kuuntelin jotain uutista radiosta-e audi eli VW tekniikka

Anonyymi

pakkasessa toimintamatka laskee rajusti eli alle puoleen?

entä jos -30 liikkuuko 60km?

23

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähkö Audihan liikkuu sitä pidemmälle, mitä enemmän sitä Saksalaisella hiilivoimalla tehdyllä sähköllä ladataan!


      https://yle.fi/uutiset/3-11172594

      Saksalainen paras kaikessa.

      • Anonyymi

        Toimintamatka laskee pakkasella puoleen ja eipä varmasti noissa akku kestä kun korkeintaan muutaman kymmenentuhatta ajaa kun hajoaa. Sitten saatte tapella merkkiliikkeen kanssa korvaavatko akun vaihdon kokonaan vai pitääkö kustantaa puolet remontista itse. Saksalaisiin akusto kustantaa varmasti pitkälti toistakymmentä tuhatta euroa, kallista lystiä tiedossa.


    • Anonyymi

      Tojo on niin paljon jäljessä sähköautoissa että tällaiset huutelut on ainoa asia mitä sieltä leiristä irtoaa.
      Kun näkisi edes ensimmäisen sähköauton tojolta niin voisi vertailla saksalaisiin. Mutta kun tämä on täysin tekemätön homma tojolle. Ei mitään mallistossa eikä mitään edes tulossa. Pelkkää eioota kun osaaminen ei riitä.

      • Anonyymi

        Tietääpä noitten saksalaisten pajaseisojien laaduttomuuden huutelemattakin, ongelmia tiedossa ja eiköhän jokin huijauskin vielä paljastune.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääpä noitten saksalaisten pajaseisojien laaduttomuuden huutelemattakin, ongelmia tiedossa ja eiköhän jokin huijauskin vielä paljastune.

        pajaseisojat-suomi työllistyy VW konsernin avulla


    • Anonyymi

      kylmyys vw muodossa jatkuu?

      • Anonyymi

        Ossssssin työttömyys on varma asia joka jatkuuuuuuuuuu. Latvakakkoselle ei löydy duunia.


    • Anonyymi

      näin se menee

      golf testattu lapissa-60 km riitti akku

    • Anonyymi

      vaadi vastauksia ennen ostoa

    • Anonyymi

      Ei paljoa valtaväestöä kiinnosta 30-asteen pakkaset.
      TM mittasi että sähkö audilla pääsee 10 asteen pakkasessa 300 km.
      Talvi ei ole mikään ongelma siellä missä ihmiset asuvat.

    • Anonyymi

      Onpas täällä paskaa jauhavia satuilijoita!

      • Anonyymi

        Köyhät täällä vikisee kun massi ei riitä Audiin!
        TM talvivertailussa -9 asteessa lämpimällä autolla Audin akku riitti 304km. WLTP arvo 399km.
        Vain Kia kulki 15km pidemmälle samoissa oloissa.


    • Anonyymi

      ei e autoille suomessa

      moottori pitää varuilta olla eli johdoton tojo huoleton ja paras

      • Anonyymi

        Äänet 90-luvulta kuiskailevat.
        Latauskelvottoman hybridin on hylännyt tojokin ja panostaa nyt ladattaviin hybrideihin ja sähköautoihin. Markkinoilla on nyt tojolta viimeinen sukupolvi latauskelvottomia.


      • Anonyymi

        Toyotan hybrid lisää ongelmia, parempi olla ilman sähköapuja jos sen linjan haluaa.
        Vaikka Toyota kulkisi vain dieselillä ja hiilillä, niin se olisi Toyotan omasedän mielestä ainoa oikea tapa.


    • Anonyymi

      voiko generaattoria vetää kärryssä perässä joka antaa virtaa kokoajan

      otais vielä virran kuin dynamo kärryn renkaista

    • Anonyymi

      Missähän nämä Toyotan omistajat asuvat kun jatkuvasti yli 30 pakkasta. Olikohan tämän maan rajojen sisäpuolella viime talvena yhtään tuollaista päivää?
      Kait Toyotan omistajilla peräkontti täynnä selviytymispakkauksia ydinsodan varalle?

      • Anonyymi

        Huvittavan säälittävää porukkaa ne ainakin ovat 3000 euron Tojoineen.


    • Anonyymi

      VW kehitys on kovaa omistajien lompakolle

    • Anonyymi

      Keskiverto suomalaisen työmatka on 12km ja päivittäinen ajo yhteensä alle 50km.

    • Anonyymi

      suomeen tuollasia?

    • Anonyymi

      lasten sähkömopo kulkee pidemmälle? heh

    • Anonyymi

      heh kehitys?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe