Halusin niin paljon uskoa, että vielä tulemme näkemään, mutta ei sitä tule tapahtumaan.
Elättelin turhia toiveita sinusta ja minusta ja ties mistä muusta. Kaikkea hyvää ajatuksissani olleelle naiselle, hyvää jatkoa.
Menetin tänään uskoni meihin.
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvästi.
- Anonyymi
Pahasti.
- Anonyymi
Mihin se usko katosi?
- Anonyymi
En tiedä. Jotain vain tapahtui itselleni. Tajusin varmaan, että oli yksipuolista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Jotain vain tapahtui itselleni. Tajusin varmaan, että oli yksipuolista.
Höpö, höpö taas joku mustasukkainen kumppani. Säälittävä yritys.
Ei tunteille noin tapahdu ihan yhtäkkiä.
haluan vielä uskoa että kohdataan <3
- Anonyymi
Halusin minä mutta elämä pysäytti ja en tiedä miten olisin kertonut. Pelkuri ja ikävä ihminen olen. Nyt on pitkän ajan jälkeen enää turha selitellä. Hyvää jatkoa sinulle. Älä muistele pahalla. Aina pysyt mielessä.
- Anonyymi
Saanko kysyä kuinka pitkästä ajasta kysymys?
- Anonyymi
Kerroitki hänelle suoraan tunteitasi niin että hän tiesi ottaa ne huomioon?
- Anonyymi
Mulla ihan sama juttu kun sulla aloittaja.
Hyvästi M-nainen, toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat. Olet ansainnut kaikkea hyvää.
S - Anonyymi
Kiitos kiitos! Uutta matoa vaan koukkuun!
- Anonyymi
Milloin näitte viimeksi? Itse jäin miettimään erästä jota en ole reiluun kuukauteen nähnyt. Tiet erosivat.. minäkin salaa halusin uskoa että vielä näkisimme
- Anonyymi
Mikäs hyvästien jättö päivä tää on palstal?? Oon lukenu kymmenisen tollasta tekstiä..
- Anonyymi
Halu elää elämää jonkun kanssa. Ei haaveiden ja unelmien.
- Anonyymi
Tervetuloa kerhoon! Kiroan sen päivän ku kohtasin sut nainen!
- Anonyymi
Tuskin se ees muistaa sun olemasoloa..
- Anonyymi
Eihän se hänen syynsä ole jos sinä elättelit toiveita?
- Anonyymi
Minun ajatukseni häneen, mieheen on vahva. Se on irl:ssä syntynyt ja on laadultaan lujaa ja kestävää. Olen itsekin hämmentynyt, miten vahva side siitä aikoinaan syntyi. Voihan tämä olla yksipuolista nykyään, mutta mitä sitten, minä vahvasti tunnen rakkautta näin. Minulle tämä tuottaa hyvää fiilistä ja hymyä, perhosia vatsassa ja ikävän kanssa taistelemista.
Toivon, tietty että saisin vastakaikua ja vaik tulevaisuudessa eläisimme toisillemme parisuhteessa.- Anonyymi
Miehestä myös ajattelen noin
- Anonyymi
Minä kyllä elän vielä toivossa, että meistä tulee jotain :/ Ja että nähtäis nyt edes alkuun.
- Anonyymi
Mikä on ettet ota häneen yhteyttä?Ota itteäs niskasta kii ja toimi!
- Anonyymi
Onko Aloitus M mieheltä?
- Anonyymi
M samoisissa ajatuksissa tääl ku ap
- Anonyymi
Kuinkahan monen mielenkiinnon tämä palsta on tuhonnut?
- Anonyymi
No voi vi##u!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165