Onko Manalaan menijöitä?
Lautalla on vielä tilaa.
Ne ovat kyllä pelkkiä seisomapaikkoja, mutta matka on virtaa alaspäin, joten hyvin jaksaa viimeiset hetket seisoskella.
Ja matkaan kuuluu ikävä kyllä pelkkä meno, ilman paluuta.
Lippurahoja ei palauteta.
Minä olen Noutaja!
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän silakat ui perässä, ja tuskin he kaipaa sinun lippujasi.
- Anonyymi
Manala on kapakka Helsingissä.
Manalaa kohti me kuljemme heti syntymästämme lähtien. Päämäärä on selvä, siinä välillä tapahtuu kaikenlaista jota kutsutaan elämäksi.
- Anonyymi
Vielä en kyytiin jouda. On lapsenlapset tukematta kun kurottavat aikuisuuteen, pari raakkua ihmistä passaamatta, yksi hoitokotiin muuttamatta ja jotain riemua siinä sivussa itslläkin elämättä. Kun nämä kaikki on tehty, onhan menolippuja johonkin seuraavaan vuoroon, onhan..
- Anonyymi
Sinä et voi valita päiviesi määrää, etkä sitä mitä on tekemättä, kesken jää joka tapauksessa.
Noutaja voi noukkia jo kulman takana, toisella tsäkällä koet kaiken mitä odotat.
Kuitenkin - päivä kerrallaan vaan.
Kirjoittaja hyvä! Et vaikuta lainkaan NOUTAJALTA, et lainkan. Se ei kirjoita eikä toimi anonyyminä. Nimittäin; ehta noutaja tekee treffit kanssasi silloin kun sitä vähiten odotat.
Anteeks että kerroin ja että olen olemassa. Olen kohdannut aidon noutajan monia kertoja elämässäni, ehkä sen takia, että uskoin joutuvani lähtemään täältä pilvien päälle jo tätä edellisen vuosisadan puolella.
Tiedän, että kun Noutaja ilmestyy seuraavan kerran, se sanoo; lähdetään, aikasi on tullut, seuraa minua.- Anonyymi
Kaipa se noutaja tulee ilman lupaa kysymättä. Olen valmis tai en. Oli se sitten Tuonelan lautturi tai mikä muu tahansa. Ikää on jo sen verran, että saapi tulla milloin hyvänsä.
- Anonyymi
Kun suomi24 sen suvaitsee.
- Anonyymi
Jos elämässä ei ole muuta ajateltavaa ja sisältöä ,ja ei tajua hakea apua.Niin turha tännekään on kirjoitella ja kerjätä sympatiaa.Siusta se on kiinni mihinpäin matkustat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen755674Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744960Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453234Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052673Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52382Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41615Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151575Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211320Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei130905