Mulla on kyllä levollinen olo

ja se tuntuu kummalliselta. Olen ymmärtänyt, että se on seurausta siitä, että kohtelet minua ihmisenä muiden seurassa. Se tuntuu uskomattoman hyvälle. Ehkä ajattelet minusta enemmänkin, toivottavasti. Se, mitä teet ja mitä sanot merkitsee hirveän paljon minulle.
981
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

nätisti kirjoitettu

Äänestä

Mullakin erityiseti erään seurassa. Nautin olla hänen kanssa samassa tilassa, samoin keskusteluista. Epäilen kuitenkin, että hän on varattu. Jännää, ettei olla hänen kanssaan puhuttu perhesuhteista, vaikka kaikkien muiden. Hän on kaikkia kohtaan aivan mielettömän ymmärtäväinen ja kiltti. <3<3

Äänestä

Hienoa, jos tunnet noin. Tahtoisin olla enemmänkin, ehkä tunnet sen.

Äänestä
  • Tunnen, mutta en aina uskalla luottaa siihen, että se on totta. Nyt on ollut luottamuksellinen jakso, ja sitä tässä ihmettelen. Nainen on ollut mulle hyvä, ja se koskettaa, se puhuu omaa kieltään syvälle sydämeen.

Äänestä

Niin monesti olen sinua ajatellut,
melkein yhtä monesti
olen siitä ajatuksesta luopunut,
antanut sen lentää.... (lainaus)

💫- ajatuksin
🧡

Äänestä

Me voidaan istua vierekkäin hoitamassa hommia tai ruokatauolla joskus puhumatta mitään ja mulla on ihan luonteva ja rauhallinen olo. Hän ei ole mikään höpöttelijä, niinkuin minä, mutta jos sanon hälle mitä vaan, niin hän osaa vastata ihan oikealla tavalla. <3 Ikävä tulee, sitten kun eron aika koittaa. Mulla kaikki suhteet päättyy eroon ja sydän jää itkemään. :(

Äänestä
  • Monesti kun oon itekseni ruokatauolla, niin kaipaan vähän seuraa.. Sen verran, että saan ajatukset muualle.... Oisitpa silloin luonani...

💤🌠

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Monesti kun oon itekseni ruokatauolla, niin kaipaan vähän seuraa.. Sen verran, että saan ajatukset muualle.... Oisitpa silloin luonani...

💤🌠

tiedätkö, silloin kun kohtasin tuollaisen, niin söin varuuksi vielä kaikista yksinkertaisimman legopalikan, enkä ole katseesi jälkeen käynyt tarkilla ulosteellani, vaikka olisinkin, mikä pöntöllä on hyvin yksinkertaista, niin.
    ehkä rakastuin, ethän pelkää, onko rakkaus, aika myös kaikki, jaksuhali.
    https://www.youtube.com/watch?v=cQezUb0xci0

Äänestä

Olet kohdannut ihanan ihmisen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

ja se tuntuu kummalliselta. Olen ymmärtänyt, että se on seurausta siitä, että kohtelet minua ihmisenä muiden seurassa. Se tuntuu uskomattoman hyvälle. Ehkä ajattelet minusta enemmänkin, toivottavasti. Se, mitä teet ja mitä sanot merkitsee hirveän paljon minulle.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu