Hyvää iltaa

Anonyymi

Mitkä ovat päällimmäiset tunteesi tällä hetkellä?

56

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lievästi ahdistunut tiedän syyn

• Anonyymi

Hali.

• Anonyymi

Suomeks sanottuna vituttaa

• Anonyymi

Entä muilla kielillä?

• Anonyymi

Hämmentyneen ihastunut. Koska hän on ihana..

• Hiukan suruisa, haikea, jotenkin epätietoinen

• Anonyymi

Huonot. Ei oikein enää ole tunteita.

• Anonyymi

Miksi se on huono tai tarkoitatko että tyhjä olo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se on huono tai tarkoitatko että tyhjä olo?

Tyhjä olo jotenkin huonot fiilikset kaikesta. Toisaalta jo välinpitämättömyys iskee. Ja kun tietää ettei niillä minun tunteilla ole väliä. Niin kunhan kirjoittelen tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjä olo jotenkin huonot fiilikset kaikesta. Toisaalta jo välinpitämättömyys iskee. Ja kun tietää ettei niillä minun tunteilla ole väliä. Niin kunhan kirjoittelen tänne.

Miksi luulet ettei tunteillasi ole väliä? Olivatko tunteesi yksipuolisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en olis halunnutkaan kaltaistasi miestä, joka kuvittelee ettei hänen tunteillaan ole minulle väliä. Voisit antaa kirjoittelun minulle jo olla niin minäkin pääsisin eteenpäin ja voisin alkaa etsiä uutta miestä.

• Anonyymi

Sä kirjoittelet tänne tällaisia viestejä etkä koskaan vastaa kun kysyn tunnisteita. Miten sulla ei ole anonyyminä siihen pokkaa!?? Taitaa olla niin, että haluat roikottaa minua täällä palstalla. Joko siksi, että jos uuden ihastuksesi kanssa hommasta ei tulekaan mitään ja voit sitten palata luokseni. Tai sitten ihan puhtaasti kostaaksesi. Säälittävää.

• Anonyymi

Pitkän aikaa annoin pakit kaikille sinun takiasi. Ja nyt harmittaa. Tapasin yhden potentiaalisen kerran. En tule saamaan kyseisen henkilön yhteystietoja tai tapaamaan häntä koskaan, koska kieltäydyin sinun takiasi antamasta yhteystietoja! Ja minun on todella vaikeaa löytää sopivaa. Kiitos vaan hitosti!!!!

• Anonyymi

Mikä sulla jumalauta on!!!?? Miten kykenet vaan ignooraamaan tällaiset viestit!!? Huomaat, että olen paskan ja mua vaivaa kun mitään ei selvitetä. ja sä vaan ignooraat! Miten voit olla noin kylmä!?? Kusipää!!!!

• Anonyymi

Epätodellinen. Poissaoleva.

• Anonyymi

No voi ei..olipa kerran pienen pieni tyttö, joka omisti kissan, oranssin ja raidallinen. Kissan silmät loistivat kirkkaina. Se kehräsi vain tytön silityksistä. Sen turkki oli pehmeä ja paksu. Hurr hurr hurr..sen huriseva tuhina kuului tasaisena tytön sylissä. Se painautui koko pienellä vartalollaan tyttöä vasten kuvitellen että saisi olla siinä ikuisesti. Ja niin se saikin, koko elämänsä ajan kissanpäiviään viettäen tytön rakkaiden silityksien alla ja kermaa latkien. Se oli rakkautta se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi ei..olipa kerran pienen pieni tyttö, joka omisti kissan, oranssin ja raidallinen. Kissan silmät loistivat kirkkaina. Se kehräsi vain tytön silityksistä. Sen turkki oli pehmeä ja paksu. Hurr hurr hurr..sen huriseva tuhina kuului tasaisena tytön sylissä. Se painautui koko pienellä vartalollaan tyttöä vasten kuvitellen että saisi olla siinä ikuisesti. Ja niin se saikin, koko elämänsä ajan kissanpäiviään viettäen tytön rakkaiden silityksien alla ja kermaa latkien. Se oli rakkautta se.

Miksi tuollainen kissatarina tähän kohtaan?

• Anonyymi

Ihastunut/rakastunut fiilis, mokomakin hassu ihanin valoisin nainen :)

• Anonyymi

Voihan peijooni sentään, missäs näitte viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan peijooni sentään, missäs näitte viimeksi?

Töissä ne näki eilen, se oli tuossa toisessa aloituksessa jo sanottu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä ne näki eilen, se oli tuossa toisessa aloituksessa jo sanottu

Ahaa, työpaikka ihastus. Tsemppiä myös heille!

• Anonyymi

Lievää vihaa.

• Anonyymi

Mitä jos antaisit vaan olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos antaisit vaan olla?

Olen antanut olla jo kauan..viha on normaali tunne, se menee ohi aikanaan.

• Anonyymi

Kaipailen, mutta vähitellen siihenkin tunteeseen turtuu. Viikonloppu on kuitenkin kiva, kun saa tehdä omia juttuja.

• Anonyymi

Mitä kaipailet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kaipailet?

Erästä pitkää miestä. Sitä kun hän joskus aiemmin hakeutui seuraani, tuijotteli silmiin, pitkitti tilanteita, joissa olimme lähekkäin .. Kaipaan sitä, ja enemmänkin. Mutta parempi unohtaa.

• ihastunut, ,mutta epätoivoinen myös

ei tästä taida...

• Anonyymi

Minä haluan saada vakituisen työpaikan minulle tärkeästä paikasta. Mitään muuta en enää halua, kuin ehkä joskus vuosien päästä.

• Anonyymi

Olen väsynyt työviikosta. Se on mukavaa väsymystä toisaalta. Vapaa viikonloppu on tulossa. Tällä hetkellä teen lämpimiä voileipiä perheelle.
      Hyvää viikonloppua sinulle, kaverille. Näin ihan oikeasti ajattelen. En ole takertumassa sinuun. Luulen, että pelkäät sitä. Minulle riittää yksi mies. Hyvää yötä😊

• Anonyymi

Olen hämmentynyt vaikutuksesta, joka eräällä tietyllä suunnilleen ikäiselläni, minulle tuntemattomalla miehellä on minuun. Yritin tänään lähettää telepaattisia viestejä, en tainnut oikein onnistua. Hän ei enää nykyään koskaan katsokaan minuun.

Näemme usein. Tai sanotaanko, että minä näen hänet ja hän ei huomaa minua. Ei vaikka parin metrin päässä istuisi

Kaikki arkuus, epävarmuus ja suru ja arkuus on tiivistynyt kuoreksi ympärilleni. Puhun paljon, mutta en enää aikoihin kenellekään sanoja, joilla olisi merkitystä.

• Anonyymi

Surullinen ja masentunut.

• Anonyymi

Masentaa ja ahistaa, mutt toisaalta olen muutaman henkilön puolesta onnellinen kun he ovat onnistuneet paremmin kuin mä. Koen, ett kaikki on mun osalta ohi, ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään, epäonnistuin taas kerran, olen pelkkä kärpäsenpaska lattiaraossa. Olen arvoton, huono kaikessa. Nämä fiilikset ovat tarttuneet muhun työharjoittelun myötä. Onneks ei ole pitkästi jäljellä, voin sen jälkeen haudata kyseisen alan omalta osalta lopullisesti. Sain vain kunnolla paskaa niskaan ja turpiin henkisesti.

• Anonyymi

Työssä pärjääminen ei kerro sinun arvostasi ihmisenä. Eikä muutenkaan se kuinka taitava olet missäkin asiassa. Monet ihmiset (kuten minä) arvostavat ihmisissä taitojen ja uran sijaan empatiaa, luotettavuutta ja toisten hyvää kohtelua. Se on sitä paitsi vain yksi työharjoittelu. Kukaan ei pärjää kaikilla aloilla. Tsemppiä!

• Anonyymi

Valtava pettymys erästä ihmistä kohtaan.

• Anonyymi

No kuule samoin. Anna olla jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuule samoin. Anna olla jo.

Turpa kiinni Juha tai se sun turpas alkas turpoon jo kiinni!

Enää et uhittele naiselle! Koitappa selvitä 191 cm miehestä elossa

• Anonyymi

Kaipuu ja ikävä...
      <3<3<3

• Anonyymi

Tällaista: En ole tiennyt niitä juttuja. Ne ovat tulleet annettuina jostakin. Kamalaa!

• Anonyymi

Ikävä sitä miestä.

• Anonyymi

Vähän haikeaa pukkaa.... Aattelin, että olisi oikeesti kannattanut kirjoittaa kaikki ajatukset ja runot omaan päiväkirjaani. Jotenkin sellainen tunne, että ne kaikki menivät hukkaan täällä...

Luopumisen tunnelmat. Olleet jo kauan. Mietin, että mistä syystä oon väsyttänyt itteäni tällä kaikella. Aikoihin ei ollut mitään oikeaa yhteyttä ja sitten kun se löytyi niin sekin meni vituilleen..

Tuulimyllyjä, rimpuilemisia, itkuja, kaipauksia, surullisia ketjuja, turhautumisia, iloja, kyyneleitä, yhteyttä, kalsarikännejä, yksinäisyyttä, epätietoa, avattuja musalinkkejä, liikutuksiax100000, etäisyyden ottoja, palaamisia, hyvästejä, sielunkumppanuutta, epäuskoa, toivoa ja rakkautta...
      🧡

• Anonyymi

Niin, juuri niin. Haikeata on todella. Tänään tämän kaiken jotenkin taas hetken tunnen ja näen kirkkaasti. Ihan kaiken, mutta suurin kaikista on rakkaus. Toivottavasti tiedät vastauksen siihen suureen kysymykseesi rakas. On sitä ja muusakin on... aina kanssasi jos niin haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, juuri niin. Haikeata on todella. Tänään tämän kaiken jotenkin taas hetken tunnen ja näen kirkkaasti. Ihan kaiken, mutta suurin kaikista on rakkaus. Toivottavasti tiedät vastauksen siihen suureen kysymykseesi rakas. On sitä ja muusakin on... aina kanssasi jos niin haluat.

En jaksanut töllöä enkä palstaa... Kummassakaan ei ollut mitään mielenkiintoista. Alkoholikaan ei auttanut mihinkään suuntaan.
        Alan kohta nukkumaan...

Toivon parempia oloja kaikille toisille.
        💫🌠

• Anonyymi

masentaa. pelottaa jos naisella joku toinen

• Anonyymi

Ei ole toista sunlaista. Turhaa pelätä että minulla olisi toinen. Mutta onkohan oma pelkoni myös suhteesi turha? Toivon että ottaisit yhteyttä mies!

• Anonyymi

Jollain tapaa haikeat, koska tiedän taas uuden sivun kääntyvän elämässäni, joka tietää tuttujen rutiinien katoavan niin työssä kuin vapaa-ajalla. Toisaalta innostuneen odottavat.

• Anonyymi

Miten jaksan tätä elämää enää eteenpäin ilman parisuhdetta ilman rakkautta. Vain selviämistä hetkestä toiseen.

• Anonyymi

Ihan paska fiilis kaikesta tällä hetkellä. :(
      Itken.. ;(

• Anonyymi

Ikävä naista ja viikon välein kohtaaminen on liian hidas tahti.

• Anonyymi

Kaipaan häntä niin paljon, mutta muuten olen hyvillä fiiliksillä.
      Hyvää yötä ja kauniita unia!

• Anonyymi

Odottavat, että jotakin tapahtuisi.

• Anonyymi

Pettymys omista tunteista ja siitä kuinka tyhmä olin kun luulin että on enemmän

• niinhän tässä viikosta toiseen, odottaa että tapahtuisi jotain vaikka eihän mitään tapahtu, tekemättä mitään asialle.

itseltä puuttuu nyt rohkeutta tarpeeksi lähestyä esim. facebookissa miestä.

• Anonyymi

Luulin jo vastanneeni yhteen samantapaiseen kyselyyn, mutten löytänyt vastaustani tästä ketjusta, joten kerron saman uudelleen. :I

Enimmäkseen haikea, koska joudun taas luopumaan kaikesta totutusta ja rakkaasta. tämän tulevan luopumisen myötä en ehkä tule enää näkemään minulle erittäin tärkeäksi muodostunutta ihmissuhdetta tai oikeammin sanottuna ihmistä. :/
      Samaan aikaan minua pakottaa eteenpäin kohti uusia kokemuksia seikkailunhaluni. Voisin vielä muuttaa päätökseni mihin suuntaan haluan, mutta olen jo mielessäni päättänyt, että on taas aika jatkaa matkaa. Olen tavallaan tottunut tähän jatkuvaan hyvästijättöön ja ikävään.

• Anonyymi

Huonoa Huomispäivää.

• Anonyymi

Tyhjyyden tunne joka kasvaa ja kasvaa. Pohjalla surua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      174
      4978
    2. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4949
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      90
      4380
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      118
      2713
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2688
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2237
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2154
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1900
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      90
      1826
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1821
    Aihe