Löysin yhdeltä kiintolevyltä 100 gigaa kymmenisen vuotta sitten Elisa viihteestä jemmaan siirrettyjä videoita, joiden pääte on .ts. Saisikohan niitä editoitua ja pakattua jotenkin tiiviimmäksi?. Ainakin mainokset joutaisi leikellä pois ja trimmata alut ja loput. Sovellus siis hakusessa.
Vastaukset 9
- Anonyymi
On sellainen pikku ohjelma kuin tsmuxer jolla onnistuu nimenomaan .ts .mts ja vastaavien tiedostojen leikkely ja liimaus nopeasti laadun yhtään heikkenemättä.
Tsmuxeria käytettäessä pitää olla käytössä myös videonsoittoohjelma, koska siinä itsessään ei videonäyttöruutua ole.
Ilmaisella Openshotilla onnistuu myös .ts jne tiedostojen editointi suoraan.- Anonyymi
Tsmuxer on siis ilmainen, sen saa melkein joka käyttöjärjestelmään, ja vie vain ripauksen kiintolevytilaa.
Itse leikkaan tallenteet vdr:llä sohvalla istuen ja kaukosäätimellä. Mainosten etsintään on erilaisia plugeja. Xine kirjasto kyllä hieman vanhentunut jota vdr käyttää. Handbrake lienee paras työkalu.
Itse käytän Avidemuxia, mutta kuten on jo kirjoitettu, niin vaihtoehtoja tuppaa olemaan niin rutkasti, että iskee jo valinnan vaikeus.
- Anonyymi
Heheh, mitähän laitonta muka oli ilmaisen ohjelman linkissä.
FreeVideoCutterJoiner
http://www.dvdvideomedia.com/- Anonyymi
Pelkkä linkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä linkki?
No sivultahan näkee mitä sillä voi tehdä ja toimii myös .ts videoilla.
- Anonyymi
Cypheros TS-Doctor
On hintansa arvoinen ja sovelluksella on täysi tuki ja siitä julkaistaan aktiivisesti paranneltuja versioita. Ikuinen lisenssi ja kattaa jopa 4 vuoden päivitykset.
Löytyy osoitteesta: www.cypheros.de
Tuo sovellus sisältää tarvittaessa myös suomenkielisen käyttöliittymän. - Anonyymi
DVD kannattaa ensin ripata, ja käsitella sitten kokonaista videotiedostoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398