Miten toimitte, kun otatte yhteyttä selvänäkijään?

Anonyymi

Ehkä vähän hölmö kysymys, mutta tämä on mulle uusi asia. Nyt on aika hankala vaihe menossa elämässä. Ahdistaa, masentaa ja mietin, olenko tekemässä ihan vääriä ratkaisuja. Yksinäisyyskin vaivaa. Kaipaisin jotain vinkkiä, miten asiat tulee menemään ja sen takia kiinnostaisi ottaa yhteyttä selvänäkijään. Mutta miten toimia, kun ottaa yhteyttä? Kerronko ensin jotain taustatietoja itsestäni vai kysynkö heti asioista, joihin haluan kuulla vastauksen?

Saa kertoa kokemuksia näkijöistä :)

22

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottelet vain rauhassa, oikea selvin päinkin näkevä ottaa sinuun yhteyttä koska hänhän näkee tarpeesi selvänäkin etänä.

    • Anonyymi

      Kommentoisin nimellä mutta se poistetaan heti. Tuota elämänvirtaa näköjään mainostetaan, minun mielesti aika ankarastikkin

    • Anonyymi

      Mä kirjotin [email protected] ille kans ja ei se tartttenu musta mitään tietoo, vaan mun kysymykset. Niitä se pyysi, et mikä vaivaa mieltä. Kysymyksiä sai olla paljon

    • Anonyymi

      Kerronpa mitä minulle kävi. Olin ollu jo pitkään suhtees mikä ei edenny ja varasin sillon ajan Naomilta, siitä nyt jotai viitise vuotta. Kysyin kanssa että tarviiko kuvia tai jotai muytta sano että kunhan nyt itse tulet niin kaikki selviää:) Melki heti alkuun kerto mulle vahingossa mun tulevan miehe!:D eli tään kenen kanssa on nyt jo kolme vuotta oltu. Se oli aika kreisiä aikaa ja tapailin useitaki mutta Naomi sanoi mulle matkasta ja miehestä "josta en pääse yli enkä ympäri" ja että sillä viiva vasemmassa olassa. Luulin että tarkotti jotain tatuointia ja pystyin vaan tuijottaan kun site näin mun miehe, ekan kerta siis ilman paitaa. Hällä pitkä arpi hartiasta olan yli kylkeen ja on tosiaa kuin viiva! Hiukanko ensten meinasin pyörtyä! Laivalla oltii tavattu et olin kai ajatellu jotai ulkomaanmatkaa.

    • Anonyymi

      omituinen sattumako? Elämänvirta ja Naomi ovat monessa monessa ketjussa täällä yhdessä. Onko nämä kaksi yksi ja sama??.. Vai kumpi ratsastaa toisen mainoksella?

      • Anonyymi

        Noi täällä tosiaa paljon esillä..,hmm.... Naomista varmaan koska on niin pitkään ja tunnettu eikä varmaan kukaan epäile etteikö olisi aito mutta toi toinen koittaa selvästi tunkee itteensä joka topicciin missä näkijöistä nyt yleensä kirjotetaan. Ihan ärsytyksee asti. Itse oon Naomin pitkäaikanen asiakas ja tiedän että sellaset jonot hälle ettei taatusti luukuttelisi ei kä muuteskaan. on sen monesti tuonu esoiin ettei aidot näkijät tee sp-tulkintoja ku mun kaverikki on niitä hältä kysellee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi täällä tosiaa paljon esillä..,hmm.... Naomista varmaan koska on niin pitkään ja tunnettu eikä varmaan kukaan epäile etteikö olisi aito mutta toi toinen koittaa selvästi tunkee itteensä joka topicciin missä näkijöistä nyt yleensä kirjotetaan. Ihan ärsytyksee asti. Itse oon Naomin pitkäaikanen asiakas ja tiedän että sellaset jonot hälle ettei taatusti luukuttelisi ei kä muuteskaan. on sen monesti tuonu esoiin ettei aidot näkijät tee sp-tulkintoja ku mun kaverikki on niitä hältä kysellee.

        Minuakaan ei oikein nappaa saada "ennustuksia" sellaisilta jotka ei voi esiintyä omalla nimellään. Minulle se on juuri näkijällä käynnin suola että voi mennä ja todella tavata selvänäkijän. Heissä on sellaista salaperäistä ja eteeristä että se on aina sellainen kiehtova kokemus.


    • Anonyymi

      Jotkut nyt vaan eivät voi tehdä näkijän tärkeää työtä omalla nimellään... Syitä voi olla ihan helvetisti. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Pyytteettömät ihmiset kyllä kääntyvät sellaistenkin näkijöiden puoleen mutta ne joilla on pelkoa häpeää ja salattavaa eivät. Ja kysympä vaan että aika supi suomalainen nimi tuolla Naomilla?? Että älkääpä kehsatko viisastella että omalla aidolla nimellään tekee kun ei tee...

    • Anonyymi

      Ja Kait tuo ElämänVirtakin ois voinu keksiä nimekseen vaikka Helenen tai Jasminen tai vaikka Sirkka Mäkisen ja ihan olisitte tyytyväisiä.. Saakeli mitä tekopyhää...

      • Anonyymi

        Olisi sitte vaikka
        sellasella nimellä puhelimee vastailemassa eikä jossai luukuisa piileskelisi.


    • Anonyymi

      Mietin samaa kun varasin Naomille nyt ihan enskertaa ajan elikkä varasin jo tammikuulla mutta nyt vasta pystyin lähteen kun kerrankin sain järjestyyn aikaa itselle. Jännitti!paljon. Heti kun menin ovesta sisään tuli kuiteski tosi rauhallinen olo ja sellanen että olin tullu oikeeseen paikkaan:D Naomi on niin tod.ihana! Todella olin kaivannukkiin sellaista blackmagic -iltapäivää! Niin erilaista kun mikään! Oli tunnin aika ja meni ihan liian pian oli niin paljon mihin tarttin apua. Meen varmasti uusiksi kun mahdollista.

    • Anonyymi

      Voi olla siis ihan miljoona syytä miks Naomi tai Elämän Virta ei tee näkijän hommia omilla nimillään. ketä se kiinnostaa?? Kunhan osaavat asiansa !

      • Anonyymi

        Miten niin Naomi ei tee omalla nimellään? Kyllä Naomin nimi on Naomi. Ja vastaa ihan tavalliseen puhelinnumeroon tai ainakin eilen vielä vastasi kun aikaa varasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin Naomi ei tee omalla nimellään? Kyllä Naomin nimi on Naomi. Ja vastaa ihan tavalliseen puhelinnumeroon tai ainakin eilen vielä vastasi kun aikaa varasin.

        Kaunis nimi onkin että! >>Mutta niin on kaunis muutonkin kyllä kelpaa kattella. Tämmönen vähän jörömpi jannu menee vallanjo sanattomaksi. Huokasu sentään>>>Harvinanen nimi meinasdin kansa ensten että onko joku taiteilunimi.


    • Anonyymi

      Luonnollisesti uhkaan oikeustoimilla . Kyse kun on petoksesta.

      • Anonyymi

        Saapi siinä sitten oikeustoimiin useammattii ryhtyä jos naisväen kaneudenkii vuaksi. Petollistahan se, petollista mutta minkäs teet.


    • Anonyymi

      Nyt on käytettävä niitä lahjoja. Kuten viimeistä päivää.

    • Anonyymi

      Siirry uskonnot/uskomukset palstalle heti.

    • Anonyymi

      Noh, mie oon sellainen :)

    • Anonyymi

      Naomi on ihan samanlainen palstakilluki kuin tuo elämanvirtakin, ja ihan turhaa miettiä onko olemassa "oikeaa tapaa ennustaa" eli oli se sähköposti, puhelu tai hlö kohtainen käynti, on jokaisen näkijän oma juttu se, mitä metodeja juuri hän haluaa ja osaa käyttää. Koettakaa käsittää, olen ammattilainen jo 15 vuotta tällä alalla.

      • Anonyymi

        Luottaisin silti vahvasti mitä Naomi sanonut noista sähköpostitulkinnoista, hänellä kun kokemusta kymmeniä vuosia ! Edes samana päivänä ei voi Naomia mainita kuin tuota elämänpirtaa tai mikä nyt onkii, sen verran on itsellä ja ystävillänikin kokemusta Naomista ja mitä nyt tuosta ..virrasta olen kokemuksista lukenut...no jaa:( Kyllä se niin että ne aidot näkijät joihin Naomi kuuluu ja puhun nyt oman kokemuksen pohjalta ja paljon näitä asioita seuraavana, ne Suomessa mahtuu tällä hetkellä yhden käden sormin luettaviin. Kaiken maailman virtoja tulee ja menee mutta sellaiset kymmenien vuosien katsojat, syntymässä lahjan saaneita, niitä on harvakseltaan eikä sellaisista voi minään palstakillukkeina puhua. Hieman kunnioitusta heidän työlleen! Siinä mielessä ymmärrän että paljon palstpoilla mainitaan niitä jotka on hyviä mutta tuosta todellisesta "palstakillukista" ja monesta muusta joilla selvästi omaa mainontaa joka ketjussa, senverran mainintaa että ei se itsemainonta näkijää tee sellaisesta joilla ei lahjaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottaisin silti vahvasti mitä Naomi sanonut noista sähköpostitulkinnoista, hänellä kun kokemusta kymmeniä vuosia ! Edes samana päivänä ei voi Naomia mainita kuin tuota elämänpirtaa tai mikä nyt onkii, sen verran on itsellä ja ystävillänikin kokemusta Naomista ja mitä nyt tuosta ..virrasta olen kokemuksista lukenut...no jaa:( Kyllä se niin että ne aidot näkijät joihin Naomi kuuluu ja puhun nyt oman kokemuksen pohjalta ja paljon näitä asioita seuraavana, ne Suomessa mahtuu tällä hetkellä yhden käden sormin luettaviin. Kaiken maailman virtoja tulee ja menee mutta sellaiset kymmenien vuosien katsojat, syntymässä lahjan saaneita, niitä on harvakseltaan eikä sellaisista voi minään palstakillukkeina puhua. Hieman kunnioitusta heidän työlleen! Siinä mielessä ymmärrän että paljon palstpoilla mainitaan niitä jotka on hyviä mutta tuosta todellisesta "palstakillukista" ja monesta muusta joilla selvästi omaa mainontaa joka ketjussa, senverran mainintaa että ei se itsemainonta näkijää tee sellaisesta joilla ei lahjaa ole.

        Uppia tuolle ja samaa milltä myös! Jonkinlaista arvostusta sellaisen työn tekijälle sen sijaan että täällä verrataan johonkin "palstakillukeihin" vaikka en ihan nyt tiedä mitä sellainen edes tarkoittaa. Tänä keväänä 21 vuotta siitä kun ensimmäistä kertaa Naomin vastaanotolla kävin. Hyvin raskaiden asioiden myötä Naomin luokse silloin aikoinaan tieni löysin ja onneksi löysin. Ne on toteutuneet mitä sillon nousi ja montaa muuta sen jälkeen. Mies jonka silloin jo ensimmäisellä kerralla minulle sanoi että tulee minua kosimaan on 11 vuotta sitten sen kosinnan esittänyt ja yhä olemme aviossa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe