Kyllä olen sinusta ollut kiinnostunut

Aina ja yhä edelleen.
16<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Niinkö?

Äänestä
  • Kyllä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Miksi et menisi nukkumaan? Ei ne asiat tässä ratkea valvomalla. Vaikka itsekin roikun enkä osaa lähteä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Mä menen. Hyvää yötä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et menisi nukkumaan? Ei ne asiat tässä ratkea valvomalla. Vaikka itsekin roikun enkä osaa lähteä.

Minusta tuo nukkumaan komentelu on vähän tylyä. Jokaisella omat syynsä miksi ei ole vielä nukkumassa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo nukkumaan komentelu on vähän tylyä. Jokaisella omat syynsä miksi ei ole vielä nukkumassa.

herkkis. Valvo sitten äläkä loukkaannu tyhjästä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

herkkis. Valvo sitten äläkä loukkaannu tyhjästä.

Et ole hän.

Äänestä

Nukuttaa. Jos musta olisit kiinnostunut niin sitten asiat selviää aikanaan irl.

Äänestä
  • Sovitaan että selvitetään muualla kuin täällä. Hyvää yötä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sovitaan että selvitetään muualla kuin täällä. Hyvää yötä.

Hyvää yötä.

Äänestä

Joo E, ajatustein valtaajattareni..

Äänestä
  • Hmm. Kuka kaipailee?
    T. E nainen

Äänestä

Miksi et sano sitä suoraan?

Äänestä

Kertoisitko vielä henkilökohtaisesti, mies?

Äänestä

olen olen ja olen

Äänestä

En usko sinua. Se mitä näen kertoo ihan muuta. Oli suuri virhe aloittaa koko projektia. Aivan liian paljon ihmisiä mukana vuosien ajan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Aina ja yhä edelleen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu