Muita islamista kiinnostuneita nuoria?

Anonyymi

Moi! Oon 13-vuotias islamista kiinnostunut nuori, joka haluaisi tutustua muihin islamista kiinnostuneisiin nuoriin täällä. Tarkoitukseni ei ole missään nimessä jakaa terrorismia. Haluan vain tutustua suomalaisiin teini-ikäisiin nuoriin, jotka ovat kiinnostuneet islamista ja miettineet myös muslimiksi kääntymistä. Asiallisia vastauksia
Kiitos!
(toivottavasti islamista kiinnostuneet teinit näkee tän.)

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja täällä.
      Jäi kertomatta, että kuulun vielä evankelis-luterilaiseen kirkkoon, mutta minulle on vasta viime aikoina alkanut tulemaan yhä enemmän yhtäläisyyksiä islaminuskon kanssa. Haluaisin keskustella muiden sunnalaisuutta kannattavien islamiin kääntymistä harkitsevien teini-ikäisten nuorten kanssa. Rippikoulua en ole ajatellut käydä, ja kristillisestä kirkosta eroaminen on ollut nyt useammin mielessä.

      • Anonyymi

        Kannattaa arvioida ainakin kakskertaa sitten niitä säädöksiä,eikä sokeasti omaksua.Nuori ihminen on helposti uskontojen ja suuntausten avulla manipuloitavissa,Omaa nuoruuttani muistaen..,13-vuotiaana ihmisen ei pitäisi lyödä elämänkatsomustaan lukkoon.


      • Anonyymi

        Haluaisin keskustella muiden sunnalaisuutta kannattavien islamiin kääntymistä.

        Ei sunna ole oikea suunta.Näet miten he sotivat kokoajan. Miksi et halua elää rauhassa.
        Opettele Shia islam joka on oikea.
        He sunna kertovat väärin asiat.
        Näet meidät,me olema ihan rauhassa kokoihmiset ja kansa.


    • Tällä palstalle vain kovin heikosti muslimeita näkyy ylipäätään. Ehkäpä ennemmin tulevaisuus.orgin keskustelupalstalta voisit löytää etsimääsi. (Vaikka foorumi ei ole kovin aktiivinen, luulisin, että siellä ihmisiä käy ja siellä on myös mahdollisuus yksityisviestittelyyn toisin kuin täällä.)

      Itse aikanaan teini-ikäisenä löysin pari islamista kiinnostunutta tyttöä juttukaveriksi demi.fistä. Keskustelupalstalla, jossa käy valtavasti porukkaa, väkisinkin käy myös kääntymisestä kiinnostuneita. Vähän pelkään vain, että siellä kohtaisit myös ihmisiä, jotka mielestään tietävät sinun asiasi paremmin kuin sinä itse, mutta sellaisestahan et lannistu, etkä ahdistu, vai mitä!

      Minäkin olin nuori, kun kiinnostuin islamista, 8. luokan lopulla, nyt olen jo "iso ihminen".

      • Anonyymi

        Minäkin olin nuori, kun kiinnostuin islamista, 8. luokan lopulla, nyt olen jo "iso ihminen".

        Shia islam on oikea. Sinä olet eksynyt.


    • Anonyymi

      Alhamdulillaah! Rohkeutta! Kannattaa pitää oma päänsä ja olla rohkeasti oma itsensä. Mä kiinostuin kans sun iässä islamista ja käännyin 15-vuotiaana ja hyvä että tein niin.

      • Millä tavoin elämäsi on muuttnut paremmaksi kääntymisesi jälkeen?


    • Anonyymi

      Kuules , älä usko noita muslimeja. He eivät itsekään tiedä mitään islamista. Valehtelevat jos näin kertovat. Ymmärrätkö englantia? Mene Youtube'en ja etsi Jay Smith. Hän voi kertoa sinulle mikä uskonto se oikeasti on. 90% muslimeista ei tunne nk. uskontoaan.

      • Anonyymi

        Mua tuntematta sanot mun puolesta, mitä mä tiedän ja mitä mä en tiedä tai että mä valehtelen.


    • Anonyymi

      Saudi-Arabia ei huoli islamilaisia turvapaikan hakijoita, koska tappelevat keskenään. Sellainen uskonto.

    • Anonyymi

      Harkitse ensin lähestytkö sunneja vai shiioja! Islamin sunnalaisuudessa Koraania ei ole luotu, vaan se on ollut aina olemassa. Haditheissa Koraani on enkelin välittämää Jumalan puhetta. Shiialaisuuden jotkut lahkot uskovat Jumalan edeltävän puhettaan, mikä viittaisi Koraanin luomiseen. Myös vanhat säkeet uusilla kumoavan aborgaatioperiaatteen uskotaan näissä piireissä todistavan Koraanin muuttumisesta.

    • Anonyymi

      Hei,
      kiinnostuin kyllä,mutta mun pitäisi laittaa hijb päälle. Olen jo yli 12v.
      Tää oli tosi törkee,että mun vaatetusta määrätään.
      Sil ooo mitn järkee.

      • On tärkeää, että löydät itsestäsi halun noudattaa Allahin tahtoa. Siinä ei ole järkeä, että tekisit niin muiden ihmisten takia.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe