Onko Manalaan menijöitä?
Lautalla on vielä tilaa.
Ne ovat kyllä pelkkiä seisomapaikkoja, mutta matka on virtaa alaspäin, joten hyvin jaksaa viimeiset hetket seisoskella.
Ja matkaan kuuluu ikävä kyllä pelkkä meno, ilman paluuta.
Lippurahoja ei palauteta.
Minä olen Noutaja!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän silakat ui perässä, ja tuskin he kaipaa sinun lippujasi.
- Anonyymi
Manala on kapakka Helsingissä.
Manalaa kohti me kuljemme heti syntymästämme lähtien. Päämäärä on selvä, siinä välillä tapahtuu kaikenlaista jota kutsutaan elämäksi.
- Anonyymi
Vielä en kyytiin jouda. On lapsenlapset tukematta kun kurottavat aikuisuuteen, pari raakkua ihmistä passaamatta, yksi hoitokotiin muuttamatta ja jotain riemua siinä sivussa itslläkin elämättä. Kun nämä kaikki on tehty, onhan menolippuja johonkin seuraavaan vuoroon, onhan..
- Anonyymi
Sinä et voi valita päiviesi määrää, etkä sitä mitä on tekemättä, kesken jää joka tapauksessa.
Noutaja voi noukkia jo kulman takana, toisella tsäkällä koet kaiken mitä odotat.
Kuitenkin - päivä kerrallaan vaan.
Kirjoittaja hyvä! Et vaikuta lainkaan NOUTAJALTA, et lainkan. Se ei kirjoita eikä toimi anonyyminä. Nimittäin; ehta noutaja tekee treffit kanssasi silloin kun sitä vähiten odotat.
Anteeks että kerroin ja että olen olemassa. Olen kohdannut aidon noutajan monia kertoja elämässäni, ehkä sen takia, että uskoin joutuvani lähtemään täältä pilvien päälle jo tätä edellisen vuosisadan puolella.
Tiedän, että kun Noutaja ilmestyy seuraavan kerran, se sanoo; lähdetään, aikasi on tullut, seuraa minua.- Anonyymi
Kaipa se noutaja tulee ilman lupaa kysymättä. Olen valmis tai en. Oli se sitten Tuonelan lautturi tai mikä muu tahansa. Ikää on jo sen verran, että saapi tulla milloin hyvänsä.
- Anonyymi
Kun suomi24 sen suvaitsee.
- Anonyymi
Jos elämässä ei ole muuta ajateltavaa ja sisältöä ,ja ei tajua hakea apua.Niin turha tännekään on kirjoitella ja kerjätä sympatiaa.Siusta se on kiinni mihinpäin matkustat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177