Halusin niin paljon uskoa, että vielä tulemme näkemään, mutta ei sitä tule tapahtumaan.
Elättelin turhia toiveita sinusta ja minusta ja ties mistä muusta. Kaikkea hyvää ajatuksissani olleelle naiselle, hyvää jatkoa.
Menetin tänään uskoni meihin.
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvästi.
- Anonyymi
Pahasti.
- Anonyymi
Mihin se usko katosi?
- Anonyymi
En tiedä. Jotain vain tapahtui itselleni. Tajusin varmaan, että oli yksipuolista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Jotain vain tapahtui itselleni. Tajusin varmaan, että oli yksipuolista.
Höpö, höpö taas joku mustasukkainen kumppani. Säälittävä yritys.
Ei tunteille noin tapahdu ihan yhtäkkiä.
haluan vielä uskoa että kohdataan <3
- Anonyymi
Halusin minä mutta elämä pysäytti ja en tiedä miten olisin kertonut. Pelkuri ja ikävä ihminen olen. Nyt on pitkän ajan jälkeen enää turha selitellä. Hyvää jatkoa sinulle. Älä muistele pahalla. Aina pysyt mielessä.
- Anonyymi
Saanko kysyä kuinka pitkästä ajasta kysymys?
- Anonyymi
Kerroitki hänelle suoraan tunteitasi niin että hän tiesi ottaa ne huomioon?
- Anonyymi
Mulla ihan sama juttu kun sulla aloittaja.
Hyvästi M-nainen, toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat. Olet ansainnut kaikkea hyvää.
S - Anonyymi
Kiitos kiitos! Uutta matoa vaan koukkuun!
- Anonyymi
Milloin näitte viimeksi? Itse jäin miettimään erästä jota en ole reiluun kuukauteen nähnyt. Tiet erosivat.. minäkin salaa halusin uskoa että vielä näkisimme
- Anonyymi
Mikäs hyvästien jättö päivä tää on palstal?? Oon lukenu kymmenisen tollasta tekstiä..
- Anonyymi
Halu elää elämää jonkun kanssa. Ei haaveiden ja unelmien.
- Anonyymi
Tervetuloa kerhoon! Kiroan sen päivän ku kohtasin sut nainen!
- Anonyymi
Tuskin se ees muistaa sun olemasoloa..
- Anonyymi
Eihän se hänen syynsä ole jos sinä elättelit toiveita?
- Anonyymi
Minun ajatukseni häneen, mieheen on vahva. Se on irl:ssä syntynyt ja on laadultaan lujaa ja kestävää. Olen itsekin hämmentynyt, miten vahva side siitä aikoinaan syntyi. Voihan tämä olla yksipuolista nykyään, mutta mitä sitten, minä vahvasti tunnen rakkautta näin. Minulle tämä tuottaa hyvää fiilistä ja hymyä, perhosia vatsassa ja ikävän kanssa taistelemista.
Toivon, tietty että saisin vastakaikua ja vaik tulevaisuudessa eläisimme toisillemme parisuhteessa.- Anonyymi
Miehestä myös ajattelen noin
- Anonyymi
Minä kyllä elän vielä toivossa, että meistä tulee jotain :/ Ja että nähtäis nyt edes alkuun.
- Anonyymi
Mikä on ettet ota häneen yhteyttä?Ota itteäs niskasta kii ja toimi!
- Anonyymi
Onko Aloitus M mieheltä?
- Anonyymi
M samoisissa ajatuksissa tääl ku ap
- Anonyymi
Kuinkahan monen mielenkiinnon tämä palsta on tuhonnut?
- Anonyymi
No voi vi##u!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107