Mustaa mammalle

Anonyymi

Muutama vuosi sitten, silloisen naisystäväni kanssa reissailtiin lomalla pitkin Suomea. Päädyttiin Jyväskylään hotelliin, johon teimme treffit mustan miehen kanssa.
Sanoin naiselleni, että heti huoneeseen päästyämme aloitat suihinoton. Ja näin myös tehtiin. Itse katselin, kun emäntä imi ja runkkas mustaa kullia, joka koveni, ja isoni melkoseksi parruksi. Pituutta arviolta 17 cm, mutta varmaan ranteen paksunen. Aikansa imettyään naiseni asettu sängylle polvilleen, ja tää musta mies isoine kyrpineen alko naimaan takaapäin. Itse siirryin antamaan suihin. Jumalauta et oli kiihottavaa. Nainen huohotti, ja pyysi miestä naimaan kovempaa ja kovempaa...Välillä vaihdettiin paikkoja niin, että minä nain, ja musta tarjos parruaan naisen suuhun. Aikamme naituamme tää mies ruiski spermat naiseni rintojen väliin, johon kyllä mahtuu. (D-cup).
Sinä iltana tää mies pani 5 kertaa naistani, ja minäkin laukesin 2 kertaa.
Olis vielä halunnut yöpyäkkin meidän kanssa, mut ei emäntä enää jaksanut....Kova oli musta mies panemaan.....Tarina ei kummonen ehkä, mutta TOSI. M55

7

8361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hahaa, kyllä on fantasiaa paljon liikkeellä 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Puuttteesa oleva kitisemässä kurjasta kohtalostaan.Kun ei kelpaa kellekkään.Oiskohan jopa tane tai sukulainen.Se voi sukuvika.

• Anonyymi

Kaikki eivät olekkaan pullossa kasvanut kuten sinä ja kyllä huomaa ettet täysillä pytyillä käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät olekkaan pullossa kasvanut kuten sinä ja kyllä huomaa ettet täysillä pytyillä käy.

Kyllä se nyt niin sun lohkot kylmenneet ihan täysin.Kuka se nyt täydelle pytylle menee sinä varmaan teet senkin.Sinä olet kasvanut pulloonn kiinni spurgun horinoita tulee sieltä.Sun elämän ohje on pullo päivässä tuo kuoleman lähemmäksi ja lääkärin pitää kaukana.Jatkahan tane dokaamista.

• Anonyymi

Meillä oli samanlainen tapaaminen. Vaimo vähän hämmästeli kun mitään varoittamatta nuolin vieraat spermat sen rinnoilta.

• Anonyymi

Hieno tarina.Mutta mistä tän miehen löysitte?

• Anonyymi

Tais olla mtv3 chat….?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      68
      5194
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      261
      4289
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      98
      3918
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      148
      2261
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      33
      1623
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      65
      1331
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      979
    8. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      35
      927
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      889
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      867
    Aihe