Onko messuilla Kaunissaaren osastoa

Anonyymi

Ovatko Anneli ja Reiska siellä? Onko puuceet otettu osastolle mukaan?

8

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaljaa ja lakritsia, eiköhän siitä aikamoiset Kaunissaaret saada aikaseksi. Messukeskus onkin köyhänmiehen Fagerö ja Kajholmet kompineeraatsuun.

• Anonyymi

Reino ja Anneli opastavat iloisen kesänvieton saloihin osastolla B. Sinne on rakennettu Kaunissaaren keskilaituria mukaileva iloinen teemapuisto jossa pääsee tunnelmaan. Seuraa pullojen kilinää ja. C-kasetin vonkumista!

• Anonyymi

Oli siellä kelstainen osasto, jossa oli karsinaan laitettu kaikki Kaunissaaren kukot.

• Anonyymi

Joo aloittaja mee sinne heti maanantaina kipinkapin.

• Anonyymi

”Joo aloittaja mee sinne heti maanantaina kipinkapin.”
        Eivät taida huomenna enää päästää sisään kun purkavat tämän vuoden venemessut pois.
        Ensi vuonna sitten uusi yritys D

• Anonyymi

Onko saarelaisille messutarjouksia? Reiskan kivimiehen paukku vie kyllä kielen mennessään, mutta jotain silmiä avaavaa sen jälkeen kyllä kaipaa. Ehdotuksia?

• Anonyymi

Saarelaiset voivat tuoda C-kasettinsa, joita standilla sitten kuunnellaan. Jokainen kasettinsa tuonut saa sormen levyisen siivun Tapiota. Paras kasetti valitaan yleisöäänestyksellä.

• Anonyymi

Messuillahan on perinteisesti aina ollut joku allas missä on voinut kokeilla SUP-lautoja, on ollut wakeboard hissejä, vesisuihkulautaa ym.. Nyt olisi aika jättää nämä turhanpäiväiset lelut pois messuilta ja tehdä altaaseen keskilaiturikopio. Sinne sitten valikoitu joukko Kaunissaaren "retkeilijöitä" messujen ajaksi viettämään veneilyn iloja ja poispäässy vasta messujen loputtua. Eiköhän siinä 1½vko aikana pääse Tapion makuun ja yleisöllä riittää katsomista esim. plexilasien takaa. Livestriimit nettiin jotta näkee yön tapahtumat ja töllöönkin voisi tehdä jonkun päivittäisen koosteohjelman bigbrother henkeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1154
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe