Minulla on toisen suksen kanssa ongelma, että karvapohja lähtee irtoamaan etureunasta. Suksella ei pysty hiihtämään sen jälkeen. Olen liimannut sen pariin kertaan ja pysyy paikallaan muutaman hiihtokerran, kun lähtee irtoamaan. Tänään kaaduin alamäessä, kun yhtäkkiä pohja tökkäsi. Toisessa suksessa ei mitään ongelmaa. Onko jollakin ollut vastaavaa ongelmaa? Millä liimalla tai kiinnityksellä kannattaisi kokeilla?
Karvapohja irtoaa - apuja
Anonyymi
1
1505
Vastaukset
- Anonyymi
Karvan irtoaminen kuuluu suksen ominaisuuksiin. Hyvä että sairaalareissua ei tullut.
Varmin ja kallein tapa on uusia karvat heti kun repsottaa. Helpoiten liikkeessä.
Karvan voi vaihtaa itsekin. Töpöttää vanhalla karvalla liimat pois suksen pohjasta.
Uuden karvan ja suksen lämmitys kuumailmapuhaltimella / hiustenkuivaajalla. Jotkut silittää irrokepaperin läpi raudalla liiman kuumaksi.
Kun karva repsottaa, kerää liima kaikenlaista töhkää ja takaisin liimaus on arpapeliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000