Seuraavalle kerralle kun tavataan. Joku pieni ele tai jokin juttu, joka voisi rikkoa jään? Sain idean kun täällä oli vähän aikaa sitten se kaulahuivi juttu.
Keksitäänkö joku merkki?
43
645
Vastaukset
- Anonyymi
En mä mitää kuljailee ja merkkejä tarvii. Ei mulle. Mut mikset vaa meesuoraan juttelee jos välität jostain? En ymmärrä?
- Anonyymi
Meillähän oli kerran jo sellainen
- Anonyymi
Millainen se voisi olla?
- Anonyymi
Jokin minkä huomaisi. Jotain erillaista, johon voisi kiinnittää huomion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankala kun tuli niin yllättäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytän keskaria ja sä louksuttelet tekohampaitasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytän keskaria ja sä louksuttelet tekohampaitasi
Voit ottaa tekarit pois suustasi ja laittaa kahvikupin viereen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti tämä oli hyvä idea? Joku nyt haluaa olla hauska ja sotkee, mutta rakkaudessa kaikki keinot on kai ihan sallittu, kunhan rakkaus saisi tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti tämä oli hyvä idea? Joku nyt haluaa olla hauska ja sotkee, mutta rakkaudessa kaikki keinot on kai ihan sallittu, kunhan rakkaus saisi tulla?
Jos edes joskus näkisin sinut.
minä suunnittelin viikon mitä sanoisin jos kohdattaisiin yllättäen, mutta kun eipä tietenkään.. =(
- Anonyymi
Tänäänkö kävi niin?
- Anonyymi
voisimme hymyillä, ilman neliöpäisyyden hymiöitä....
voisimme myös olla varovaisesti nyökkäämälä päätä, ettei pää tipahtaisi, huolimatta säästä.
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=PVn6b9QQZeM - Anonyymi
Jos vaikka tuo kaulahuivi olisi merkki, sininen kaulahuivi, niin kaikilla naisilla ja miehillä yht'äkkiä on sellainen.
Pariutumistahti kiihtyisi kyllä tietenkin, mutta löytäisimmekö toisemme?- Anonyymi
Kaikilla??? Oikeastiko jengi kuvittelee koko Suomen käyvän yhdellä randomilla palstalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla??? Oikeastiko jengi kuvittelee koko Suomen käyvän yhdellä randomilla palstalla?
Egkä joku syrjäytynyt erkki kokee näin ja pyrkii tekemään siitä yleisen näkemyksen kun itse asuu palstalla. Ps tuo kommentoimasi kirjoitus on sairaalloinen, sen kummemmin pilkkaamatta tällä kertaa, mutta ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
- Anonyymi
Järkyttävin merkki on jos ei ole Erkkiä ollenkaan... mutta jos niin eräs ilkeimmistä on joku kkk-merkki jossa on mustalla taustalla valuva veripisara.
Olen kyllä todella iloinen kun tuli ostettua sähköhammasharja, itsellenikin, on mukava jyristellä hampeja, mutta en tiedä taitaa tuhlata Golgatea paljon, tahnaa siis. - Anonyymi
Mikä voisi olla sellainen ele, minkä varmasti huomaisi? Kuitenkin "viaton" sellainen.
- Anonyymi
Ehkä sellainen sydänheijastin.. -sivusta
- Anonyymi
Salainen jengitervehdys
- Anonyymi
Hih ... hihh! Muuten hyvä, mutta ensin pitäisi osua samaan paikkaan samaan aikaan. Ehkä se jollakin pienellä paikkakunnalla on helpompaa, kuin isoissa kaupungeissa! Niissä, missä on yksi katu, kolme ruokakauppaa, kaksi pankkia, pari baaria yms.
- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä.
Moi kulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi kulta
Moi kulta. Muistatko mitä tapahtui 7.2., samana päivänä kuin tuo on kirjoitettu?
- Anonyymi
Käsi lippaan niinkuin armeijassa ;D minulla ei ole ketään merkinkäyttäjää mutta ehdotan teille.
- Anonyymi
Viipymättä parempi.
- Anonyymi
Jospa nyt maanantaiksi keksittäis jotain..? kun ehkä silloin toivon mukaan törmätään:)
- Anonyymi
Sä keksit sen punaisen kaulahuivin ja tässä aloituksessa viittasit siihen, mutta sillä tavalla että et muka itse sitä keksinyt. Merkkinä olkoon enää vain risti kivessä. Lepää rauhassa.
- Anonyymi
Tämän aloittaja ei lepää ennenkuin ollaan vierekkäin (tai päällekkäin).
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän aloittaja ei lepää ennenkuin ollaan vierekkäin (tai päällekkäin).
Sivusta.No jos kohteesi on vielä elävien kirjoissa, niin toivotan onnea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos kohteesi on vielä elävien kirjoissa, niin toivotan onnea.
En usko, että tämän aloittaja on sama joka kirjoitti punaisesta kaulahuivista. Kuten tuossa kommentissa väitettiin. Sillä oli erilainen tyyli. Muistan ne viestit hyvin alkuvuodelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että tämän aloittaja on sama joka kirjoitti punaisesta kaulahuivista. Kuten tuossa kommentissa väitettiin. Sillä oli erilainen tyyli. Muistan ne viestit hyvin alkuvuodelta.
Samalta se on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalta se on...
Mistä sä sen tiedät? Äsken vihjailit että ei ole elossa enää. Mene nukkumaan, äläkä höpötä kuvitelmiasi tänne totuutena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä sen tiedät? Äsken vihjailit että ei ole elossa enää. Mene nukkumaan, äläkä höpötä kuvitelmiasi tänne totuutena.
Ehkä katto murtui? Tai siteen kraaaaaaask!
- Anonyymi
Olen väsynyt kaikkeen pakko päästä pois.
- Anonyymi
Älä.
Kaikki ajallaaan kyllä pääsee. Väsymyskin joskus vähenee, ehkä häviää. Piristyt, kun Joku kenties huomaa sut!
Hyvää huomenta ja alkavaa päivää!
- Anonyymi
Joo käsimerkki. Niitä osaan tehdä. T
- Anonyymi
Aloittaja ei kaivannut Teetä.
- Anonyymi
Minä myös ossaan kansainvälisen tervehdyksen, se on vähän kuin aloha 🖕
- Anonyymi
Punaiset kynnet ;)
- Anonyymi
Pyllistän. Ja sehän riittääkin :)
- Anonyymi
Joo, hyvä idea ja tästä tulee mieleen Vuokko Hovatan kaunis laulu, sininen huivi.
- Anonyymi
Keksitään, otan munan esille kun lähden lenkille, tiirailet vaan missä näkyy muna kädessä seilaava viiksekäs komea uros!
- Anonyymi
Ei keksitä!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165