Minä olen Noutaja!

Anonyymi

Onko Manalaan menijöitä?
Lautalla on vielä tilaa.
Ne ovat kyllä pelkkiä seisomapaikkoja, mutta matka on virtaa alaspäin, joten hyvin jaksaa viimeiset hetket seisoskella.

Ja matkaan kuuluu ikävä kyllä pelkkä meno, ilman paluuta.
Lippurahoja ei palauteta.

9

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän silakat ui perässä, ja tuskin he kaipaa sinun lippujasi.

• Anonyymi

Manala on kapakka Helsingissä.

• Manalaa kohti me kuljemme heti syntymästämme lähtien. Päämäärä on selvä, siinä välillä tapahtuu kaikenlaista jota kutsutaan elämäksi.

• Anonyymi

Vielä en kyytiin jouda. On lapsenlapset tukematta kun kurottavat aikuisuuteen, pari raakkua ihmistä passaamatta, yksi hoitokotiin muuttamatta ja jotain riemua siinä sivussa itslläkin elämättä. Kun nämä kaikki on tehty, onhan menolippuja johonkin seuraavaan vuoroon, onhan..

• Anonyymi

Sinä et voi valita päiviesi määrää, etkä sitä mitä on tekemättä, kesken jää joka tapauksessa.
        Noutaja voi noukkia jo kulman takana, toisella tsäkällä koet kaiken mitä odotat.
        Kuitenkin - päivä kerrallaan vaan.

• Kirjoittaja hyvä! Et vaikuta lainkaan NOUTAJALTA, et lainkan. Se ei kirjoita eikä toimi anonyyminä. Nimittäin; ehta noutaja tekee treffit kanssasi silloin kun sitä vähiten odotat.
      Anteeks että kerroin ja että olen olemassa. Olen kohdannut aidon noutajan monia kertoja elämässäni, ehkä sen takia, että uskoin joutuvani lähtemään täältä pilvien päälle jo tätä edellisen vuosisadan puolella.

Tiedän, että kun Noutaja ilmestyy seuraavan kerran, se sanoo; lähdetään, aikasi on tullut, seuraa minua.

• Anonyymi

Kaipa se noutaja tulee ilman lupaa kysymättä. Olen valmis tai en. Oli se sitten Tuonelan lautturi tai mikä muu tahansa. Ikää on jo sen verran, että saapi tulla milloin hyvänsä.

• Anonyymi

Kun suomi24 sen suvaitsee.

• Anonyymi

Jos elämässä ei ole muuta ajateltavaa ja sisältöä ,ja ei tajua hakea apua.Niin turha tännekään on kirjoitella ja kerjätä sympatiaa.Siusta se on kiinni mihinpäin matkustat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      75
      5674
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4960
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3234
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2673
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2382
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1615
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1575
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1418
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1320
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      130
      905
    Aihe