Aina ja yhä edelleen.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Niinkö?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Miksi et menisi nukkumaan? Ei ne asiat tässä ratkea valvomalla. Vaikka itsekin roikun enkä osaa lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Mä menen. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et menisi nukkumaan? Ei ne asiat tässä ratkea valvomalla. Vaikka itsekin roikun enkä osaa lähteä.
Minusta tuo nukkumaan komentelu on vähän tylyä. Jokaisella omat syynsä miksi ei ole vielä nukkumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo nukkumaan komentelu on vähän tylyä. Jokaisella omat syynsä miksi ei ole vielä nukkumassa.
herkkis. Valvo sitten äläkä loukkaannu tyhjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
herkkis. Valvo sitten äläkä loukkaannu tyhjästä.
Et ole hän.
- Anonyymi
Nukuttaa. Jos musta olisit kiinnostunut niin sitten asiat selviää aikanaan irl.
- Anonyymi
Sovitaan että selvitetään muualla kuin täällä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan että selvitetään muualla kuin täällä. Hyvää yötä.
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Joo E, ajatustein valtaajattareni..
- Anonyymi
Hmm. Kuka kaipailee?
T. E nainen
- Anonyymi
Miksi et sano sitä suoraan?
- Anonyymi
Kertoisitko vielä henkilökohtaisesti, mies?
olen olen ja olen
- Anonyymi
En usko sinua. Se mitä näen kertoo ihan muuta. Oli suuri virhe aloittaa koko projektia. Aivan liian paljon ihmisiä mukana vuosien ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1712814- 861220
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2411064- 1211006
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä83908- 89732
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104647Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55625- 38572
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid101548