Audi A6 ohjaustehostin

Anonyymi

Minulla on Audi A6 vuosimallia 2005.
Lisäsin tänään ohjaustehostimeen öljyä ja sitä meni hiukan maksimin yli eli aloin kyselee että haittaako jos ohjaustehostimessa on liikaa öljyä ja voiko se särkeä paikkoja liian öljyn takia?

9

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hammaspaikat hajoo takuulla. Mee heti huomenna hampilääkäriin.

• Anonyymi

Mene sinä itkeen sinne riisikuppiis.

• Anonyymi

Onkohan näissä Audi A6 malleissa niin huohotin juttua joka päästää liika öljyt/paineet pihalle jos öljyä on liikaa ohjaustehostimen säiliössä.Sitä en tiedä sanoa että särkeekö se paikkoja jos olet liikaa öljyä laittanut säiliöön.

• Anonyymi

Jos oot täyttänyt maksimi rajan yli niin kyllä se särkee paikkoja ja pahimmassa tapauksessa ohjaustehostin särkyy kokonaan. Sen verran tiedän että siellä ohjaustehostimessa on isot paineet niin lämpimänä sitä korkkia ei saa avata tai se sylkee loputkin öljyt pihalle säiliöstä.

• Anonyymi

Sulla on housuis paineet, ylimäärä pursuaa ulos nesteen lämmetessäu jos ihan piripinnass on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on housuis paineet, ylimäärä pursuaa ulos nesteen lämmetessäu jos ihan piripinnass on?

Mutta audisti saa paineita housuihinsa vain Audilla.....Ei ilman sitä.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En täyttänyt piripintaan öljyä ohjaustehostimeen vaan se meni hiukan yli maksimin niin sitä minä kyselin että haittaako se jos on öljyä yli maksimin. Olen kyllä nyt ajellut ja eikä se ainakaan toistaiseksi ole mistään ohjaustehostimesta öljyä pukannut pihalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En täyttänyt piripintaan öljyä ohjaustehostimeen vaan se meni hiukan yli maksimin niin sitä minä kyselin että haittaako se jos on öljyä yli maksimin. Olen kyllä nyt ajellut ja eikä se ainakaan toistaiseksi ole mistään ohjaustehostimesta öljyä pukannut pihalle.

Eiks siinä ole EPS eli sähköisesti toteutettu ohjauksen tehostus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks siinä ole EPS eli sähköisesti toteutettu ohjauksen tehostus?

Sähköinen tehostuts on ainoastaan halpiksissa ja sen kyllä huomaa, mutta ei tunne kun ohjaus täysin tunnoton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      122
      6998
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3807
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      186
      2627
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      287
      2520
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2131
    6. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      11
      2067
    7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1838
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      136
      1430
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      72
      1356
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1315
    Aihe