Audi A6 ohjaustehostin

Anonyymi

Minulla on Audi A6 vuosimallia 2005.
Lisäsin tänään ohjaustehostimeen öljyä ja sitä meni hiukan maksimin yli eli aloin kyselee että haittaako jos ohjaustehostimessa on liikaa öljyä ja voiko se särkeä paikkoja liian öljyn takia?

9

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hammaspaikat hajoo takuulla. Mee heti huomenna hampilääkäriin.

• Anonyymi

Mene sinä itkeen sinne riisikuppiis.

• Anonyymi

Onkohan näissä Audi A6 malleissa niin huohotin juttua joka päästää liika öljyt/paineet pihalle jos öljyä on liikaa ohjaustehostimen säiliössä.Sitä en tiedä sanoa että särkeekö se paikkoja jos olet liikaa öljyä laittanut säiliöön.

• Anonyymi

Jos oot täyttänyt maksimi rajan yli niin kyllä se särkee paikkoja ja pahimmassa tapauksessa ohjaustehostin särkyy kokonaan. Sen verran tiedän että siellä ohjaustehostimessa on isot paineet niin lämpimänä sitä korkkia ei saa avata tai se sylkee loputkin öljyt pihalle säiliöstä.

• Anonyymi

Sulla on housuis paineet, ylimäärä pursuaa ulos nesteen lämmetessäu jos ihan piripinnass on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on housuis paineet, ylimäärä pursuaa ulos nesteen lämmetessäu jos ihan piripinnass on?

Mutta audisti saa paineita housuihinsa vain Audilla.....Ei ilman sitä.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En täyttänyt piripintaan öljyä ohjaustehostimeen vaan se meni hiukan yli maksimin niin sitä minä kyselin että haittaako se jos on öljyä yli maksimin. Olen kyllä nyt ajellut ja eikä se ainakaan toistaiseksi ole mistään ohjaustehostimesta öljyä pukannut pihalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En täyttänyt piripintaan öljyä ohjaustehostimeen vaan se meni hiukan yli maksimin niin sitä minä kyselin että haittaako se jos on öljyä yli maksimin. Olen kyllä nyt ajellut ja eikä se ainakaan toistaiseksi ole mistään ohjaustehostimesta öljyä pukannut pihalle.

Eiks siinä ole EPS eli sähköisesti toteutettu ohjauksen tehostus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks siinä ole EPS eli sähköisesti toteutettu ohjauksen tehostus?

Sähköinen tehostuts on ainoastaan halpiksissa ja sen kyllä huomaa, mutta ei tunne kun ohjaus täysin tunnoton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      50
      3571
    2. 39
      3033
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      147
      2877
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      72
      2343
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      42
      1807
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      87
      1588
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1124
    8. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      82
      1081
    9. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1056
    10. Miten tällaista voi tapahtua

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?
      Virrat
      41
      915
    Aihe