Seuraavalle kerralle kun tavataan. Joku pieni ele tai jokin juttu, joka voisi rikkoa jään? Sain idean kun täällä oli vähän aikaa sitten se kaulahuivi juttu.
Keksitäänkö joku merkki?
Anonyymi
43674
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 43
Vanhimmat
En mä mitää kuljailee ja merkkejä tarvii. Ei mulle. Mut mikset vaa meesuoraan juttelee jos välität jostain? En ymmärrä?
Meillähän oli kerran jo sellainen
Millainen se voisi olla?
Jokin minkä huomaisi. Jotain erillaista, johon voisi kiinnittää huomion.
Hankala kun tuli niin yllättäen.
Näytän keskaria ja sä louksuttelet tekohampaitasi
Voit ottaa tekarit pois suustasi ja laittaa kahvikupin viereen....
Oikeasti tämä oli hyvä idea? Joku nyt haluaa olla hauska ja sotkee, mutta rakkaudessa kaikki keinot on kai ihan sallittu, kunhan rakkaus saisi tulla?
Jos edes joskus näkisin sinut.
minä suunnittelin viikon mitä sanoisin jos kohdattaisiin yllättäen, mutta kun eipä tietenkään.. =(
Tänäänkö kävi niin?
voisimme hymyillä, ilman neliöpäisyyden hymiöitä....
voisimme myös olla varovaisesti nyökkäämälä päätä, ettei pää tipahtaisi, huolimatta säästä.
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=PVn6b9QQZeM
Jos vaikka tuo kaulahuivi olisi merkki, sininen kaulahuivi, niin kaikilla naisilla ja miehillä yht'äkkiä on sellainen.
Pariutumistahti kiihtyisi kyllä tietenkin, mutta löytäisimmekö toisemme?
Kaikilla??? Oikeastiko jengi kuvittelee koko Suomen käyvän yhdellä randomilla palstalla?
Egkä joku syrjäytynyt erkki kokee näin ja pyrkii tekemään siitä yleisen näkemyksen kun itse asuu palstalla. Ps tuo kommentoimasi kirjoitus on sairaalloinen, sen kummemmin pilkkaamatta tällä kertaa, mutta ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
Järkyttävin merkki on jos ei ole Erkkiä ollenkaan... mutta jos niin eräs ilkeimmistä on joku kkk-merkki jossa on mustalla taustalla valuva veripisara.
Olen kyllä todella iloinen kun tuli ostettua sähköhammasharja, itsellenikin, on mukava jyristellä hampeja, mutta en tiedä taitaa tuhlata Golgatea paljon, tahnaa siis.
Mikä voisi olla sellainen ele, minkä varmasti huomaisi? Kuitenkin "viaton" sellainen.
Ehkä sellainen sydänheijastin.. -sivusta
Salainen jengitervehdys
Hih ... hihh! Muuten hyvä, mutta ensin pitäisi osua samaan paikkaan samaan aikaan. Ehkä se jollakin pienellä paikkakunnalla on helpompaa, kuin isoissa kaupungeissa! Niissä, missä on yksi katu, kolme ruokakauppaa, kaksi pankkia, pari baaria yms.
Niinpä.
Moi kulta
Moi kulta. Muistatko mitä tapahtui 7.2., samana päivänä kuin tuo on kirjoitettu?
Käsi lippaan niinkuin armeijassa ;D minulla ei ole ketään merkinkäyttäjää mutta ehdotan teille.
Viipymättä parempi.
Jospa nyt maanantaiksi keksittäis jotain..? kun ehkä silloin toivon mukaan törmätään:)
Sä keksit sen punaisen kaulahuivin ja tässä aloituksessa viittasit siihen, mutta sillä tavalla että et muka itse sitä keksinyt. Merkkinä olkoon enää vain risti kivessä. Lepää rauhassa.
Tämän aloittaja ei lepää ennenkuin ollaan vierekkäin (tai päällekkäin).
Sivusta.
No jos kohteesi on vielä elävien kirjoissa, niin toivotan onnea.
En usko, että tämän aloittaja on sama joka kirjoitti punaisesta kaulahuivista. Kuten tuossa kommentissa väitettiin. Sillä oli erilainen tyyli. Muistan ne viestit hyvin alkuvuodelta.
Samalta se on...
Mistä sä sen tiedät? Äsken vihjailit että ei ole elossa enää. Mene nukkumaan, äläkä höpötä kuvitelmiasi tänne totuutena.
Ehkä katto murtui? Tai siteen kraaaaaaask!
Olen väsynyt kaikkeen pakko päästä pois.
Älä.
Kaikki ajallaaan kyllä pääsee. Väsymyskin joskus vähenee, ehkä häviää. Piristyt, kun Joku kenties huomaa sut!
Hyvää huomenta ja alkavaa päivää!
Joo käsimerkki. Niitä osaan tehdä. T
Aloittaja ei kaivannut Teetä.
Minä myös ossaan kansainvälisen tervehdyksen, se on vähän kuin aloha 🖕
Punaiset kynnet ;)
Pyllistän. Ja sehän riittääkin :)
Joo, hyvä idea ja tästä tulee mieleen Vuokko Hovatan kaunis laulu, sininen huivi.
Keksitään, otan munan esille kun lähden lenkille, tiirailet vaan missä näkyy muna kädessä seilaava viiksekäs komea uros!
Ei keksitä!!!