän frendilleen se on aiheesta maininnut JOS nyt on maininnut...
Moni käy hierojalla fantasioi siellä😊 kun on avoin ei tartte miettiä sellaisia. Miehet joiden kanssa olen yhdynnässä tietää heti aluksi harrastuksesta😊miehiä kiehtoo varattu nainenkunhe saavat naisen voihkii ja lakee kunnolla😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni käy hierojalla fantasioi siellä😊 kun on avoin ei tartte miettiä sellaisia. Miehet joiden kanssa olen yhdynnässä tietää heti aluksi harrastuksesta😊miehiä kiehtoo varattu nainenkunhe saavat naisen voihkii ja lakee kunnolla😊
Niin se on vieras ja toisen oma kiehtoo kyllä... meitä miehiäkin kuten teitä naisiakin. Itse oon ollu vakikumppanin kanssa 10v ja sinä aikana käynyt salaa n 30 naisen kanssa yhtymässä ja yleensä täällä mun luona Siilinjärvellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä teillä naisilla on kivat oltavat.. saatte vapaasti naida muiden kanssa...
Eikö olekin. Ja silti pitää vielä pohtia käyttäiskö tän mahdollisuuden vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekin. Ja silti pitää vielä pohtia käyttäiskö tän mahdollisuuden vai ei.
Sepä se …. tiedä millainen sarvi siellä olis sulle, mutta mun luona olis sulle kyllä kaikilla mausteilla, kielihoitoo ….hyväilyä koko vartalolle ja suudelmia ympäriinsä sekä kiusaan sut kiimaan ennen kuin yhdytään ja monesti:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se …. tiedä millainen sarvi siellä olis sulle, mutta mun luona olis sulle kyllä kaikilla mausteilla, kielihoitoo ….hyväilyä koko vartalolle ja suudelmia ympäriinsä sekä kiusaan sut kiimaan ennen kuin yhdytään ja monesti:)
Aika paljon luvattu. Periaatteessa kuulostaa hyvältä, mutta jos miehelle riittää naisessa se, et löytyy kolme reikää jonne työntyä, ei oo miun juttu. Saattaisinhan olla millainen hirvitys tahansa. Jos miehellä ei oo mitään taso vaatimuksia, kertoo se kaiken tarpeellisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon luvattu. Periaatteessa kuulostaa hyvältä, mutta jos miehelle riittää naisessa se, et löytyy kolme reikää jonne työntyä, ei oo miun juttu. Saattaisinhan olla millainen hirvitys tahansa. Jos miehellä ei oo mitään taso vaatimuksia, kertoo se kaiken tarpeellisen.
Kyllä mulla tietyt Kriteerit on ...ei saa olla lihava ja eikä juopunut...eli hyvä vartaloinen nainen ikä alle 50 , mutta mielummin alle 35...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on vieras ja toisen oma kiehtoo kyllä... meitä miehiäkin kuten teitä naisiakin. Itse oon ollu vakikumppanin kanssa 10v ja sinä aikana käynyt salaa n 30 naisen kanssa yhtymässä ja yleensä täällä mun luona Siilinjärvellä
Hei😊 ohana kun kommentoit olinko oikeasssa et otatat vieraan vähän eritavalla😊 varmasti myös naiset nauttineet kun uhdyit hehin😊Sonja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei😊 ohana kun kommentoit olinko oikeasssa et otatat vieraan vähän eritavalla😊 varmasti myös naiset nauttineet kun uhdyit hehin😊Sonja
Kyllä on pitäneet siitä mitä heille teen ja jotkut on käyneet useamminkin ...mutta uusia etsitään sillä kaipaan vaihtelua ja tykkään siitä kun saan tuottaa toiselle mielihyvää kaikin heidän haluamin keinoin ...jos vaan he sen haluavat kertoa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on pitäneet siitä mitä heille teen ja jotkut on käyneet useamminkin ...mutta uusia etsitään sillä kaipaan vaihtelua ja tykkään siitä kun saan tuottaa toiselle mielihyvää kaikin heidän haluamin keinoin ...jos vaan he sen haluavat kertoa:)
Ihana mun alkaa tehdä mieli sua😋Sonja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana mun alkaa tehdä mieli sua😋Sonja
No se ei kuullosta yhtään hullummalta ajatukselta ja hyvä jos sai sut hieman kiihoittumaan ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ei kuullosta yhtään hullummalta ajatukselta ja hyvä jos sai sut hieman kiihoittumaan ...
😗🤗😇💖👙👡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😗🤗😇💖👙👡
Saa mun luo tulla useampikin nainen keralla :))
- Anonyymi
Mamin pikku kullat siellä luettelaa sanoja joita ovat kuulleet isoilta pojilta haaaaaajhhhhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö taudit tai muut pelota? Siis en kysy kukkahattutätinä, vaan koska itsellä mahdollinen tautiriski ahdistaa abaut yhtä paljon kun et tää mahdollinen kolmas leveilisi panoillaan ympäri kaupunkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mulla tietyt Kriteerit on ...ei saa olla lihava ja eikä juopunut...eli hyvä vartaloinen nainen ikä alle 50 , mutta mielummin alle 35...
Eli itse olet ilmeisesti aika lähellä tuota 50. Sori liian vanha omaan kategoriaan. Tai sit tarviis olla aika komee ja karismaattinen kaveri ettei ikä haittaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa mun luo tulla useampikin nainen keralla :))
Harvassa taitaa olla ne miehet, ketkä tosielämässä pystyy tyydyttämään useamman naisen. Suurelle osalle se yhdenkin tyydyttäminen on fantasiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvassa taitaa olla ne miehet, ketkä tosielämässä pystyy tyydyttämään useamman naisen. Suurelle osalle se yhdenkin tyydyttäminen on fantasiaa.
Naisen voi tyydyttää monella eri tapaa ...ei tartte aina ensimmäiseksi olla mulkkua pilluun työntämässä vaan voi tyydyttää kielellä sormettamalla tai muulla apuvälineellä ja lopuksi vaikka heitää spermat pilluun siten yön aikana useammallekkin… on kokeiltu:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen voi tyydyttää monella eri tapaa ...ei tartte aina ensimmäiseksi olla mulkkua pilluun työntämässä vaan voi tyydyttää kielellä sormettamalla tai muulla apuvälineellä ja lopuksi vaikka heitää spermat pilluun siten yön aikana useammallekkin… on kokeiltu:)
Mies joka jaksaa keskittyy naisen nautintoon kuulostaa kyllä aika hyvältä.
- Anonyymi
Nautin siitä kun saan tuottaa toiselle mielihyvää ja orkkuja eri tavoin
- Anonyymi
Kimpassa kyllä kiehtois, et sais joskus kokeilla omat rajat ja kuinka kauan jaksaisi. Oma mies on hyvä sängyssä ja saa minut kyllä tulemaan aina kerran tai kaksi, mutta silti asetelma on se, et jaksaisin vielä ainakin kierroksen lisää. Mies tämän tietää ja kiusoittelee usein aiheesta, et minun kaa tarvitsisi apumiestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimpassa kyllä kiehtois, et sais joskus kokeilla omat rajat ja kuinka kauan jaksaisi. Oma mies on hyvä sängyssä ja saa minut kyllä tulemaan aina kerran tai kaksi, mutta silti asetelma on se, et jaksaisin vielä ainakin kierroksen lisää. Mies tämän tietää ja kiusoittelee usein aiheesta, et minun kaa tarvitsisi apumiestä.
Naiset tarvii monta miestä saadakseen tarpeeksi tyydytystä....voisin tulla joskus esilämmittäjäksi sun miehen lisäksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset tarvii monta miestä saadakseen tarpeeksi tyydytystä....voisin tulla joskus esilämmittäjäksi sun miehen lisäksi...
Eihän sitä tiedä kuinka paljon tää ajatus alkaa vielä kiehtomaan. Luvattoman paljon noita miettii, ja vituttaa kun mies on siellä jossain, koska panettaiskin niin helvetisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä tiedä kuinka paljon tää ajatus alkaa vielä kiehtomaan. Luvattoman paljon noita miettii, ja vituttaa kun mies on siellä jossain, koska panettaiskin niin helvetisti
Niin ja ketä mies sillä
Nai .... kyllä hyvää saa tarpeeseen ottaa jos ei kerro toiselle😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ketä mies sillä
Nai .... kyllä hyvää saa tarpeeseen ottaa jos ei kerro toiselle😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ketä mies sillä
Nai .... kyllä hyvää saa tarpeeseen ottaa jos ei kerro toiselle😉En oikein ole pettämisen kannalla, enkä usko miehenkään olevan. Ei se puutteessa ainakaan ole. Mutta jos se vieras kyrpä minussa on miehen unelma, on se jo ihan eri asia.
Anonyymi kirjoitti:
En oikein ole pettämisen kannalla, enkä usko miehenkään olevan. Ei se puutteessa ainakaan ole. Mutta jos se vieras kyrpä minussa on miehen unelma, on se jo ihan eri asia.
Voisin kyllä olla sulle sellainen jota miehesikin tarkoittaa ... ja voidaanhan me tutustua ensin ... mä tuun teille ja alamme jossain vaiheessa hyväillä ja hiplata sua ... sitten pikkuhiljaa riisumme sua ja suutelemme sun paljastuvaa pintaa .. hyväilisimme sun rintojasi ja ottaisin nännisi huulien väliin hyväiltäväksi ... sitten kantaisimme sut sängylle ja riisuisimme sun farkut pois jättäen vielä pikkarit jotta voisimme suudella sun reisiäsi ja kiusata sua pikkareiden päältä... sitten lähtisi pikkaritkin ja kieleni tekisi taikojaan sun pillussa...,,
- Anonyymi
mie kirjoitti:
Voisin kyllä olla sulle sellainen jota miehesikin tarkoittaa ... ja voidaanhan me tutustua ensin ... mä tuun teille ja alamme jossain vaiheessa hyväillä ja hiplata sua ... sitten pikkuhiljaa riisumme sua ja suutelemme sun paljastuvaa pintaa .. hyväilisimme sun rintojasi ja ottaisin nännisi huulien väliin hyväiltäväksi ... sitten kantaisimme sut sängylle ja riisuisimme sun farkut pois jättäen vielä pikkarit jotta voisimme suudella sun reisiäsi ja kiusata sua pikkareiden päältä... sitten lähtisi pikkaritkin ja kieleni tekisi taikojaan sun pillussa...,,
Saahan sitä uneksia 😂
- Anonyymi
mie kirjoitti:
Ja toteuttaakin jos haluaa😉
Me naiset vaan haistetaan epätoivoiset kundit satojen kilometrien päästäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Me naiset vaan haistetaan epätoivoiset kundit satojen kilometrien päästäkin.
No eihän sitä jos et uskalla antaa itsellesi lupaa toteuttaa haavettasi niin ei sitten... olis vaan ollut mukavaa tuottaa sulle nautintoa:)
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867