Saako MINISTERI kiroilla telkkarissa?

Anonyymi

27

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saa, jos on vihrerä tai vassari, heillähän ei lähtökohtaisesti ole mitään käytöstapoja.

      • Juuri näin.
        Paskahan on aika maanläheinen ainesosa.

        Vihreyshän kasvaa paskasta.


      • Anonyymi
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        Juuri näin.
        Paskahan on aika maanläheinen ainesosa.

        Vihreyshän kasvaa paskasta.

        Vihreys viihtyy paskassa, kuten nämä homppelivihreät ovat osoittaneet. Ahterista se lähtee..


      • Anonyymi

        Mutta onko vihreälle tai vassarille mahdollista kouluttaa käytöstapoja


      • Anonyymi

        Ja saako eduskunnassa esim. kutsua ihmisiä rikkaruohoiksi, saako poliisia kutsua munattomaksi nillittäjäks jne. Tokihan saa kun on kyseessä persut. Persut saa nimitellä ihan kaikkia ja kaikesta, koska persut on suomalaisten asialla ja heillä ei ole käytöstapoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihreys viihtyy paskassa, kuten nämä homppelivihreät ovat osoittaneet. Ahterista se lähtee..

        Noh, mutta :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko vihreälle tai vassarille mahdollista kouluttaa käytöstapoja

        .on mahdollista, mutta turhaa, heidän älykkyydellä ei edes käytöstapoja opita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saako eduskunnassa esim. kutsua ihmisiä rikkaruohoiksi, saako poliisia kutsua munattomaksi nillittäjäks jne. Tokihan saa kun on kyseessä persut. Persut saa nimitellä ihan kaikkia ja kaikesta, koska persut on suomalaisten asialla ja heillä ei ole käytöstapoja.

        saa, vieraslajit ovat rikkaruohoja, ja munattomat nillittäjät ovat juuri niitä munattomia nillittäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saako eduskunnassa esim. kutsua ihmisiä rikkaruohoiksi, saako poliisia kutsua munattomaksi nillittäjäks jne. Tokihan saa kun on kyseessä persut. Persut saa nimitellä ihan kaikkia ja kaikesta, koska persut on suomalaisten asialla ja heillä ei ole käytöstapoja.

        ja missävaiheessa persut on jotain kutsunut rikkaruohoksi?
        Ja voi kauheeta jos joku kutsuu jotain mujnattomaksi nillittäjäksi niin naurettavinta tuossa on taas se kun siitä tehdään rikosilmoitus kun joku pahoittaa mielensä yhyy yhyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja missävaiheessa persut on jotain kutsunut rikkaruohoksi?
        Ja voi kauheeta jos joku kutsuu jotain mujnattomaksi nillittäjäksi niin naurettavinta tuossa on taas se kun siitä tehdään rikosilmoitus kun joku pahoittaa mielensä yhyy yhyyy

        Eikö se ollut joku kepulainen joka kutsui ihmisiä ihmisroskaksi


    • Anonyymi

      Ensin otetaan tiukasti käsittelyyn perussuomalaisten kielenkäyttö, josta ollaan kuultu nyt viime viikot ... ihan valtakunnansyyttäjiä myöten.

      Kun jokin asia on pahasti pahempaa kuin kakkaa, niin silloinhan se sitä paskaa.
      Ja sitä perussuomalaisten levittämää paskaa on tullut joka tuutista oksetukseen asti!!

    • Anonyymi

      Nussittun, nukut päremmin , Kankanpiä Rätänen,,kö.

    • Anonyymi

      Kiroileva siili.

      • Nykyisin on muodikasta olla kiroileva silli.


    • Anonyymi

      Li Andersson on sivistynyt poliitikko persujen rinnalla!

      • Minkä laista tämä "sivistys" oikein on?

        Wikin mukaan koulutustaso on aika vähäinen; valtiotieteiden kandi, hurriakatemiasta :-)


      • Anonyymi
        räkäpää kirjoitti:

        Minkä laista tämä "sivistys" oikein on?

        Wikin mukaan koulutustaso on aika vähäinen; valtiotieteiden kandi, hurriakatemiasta :-)

        LI käytti oikeistopopulistien omaa kieltä ja PersPartiolaiset pahoittivat mielensä tästä,, "Mestari" kuitenkin lohdutta kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LI käytti oikeistopopulistien omaa kieltä ja PersPartiolaiset pahoittivat mielensä tästä,, "Mestari" kuitenkin lohdutta kaikkia.

        Perussuomalaisissa keskustellaan aina sivistyneesti ja joviaalisti ei käytetä kakka-kieltä selllainen kuuluu jotenkin kehityksessä taaksepäin menneille


    • Anonyymi

      Li Andersson on sivistymätön punikki persujen rinnalla!

      • Jep! Ja näitä kommaripaskiaisia ei ole seuraavassa hallituksessa!


    • Anonyymi

      Kyllä tämä oikeus näyttää olevan punavihreillä, varsinkin opetusministerillä.

    • Anonyymi

      Ministerin arvopohja tuli esiin... Asialliseen keskusteluun ei kykene...

    • Anonyymi

      Eihän tuo kiroilua ollut. Ruusujen lannoitteen mainitseminen ei ole kiroilua.

      Li Andersson on luultavasti taitavin keskustelija poliitikoista. Li osaa hienovaraisesti kääntää huomion pois olennaisista, vasemmistoliiton kannalta epämiellyttävistä asioista hieman sivuun ja hieman vähemmän olennaisiin asioihin. Li osaa tehdä tuon taitavammin kuin vaikkapa Jussi. Li tekee tuon niin taitavasti, että suurin osa ihmisistä ei huomaa vaihdosta vaan kehuvat Li:tä asiantuntevaksi keskustelijaksi. (Suurin osa ihmisistä ei ole kovin hyviä erottamaan olennaista melkein olennaisesta.)

    • Anonyymi

      Kysymys on irrelevantti.

      Televisiossa (ja kaikessa kommunikoinnissa muutenkin) on keskeisenä periaatteena, että vaarallisia aiheita (esim. totuus ja uutiset) ei käsitellä. Niin on yleisen edun nimissä välttämätöntä toimia.

      • Anonyymi

        Voi olla että ns. raa'an totuuden käsittely ei ole vielä ihan mahdollista vaan aiheuttaa eliitiltä noita kuultuja reaktioita
        Tuossa lähetyksessä sattui myös että toimittaja ilmeisen tahattomasti mutta erittäin haitallisesti sekoitti noita energia-asioita lennosta joten alkuperäinen asia jäi irralleen


    • Anonyymi

      Naurettavaa puhetta. Jossain Yhdysvalloissa Trump valitaan presidentiksi kaiken lahjonnan, suhmuroinnin ja korruption kautta ja Trump saa päästellä suustaan mitä sattuu. Samoin Eng. alahuoneessa huudetaan kilpaa onkuin joku raivopäiden kohtaus, tarkoitus kuka sanoo pahiten.
      Suomen tv:ssä joku sanoo kakka niin on maailmankirjat sekaisin, ei hyvää päivää.

    • Anonyymi

      Naurettavaa puhetta. Jossain Yhdysvalloissa Trump valitaan presidentiksi kaiken lahjonnan, suhmuroinnin ja korruption kautta ja Trump saa päästellä suustaan mitä sattuu. Samoin Eng. alahuoneessa huudetaan kilpaa onkuin joku raivopäiden kohtaus, tarkoitus kuka sanoo pahiten.
      Suomen tv:ssä joku sanoo kakka niin on maailmankirjat sekaisin, ei hyvää päivää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe