.ts videoiden leikkaaminen ja pakkaaminen

Anonyymi

Löysin yhdeltä kiintolevyltä 100 gigaa kymmenisen vuotta sitten Elisa viihteestä jemmaan siirrettyjä videoita, joiden pääte on .ts. Saisikohan niitä editoitua ja pakattua jotenkin tiiviimmäksi?. Ainakin mainokset joutaisi leikellä pois ja trimmata alut ja loput. Sovellus siis hakusessa.

9

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sellainen pikku ohjelma kuin tsmuxer jolla onnistuu nimenomaan .ts .mts ja vastaavien tiedostojen leikkely ja liimaus nopeasti laadun yhtään heikkenemättä.

      Tsmuxeria käytettäessä pitää olla käytössä myös videonsoittoohjelma, koska siinä itsessään ei videonäyttöruutua ole.

      Ilmaisella Openshotilla onnistuu myös .ts jne tiedostojen editointi suoraan.

      • Anonyymi

        Tsmuxer on siis ilmainen, sen saa melkein joka käyttöjärjestelmään, ja vie vain ripauksen kiintolevytilaa.


    • Itse leikkaan tallenteet vdr:llä sohvalla istuen ja kaukosäätimellä. Mainosten etsintään on erilaisia plugeja. Xine kirjasto kyllä hieman vanhentunut jota vdr käyttää. Handbrake lienee paras työkalu.

    • Itse käytän Avidemuxia, mutta kuten on jo kirjoitettu, niin vaihtoehtoja tuppaa olemaan niin rutkasti, että iskee jo valinnan vaikeus.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pelkkä linkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä linkki?

        No sivultahan näkee mitä sillä voi tehdä ja toimii myös .ts videoilla.


    • Anonyymi

      Cypheros TS-Doctor
      On hintansa arvoinen ja sovelluksella on täysi tuki ja siitä julkaistaan aktiivisesti paranneltuja versioita. Ikuinen lisenssi ja kattaa jopa 4 vuoden päivitykset.

      Löytyy osoitteesta: www.cypheros.de
      Tuo sovellus sisältää tarvittaessa myös suomenkielisen käyttöliittymän.

    • Anonyymi

      DVD kannattaa ensin ripata, ja käsitella sitten kokonaista videotiedostoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe