Aina ja yhä edelleen.
Kyllä olen sinusta ollut kiinnostunut
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkö?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Miksi et menisi nukkumaan? Ei ne asiat tässä ratkea valvomalla. Vaikka itsekin roikun enkä osaa lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Mä menen. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et menisi nukkumaan? Ei ne asiat tässä ratkea valvomalla. Vaikka itsekin roikun enkä osaa lähteä.
Minusta tuo nukkumaan komentelu on vähän tylyä. Jokaisella omat syynsä miksi ei ole vielä nukkumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuo nukkumaan komentelu on vähän tylyä. Jokaisella omat syynsä miksi ei ole vielä nukkumassa.
herkkis. Valvo sitten äläkä loukkaannu tyhjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
herkkis. Valvo sitten äläkä loukkaannu tyhjästä.
Et ole hän.
- Anonyymi
Nukuttaa. Jos musta olisit kiinnostunut niin sitten asiat selviää aikanaan irl.
- Anonyymi
Sovitaan että selvitetään muualla kuin täällä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan että selvitetään muualla kuin täällä. Hyvää yötä.
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Joo E, ajatustein valtaajattareni..
- Anonyymi
Hmm. Kuka kaipailee?
T. E nainen
- Anonyymi
Miksi et sano sitä suoraan?
- Anonyymi
Kertoisitko vielä henkilökohtaisesti, mies?
olen olen ja olen
- Anonyymi
En usko sinua. Se mitä näen kertoo ihan muuta. Oli suuri virhe aloittaa koko projektia. Aivan liian paljon ihmisiä mukana vuosien ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142