Minulla on Audi A6 vuosimallia 2005.
Lisäsin tänään ohjaustehostimeen öljyä ja sitä meni hiukan maksimin yli eli aloin kyselee että haittaako jos ohjaustehostimessa on liikaa öljyä ja voiko se särkeä paikkoja liian öljyn takia?
Audi A6 ohjaustehostin
9
695
Vastaukset
- Anonyymi
Hammaspaikat hajoo takuulla. Mee heti huomenna hampilääkäriin.
- Anonyymi
Mene sinä itkeen sinne riisikuppiis.
- Anonyymi
Onkohan näissä Audi A6 malleissa niin huohotin juttua joka päästää liika öljyt/paineet pihalle jos öljyä on liikaa ohjaustehostimen säiliössä.Sitä en tiedä sanoa että särkeekö se paikkoja jos olet liikaa öljyä laittanut säiliöön.
- Anonyymi
Jos oot täyttänyt maksimi rajan yli niin kyllä se särkee paikkoja ja pahimmassa tapauksessa ohjaustehostin särkyy kokonaan. Sen verran tiedän että siellä ohjaustehostimessa on isot paineet niin lämpimänä sitä korkkia ei saa avata tai se sylkee loputkin öljyt pihalle säiliöstä.
- Anonyymi
Sulla on housuis paineet, ylimäärä pursuaa ulos nesteen lämmetessäu jos ihan piripinnass on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on housuis paineet, ylimäärä pursuaa ulos nesteen lämmetessäu jos ihan piripinnass on?
Mutta audisti saa paineita housuihinsa vain Audilla.....Ei ilman sitä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En täyttänyt piripintaan öljyä ohjaustehostimeen vaan se meni hiukan yli maksimin niin sitä minä kyselin että haittaako se jos on öljyä yli maksimin. Olen kyllä nyt ajellut ja eikä se ainakaan toistaiseksi ole mistään ohjaustehostimesta öljyä pukannut pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En täyttänyt piripintaan öljyä ohjaustehostimeen vaan se meni hiukan yli maksimin niin sitä minä kyselin että haittaako se jos on öljyä yli maksimin. Olen kyllä nyt ajellut ja eikä se ainakaan toistaiseksi ole mistään ohjaustehostimesta öljyä pukannut pihalle.
Eiks siinä ole EPS eli sähköisesti toteutettu ohjauksen tehostus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks siinä ole EPS eli sähköisesti toteutettu ohjauksen tehostus?
Sähköinen tehostuts on ainoastaan halpiksissa ja sen kyllä huomaa, mutta ei tunne kun ohjaus täysin tunnoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999