Deliriumin eli juoppohulluus

Anonyymi

Minulla oli pidempi ryyppyputki. Sen lopetin jo 4 vrk. Minulla nyt deliriumin päällä. Tämä ei ainakaan yhtään pelottava. Mutta ja kuulen näen omituisia asioita. Esim nytkin näen naisen seisovan keittossäni. Tiedän että se ei ole totta.

Olen myös nähnyt ja kuullut sellaisten sukulaisten puhuvan minulle. Ja nämä ovat todella kaukana nyt. Ym samankaltaista.
Olen ollut aiempina vuosina myös deliriumin tuon takia pakkohoidossa. Ne loppuivat loppui silloin
Mitenköhän äkkinäisesti tämmöisen saisi lopaan.
On raskasta olla tällaisessa
Tilassa. Yritän peittää tee👍

20

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En haluaisi pelotella, mutta deliriumi tappaa. Eräs tämän palstan vakio lopetti lähes 9 vuoden putken kuin seinään (rahat loppui) ja kuoli sydänkohtaukseen. Ties mitä demoneita sai kestää kituessaan.

• Anonyymi

Kylmis vittuili AA-kerholaisille aikoinaan, arvaa, vittuileeko enää?

-Ex-Tissu on kuningas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmis vittuili AA-kerholaisille aikoinaan, arvaa, vittuileeko enää?

-Ex-Tissu on kuningas.

Ex-Tissuttelija yrittää lavastaa Kylmistä viestien poistajaksi. Ironista kuitenkin on kaksi asiaa:

1. Kylmis on kuollut
        2. Kylmis poistatteli ilmiannoilla vain ja ainoastaan omia kännisiä kirjoituksiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ex-Tissuttelija yrittää lavastaa Kylmistä viestien poistajaksi. Ironista kuitenkin on kaksi asiaa:

1. Kylmis on kuollut
        2. Kylmis poistatteli ilmiannoilla vain ja ainoastaan omia kännisiä kirjoituksiaan.

Kylmis on elossa, kenttätiellä laitoshoidossa mutta kirjoittelee tänne edelleen. Jätkä on ihan vihannes vuosikymmenien sekoilun seurauksena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmis on elossa, kenttätiellä laitoshoidossa mutta kirjoittelee tänne edelleen. Jätkä on ihan vihannes vuosikymmenien sekoilun seurauksena.

Totta, mutta on niillä mahdollisuus varata Internetti-aika lähimmästä sivukirjastosta, joskus jopa kahdeksi tunniksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenttätielle "pääsee" ainoastaan, jos on menettänyt asuntonsa. Se on saattohoitoa edeltävä pysyvä majoituspaikka sitä ennen rappioalkoholisteille, Kuten Kylmis oli. Siitä seuraava askel on saattohoito-osasto aivan eri osastolla.

-Muikkuja Kekkoselle Ry

• Anonyymi

Ei se delirium välttämättä tapa, mutta ei sen kanssa ole leikkimistäkään.
      Se on aina vaarallinen, ehkäpä jopa hengenvaarallinen tila.
      Itselläni oli nuorempana delirium useampaan kertaan johtuen runsaasta juomisesta.
      En jäisi yksin kotiin kyseisen tilan lyödessä päälle.

• Anonyymi

monta päivää joit et tuli delirium voiko sen saada 2-3 päivän juomisen lopetuksen jälkeen?

• Anonyymi

Itselleni on tuttua vain ripuIidelirium, karmea juttu kertakaikkiaan.

• Anonyymi

Hei Asd.

Ripulium ei ole leikin asia. Saamari, että se rajoittaa elämää.

• Anonyymi

Ihan aikuisten oikeasti tuo viesti ei ole minun :D

Jos 98% palstan ripuliviesteistä on kirjoittamiani, ei se tarkoita sitä, että kaikki ovat minun kirjoittamiani. Ei pidä yleistää :D

As
      D

• Anonyymi
      • Anonyymi

Valveunen aikana Kylmis murtautui apteekkiin. Diagnoosi oli psykoosipiirteinen persoonallisuus ja leimasta ei pääse eroon ikinä. Videon Aimo Mattila ei ole ainoa hoitaja, joka on järkkynyt kohdatessaan näitä Keijoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valveunen aikana Kylmis murtautui apteekkiin. Diagnoosi oli psykoosipiirteinen persoonallisuus ja leimasta ei pääse eroon ikinä. Videon Aimo Mattila ei ole ainoa hoitaja, joka on järkkynyt kohdatessaan näitä Keijoja.

Hauka/asd/tissu/saunis jotkut randomit nostavat tiettyjä ikivanhoja ketjuja ylös kiduttaakseen aitoa Kylmistä.

-Faktaa vakioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauka/asd/tissu/saunis jotkut randomit nostavat tiettyjä ikivanhoja ketjuja ylös kiduttaakseen aitoa Kylmistä.

-Faktaa vakioista.

Kyseessä ovat Savanneilta tutut hyeenat. Ei ne voi jättää rauhaan kuolleeksi piestyä hevosta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pidätyskyky puuttuu ja taas pamahtaa

As
      D

• Anonyymi

Joku oli kirjoittanut vajaa vuosi sitten ettei halua pelotella, mutta delirium tappaa.

Ei se ihan niinkään ole, on tosin sanottu että delirium on hengenvaarallinen tila.
      Mutta ei se välttämättä tapa.
      Mullakin oli vuosia sitten delirium monet kerrat, tosin jouduin aina sairaalahoitoon kun olin niin sekaisin.

Sitä en tiedä meneekö se itsestään ohi, mulle lyötiin aina lääkitys päälle.
      Joskus niistä sekavuustiloista jopa muistinkin jotain pätkiä, kun taas joskus saatoin olla psykoosin kaltaisessa tilassa kolmekin päivää, lääkkeistä huolimatta, enkä muistanut jälkeenpäin niistä päivistä mitään.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      86
      1829
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      145
      1288
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1110
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      63
      976
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      921
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      84
      840
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    8. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      829
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe