100 % tyrmäysprosentti.

Anonyymi

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Edelliseen vielä, Beterbievillä nyt on WBC.n ja IBF,n vyöt jo WBA,n vyö on Bivolilla. WBO,n titteli on avoin. Fanglong Meng on IBF,n 1 haastaja Beterbieville. Mieluiten näkisin Beterbievin Gilberto Ramirezia vastaan 40-0. Ramirez on saanut komean listan mutta näyttää, että on kartellut mestareita koska ei ole itse minkään liiton mestari.
      Kiinnostava nähdä kuinka kauan Beterbievin 100% tyrmäysprosentti säilyy.
      Tyrmäysvoitto Gvodzykistä oli kova temppu.

• Anonyymi

On se säälittävää katella kun mies konttaa matolla eikä tiedä mihin suuntaan mennä, eikä ylös pääse. Onko tossa nyt jotai hienoo? Ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se säälittävää katella kun mies konttaa matolla eikä tiedä mihin suuntaan mennä, eikä ylös pääse. Onko tossa nyt jotai hienoo? Ei ole.

Ei kun tuossahan haetaan juuri suuntaviivoja elämän ehtoo puolelle. Eihän enää eläkeiässä muista tuota nöyryyttävää kokemusta, jos muistaa ylipäätään paljon mitään muutakaan.

Isäni oli nuorena menestynyt ja juhlittu nyrkkeilijä sankari. Nykyään ei osaa edes harjata hampaitaan itse. Niin paljon kuin isääni rakastankaan, niin välillä on aika vihainen, kun "menetti" isän, vaikka on läsnä lähes päivittäin. Jos minulla olisi valta, niin nyrkkeily loppuisi suomesta tähän paikkaan, ainakin nykymuodossaan. Väsyttää tämä ikiaikainen jankkaaminen siitä, että sinne mennään omalla vastuulla ja riskit tiedostetaan. Sanoisin että paskat. Kuinka moni nuori mies, elämänsä vedossa tällaisia asioita edes siinä huumassa ajattelee, ei juuri kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun tuossahan haetaan juuri suuntaviivoja elämän ehtoo puolelle. Eihän enää eläkeiässä muista tuota nöyryyttävää kokemusta, jos muistaa ylipäätään paljon mitään muutakaan.

Isäni oli nuorena menestynyt ja juhlittu nyrkkeilijä sankari. Nykyään ei osaa edes harjata hampaitaan itse. Niin paljon kuin isääni rakastankaan, niin välillä on aika vihainen, kun "menetti" isän, vaikka on läsnä lähes päivittäin. Jos minulla olisi valta, niin nyrkkeily loppuisi suomesta tähän paikkaan, ainakin nykymuodossaan. Väsyttää tämä ikiaikainen jankkaaminen siitä, että sinne mennään omalla vastuulla ja riskit tiedostetaan. Sanoisin että paskat. Kuinka moni nuori mies, elämänsä vedossa tällaisia asioita edes siinä huumassa ajattelee, ei juuri kukaan.

Samaa mieltä, hakkaisivat ees jalkapohjia mutta päätä, aivoja. Oli se säälittävää Muammad Alinkin loppuvuodet, miehellä olisi ollut reilut parikymmentä vuotta tervettä eläke elämää jos ei olis hakkauttanut päänuppiaan, tuntokin siitä oli varmaan mennyt. Mikähän on aloittajan pointti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      53
      3532
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      29
      2944
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2594
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      76
      2494
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      18
      2221
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2202
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      56
      1901
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1696
    9. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1593
    10. Kenet molemmat

Sä haluat mies?
      Ikävä
      17
      1515
    Aihe