Mitähän purjeveneitä siellä tämän vuoden messuilla on? Siis 30ft ja yli.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Rahahenkilöille ainakin ao paatti. Lisätietoja messuilla käymällä
https://www.hs.fi › ... › Kaupunki
Jättimäinen purjevene sekoitti liikennettä Helsingissä – Yli 18-metriä pitkä ... - Anonyymi
Eikö muita veneitä ole kuin toi TP52? Ei viittis 500km päästä tulla pelkästään sitä ihastelemaan...
- Anonyymi
Keskiviikkona tietoa suomeksi, kun olen käynyt paikan päällä, ilmeisesti ainoana .....
Since 1970 - Anonyymi
Siellä peränurkassa oli kolme purjeammetta. Muuten hallissa oli näitä tylppäkeulaisia avo- ja umpiveneitä.
Trollfisk oli piristävä livenä. Mutta kokeilkaapa niitä kyljen valoja. Sellainen ohut plexi ei kestä. Samoin istuimet saattavat olla selälle pottumaiset. Olkoonkin että on proto. Punaisen teippauksen tilalle ruskea; vois olla vinha yhtäläisyys Rivaan yms.
Samat majakkamukikauppiaat ja metrilakun myyjät kuin ennenkin. Same procedure as usual, James. - Anonyymi
Miksi niitä uusia purjeveneitä siellä pitäisi olla, kun ei niitä kukaan osta ? Tarvikkeita, purjeita, elektroniikkaa yms on vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi
No, kun meistä purjehtijoista olisi kivaa, että meillekin uusia esiteltäisiin eikä vain motoristeille, siksi. Mutta markkinat tietåvät paremmin, mikä vetää...
Miksi te rahamiehet ette osta uusia!?
- Anonyymi
Eli ylläolevasta päätellen, eipä kannata tänä(kään) vuonna vaivautua paikalle.
Purkkarit ja puuveneet kiinnostaisivat, mutta miljoonaveneet eivät.
Jos olisi jotakin max. lähtöhinnaltaan 70 tonnin purkkareita, mutta ei löydy 100 tonnia - pankista en ota.
No, käytetyllä sitten....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011266Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️89759Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473