Minulla on Audi A6 vuosimallia 2005.
Lisäsin tänään ohjaustehostimeen öljyä ja sitä meni hiukan maksimin yli eli aloin kyselee että haittaako jos ohjaustehostimessa on liikaa öljyä ja voiko se särkeä paikkoja liian öljyn takia?
Audi A6 ohjaustehostin
9
359
Vastaukset
- Anonyymi
Hammaspaikat hajoo takuulla. Mee heti huomenna hampilääkäriin.
- Anonyymi
Mene sinä itkeen sinne riisikuppiis.
- Anonyymi
Onkohan näissä Audi A6 malleissa niin huohotin juttua joka päästää liika öljyt/paineet pihalle jos öljyä on liikaa ohjaustehostimen säiliössä.Sitä en tiedä sanoa että särkeekö se paikkoja jos olet liikaa öljyä laittanut säiliöön.
- Anonyymi
Jos oot täyttänyt maksimi rajan yli niin kyllä se särkee paikkoja ja pahimmassa tapauksessa ohjaustehostin särkyy kokonaan. Sen verran tiedän että siellä ohjaustehostimessa on isot paineet niin lämpimänä sitä korkkia ei saa avata tai se sylkee loputkin öljyt pihalle säiliöstä.
- Anonyymi
Sulla on housuis paineet, ylimäärä pursuaa ulos nesteen lämmetessäu jos ihan piripinnass on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on housuis paineet, ylimäärä pursuaa ulos nesteen lämmetessäu jos ihan piripinnass on?
Mutta audisti saa paineita housuihinsa vain Audilla.....Ei ilman sitä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En täyttänyt piripintaan öljyä ohjaustehostimeen vaan se meni hiukan yli maksimin niin sitä minä kyselin että haittaako se jos on öljyä yli maksimin. Olen kyllä nyt ajellut ja eikä se ainakaan toistaiseksi ole mistään ohjaustehostimesta öljyä pukannut pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En täyttänyt piripintaan öljyä ohjaustehostimeen vaan se meni hiukan yli maksimin niin sitä minä kyselin että haittaako se jos on öljyä yli maksimin. Olen kyllä nyt ajellut ja eikä se ainakaan toistaiseksi ole mistään ohjaustehostimesta öljyä pukannut pihalle.
Eiks siinä ole EPS eli sähköisesti toteutettu ohjauksen tehostus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks siinä ole EPS eli sähköisesti toteutettu ohjauksen tehostus?
Sähköinen tehostuts on ainoastaan halpiksissa ja sen kyllä huomaa, mutta ei tunne kun ohjaus täysin tunnoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283181Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän382910- 1502378
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261980Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3991793Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1151746- 3251640
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151502- 1351489