Mustaa mammalle

Anonyymi

Muutama vuosi sitten, silloisen naisystäväni kanssa reissailtiin lomalla pitkin Suomea. Päädyttiin Jyväskylään hotelliin, johon teimme treffit mustan miehen kanssa.
Sanoin naiselleni, että heti huoneeseen päästyämme aloitat suihinoton. Ja näin myös tehtiin. Itse katselin, kun emäntä imi ja runkkas mustaa kullia, joka koveni, ja isoni melkoseksi parruksi. Pituutta arviolta 17 cm, mutta varmaan ranteen paksunen. Aikansa imettyään naiseni asettu sängylle polvilleen, ja tää musta mies isoine kyrpineen alko naimaan takaapäin. Itse siirryin antamaan suihin. Jumalauta et oli kiihottavaa. Nainen huohotti, ja pyysi miestä naimaan kovempaa ja kovempaa...Välillä vaihdettiin paikkoja niin, että minä nain, ja musta tarjos parruaan naisen suuhun. Aikamme naituamme tää mies ruiski spermat naiseni rintojen väliin, johon kyllä mahtuu. (D-cup).
Sinä iltana tää mies pani 5 kertaa naistani, ja minäkin laukesin 2 kertaa.
Olis vielä halunnut yöpyäkkin meidän kanssa, mut ei emäntä enää jaksanut....Kova oli musta mies panemaan.....Tarina ei kummonen ehkä, mutta TOSI. M55

10

11785

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hahaa, kyllä on fantasiaa paljon liikkeellä 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Puuttteesa oleva kitisemässä kurjasta kohtalostaan.Kun ei kelpaa kellekkään.Oiskohan jopa tane tai sukulainen.Se voi sukuvika.

• Anonyymi

Kaikki eivät olekkaan pullossa kasvanut kuten sinä ja kyllä huomaa ettet täysillä pytyillä käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät olekkaan pullossa kasvanut kuten sinä ja kyllä huomaa ettet täysillä pytyillä käy.

Kyllä se nyt niin sun lohkot kylmenneet ihan täysin.Kuka se nyt täydelle pytylle menee sinä varmaan teet senkin.Sinä olet kasvanut pulloonn kiinni spurgun horinoita tulee sieltä.Sun elämän ohje on pullo päivässä tuo kuoleman lähemmäksi ja lääkärin pitää kaukana.Jatkahan tane dokaamista.

• Anonyymi

Meillä oli samanlainen tapaaminen. Vaimo vähän hämmästeli kun mitään varoittamatta nuolin vieraat spermat sen rinnoilta.

• Anonyymi

Hieno tarina.Mutta mistä tän miehen löysitte?

• Anonyymi

Tais olla mtv3 chat….?

• Anonyymi00009

Jyväskylän keskipalokassa aikoja sitten ehken vuonna 78 siellä Paviljonkin tyhjällä pihalla pantiin erästä vaalea tyttöä. Siellä 18 hujakoilla oltiin. Tyttö oli lenkillä tuli juttelee tumma mies kiinnosti.
      Pieni vaalee oli aika rohkea abi antoi paljaalla pistellä ja suihin otti. Sai koko ajan orgguja kun musta pani.

• Anonyymi00010

Oliko aito kuulerin Nelli 😁

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oliko aito kuulerin Nelli 😁

Valtavan hauska

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1218
    2. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      73
      1183
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      97
      947
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      43
      843
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      812
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      781
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      758
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      112
      597
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      546
    Aihe