Minulla oli pidempi ryyppyputki. Sen lopetin jo 4 vrk. Minulla nyt deliriumin päällä. Tämä ei ainakaan yhtään pelottava. Mutta ja kuulen näen omituisia asioita. Esim nytkin näen naisen seisovan keittossäni. Tiedän että se ei ole totta.
Olen myös nähnyt ja kuullut sellaisten sukulaisten puhuvan minulle. Ja nämä ovat todella kaukana nyt. Ym samankaltaista.
Olen ollut aiempina vuosina myös deliriumin tuon takia pakkohoidossa. Ne loppuivat loppui silloin
Mitenköhän äkkinäisesti tämmöisen saisi lopaan.
On raskasta olla tällaisessa
Tilassa. Yritän peittää tee👍
Deliriumin eli juoppohulluus
20
704
Vastaukset
- Anonyymi
En haluaisi pelotella, mutta deliriumi tappaa. Eräs tämän palstan vakio lopetti lähes 9 vuoden putken kuin seinään (rahat loppui) ja kuoli sydänkohtaukseen. Ties mitä demoneita sai kestää kituessaan.
- Anonyymi
Kylmis vittuili AA-kerholaisille aikoinaan, arvaa, vittuileeko enää?
-Ex-Tissu on kuningas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis vittuili AA-kerholaisille aikoinaan, arvaa, vittuileeko enää?
-Ex-Tissu on kuningas.Ex-Tissuttelija yrittää lavastaa Kylmistä viestien poistajaksi. Ironista kuitenkin on kaksi asiaa:
1. Kylmis on kuollut
2. Kylmis poistatteli ilmiannoilla vain ja ainoastaan omia kännisiä kirjoituksiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex-Tissuttelija yrittää lavastaa Kylmistä viestien poistajaksi. Ironista kuitenkin on kaksi asiaa:
1. Kylmis on kuollut
2. Kylmis poistatteli ilmiannoilla vain ja ainoastaan omia kännisiä kirjoituksiaan.Kylmis on elossa, kenttätiellä laitoshoidossa mutta kirjoittelee tänne edelleen. Jätkä on ihan vihannes vuosikymmenien sekoilun seurauksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis on elossa, kenttätiellä laitoshoidossa mutta kirjoittelee tänne edelleen. Jätkä on ihan vihannes vuosikymmenien sekoilun seurauksena.
Totta, mutta on niillä mahdollisuus varata Internetti-aika lähimmästä sivukirjastosta, joskus jopa kahdeksi tunniksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis on elossa, kenttätiellä laitoshoidossa mutta kirjoittelee tänne edelleen. Jätkä on ihan vihannes vuosikymmenien sekoilun seurauksena.
Kenttätielle "pääsee" ainoastaan, jos on menettänyt asuntonsa. Se on saattohoitoa edeltävä pysyvä majoituspaikka sitä ennen rappioalkoholisteille, Kuten Kylmis oli. Siitä seuraava askel on saattohoito-osasto aivan eri osastolla.
-Muikkuja Kekkoselle Ry
- Anonyymi
Ei se delirium välttämättä tapa, mutta ei sen kanssa ole leikkimistäkään.
Se on aina vaarallinen, ehkäpä jopa hengenvaarallinen tila.
Itselläni oli nuorempana delirium useampaan kertaan johtuen runsaasta juomisesta.
En jäisi yksin kotiin kyseisen tilan lyödessä päälle.- Anonyymi
monta päivää joit et tuli delirium voiko sen saada 2-3 päivän juomisen lopetuksen jälkeen?
- Anonyymi
Itselleni on tuttua vain ripuIidelirium, karmea juttu kertakaikkiaan.
- Anonyymi
Hei Asd.
Ripulium ei ole leikin asia. Saamari, että se rajoittaa elämää.
- Anonyymi
Ihan aikuisten oikeasti tuo viesti ei ole minun :D
Jos 98% palstan ripuliviesteistä on kirjoittamiani, ei se tarkoita sitä, että kaikki ovat minun kirjoittamiani. Ei pidä yleistää :D
As
D - Anonyymi
Kylmis kuoli deliriumiin, kun rahat jatkuvaan ryyppäämiseen loppuivat:
https://www.youtube.com/watch?v=OyiPh5uWtLU- Anonyymi
Valveunen aikana Kylmis murtautui apteekkiin. Diagnoosi oli psykoosipiirteinen persoonallisuus ja leimasta ei pääse eroon ikinä. Videon Aimo Mattila ei ole ainoa hoitaja, joka on järkkynyt kohdatessaan näitä Keijoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valveunen aikana Kylmis murtautui apteekkiin. Diagnoosi oli psykoosipiirteinen persoonallisuus ja leimasta ei pääse eroon ikinä. Videon Aimo Mattila ei ole ainoa hoitaja, joka on järkkynyt kohdatessaan näitä Keijoja.
Hauka/asd/tissu/saunis jotkut randomit nostavat tiettyjä ikivanhoja ketjuja ylös kiduttaakseen aitoa Kylmistä.
-Faktaa vakioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauka/asd/tissu/saunis jotkut randomit nostavat tiettyjä ikivanhoja ketjuja ylös kiduttaakseen aitoa Kylmistä.
-Faktaa vakioista.Kyseessä ovat Savanneilta tutut hyeenat. Ei ne voi jättää rauhaan kuolleeksi piestyä hevosta.
- Anonyymi
Faktahan on se, että jokainen meistä tulee olemaan tässä tilanteessa:
Ennemmin, tai myöhemmin.
https://www.youtube.com/watch?v=ncaNlxvTFzg - Anonyymi
Pidätyskyky puuttuu ja taas pamahtaa
As
D - Anonyymi
Joku oli kirjoittanut vajaa vuosi sitten ettei halua pelotella, mutta delirium tappaa.
Ei se ihan niinkään ole, on tosin sanottu että delirium on hengenvaarallinen tila.
Mutta ei se välttämättä tapa.
Mullakin oli vuosia sitten delirium monet kerrat, tosin jouduin aina sairaalahoitoon kun olin niin sekaisin.
Sitä en tiedä meneekö se itsestään ohi, mulle lyötiin aina lääkitys päälle.
Joskus niistä sekavuustiloista jopa muistinkin jotain pätkiä, kun taas joskus saatoin olla psykoosin kaltaisessa tilassa kolmekin päivää, lääkkeistä huolimatta, enkä muistanut jälkeenpäin niistä päivistä mitään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810