Tää on tositarina olin veljeni kanssa menossa käymään kotimme lähellä olevassa (kummitustalossa). Menimme ikkunasta sisään ja siellä oli paljon tavaroita veimme sieltä jotain ja rakensimme niillä majan siihen viereiseen pusikkoon. Sitten veljeni huomasi volvon joka ajoi siihen pihalle ja tuli kameroineen ulos autosta. Niitä oli kaksi molemmat naisia. Kyykimme molemmat pusikossa piilossa kunnes lähdin juoksu jalkaa pois koulun taakse ja kiersin toista kautta katsomaan. Veljeni seisoi siellä edelleen ja oli normaalisti. Sen mielestä ne naiset oli sokeita kun ne ei nähny sitä vaikka se seiso niiden naaman edessä. Myöhemmin menimme istumaan katoksen alle kunnes molemmat niistä tuli meidän viereen ja alkoi kysellä jotain ruotsiksi. En ollut hyvä puhumaan ruotsia mutta ymmärsin jotain ne kysyi oltiinko käyty siellä. Tietenkin vastattiin ei. Lähdettiin siitä vaan kävelemään pois ja sanottiin että me ei käyty siellä ja että me ei olla nähty mitään. Sitä paitsi ne ei ymmärtänyt meitä. Auton rekkari ei ollut suomen ja käveltiin meidän talon ohi ja tultiin sitte toista kautta kotiin. Tän tapahtuman jälkeen ainakun olen mennyt lähellekkään sitä taloa joka kerta joku on tullut kuvaamaan sitä taloa tai tullut kyselemään eipä huvittanut mennä toiste.
Tää tarina on tosi mutta ei niin pelottava. Muista vielä sen auton rekkarin.
Kummitustslo
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262203
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161514- 1241427
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883