Miten saan kiteytyneen talin pois päänahasta?

Anonyymi

Minulla on ongelmana kiteytynyt tali hiusjuurissa, jonka johdosta minulla on runsasta hiustenlähtöä. Kysyisin neuvoa hyvistä hoitonesteistä tai hoidoista millä kiteytyneen talin saisi sulatettua pois. Kiitos vastauksista.

9

3230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

googleta "Terveyskirjasto". Siellä on ohjeita.

• Anonyymi

T/Gel shampoo, joko Coal Tar-versio tai 2-in-1 (hellävaraisempi). Saa esim. Chemist Directistä (UK).

• Anonyymi

Miten olet saanut tuollaisen tiedon että hiusjuurissa olisi kiteytynyttä talia? Kyllähän päänahka hoitaa oman terveydentilansa.

• Anonyymi

Eli mitään terveydentilaa ei tarvitse hoitaa ja ihotautilääkäritkin voisivat siten jäädä eläkkeelle? Järjetön väittämä.

• Anonyymi

Kitwutynyt tali aiheuttaa hiustenlähtöön.

• Anonyymi

Hiusjuurten huonoon vointiin paljonkin eri syitä, taliongelmissa teepuuöljy saattaa auttaa, jossakin shampoissakin on, liekö sitten vaikuttavia määriä. Nizoral shampoota kannattaa kokeilla myös.

• Anonyymi

https://www.tyylitiimi.com/

Tuolta saa oikeat tuotteet sun vaivaan. Itsellä oli myös sama ongelma

• Anonyymi

Mäntynesteliuos,tai Tolu. Kunnos annoksilla pesu pariin kertaan, antaa liuoksen olla muutaman minuutin päässä

• Anonyymi

Ja nuohan on emäksisiä kuivattava aineita,joilla saa päänahan pinnan kireäksi,mutta eihän se mihinkään apu ole. Joku juttu jolla saa kaikki huokoset auki: kunnon pesu,saunominen ja taas pesu: mutta mielummin jollain lactolinella,sebanedillä tms. Ja lisäoesun voisi hyvin tehdä toisten kunnon löylyjen jälkeen nizoralilla. Antaa vielä vaikuttaa kunnolla. Ei hoiroaineita. Muutaman päivän voi pestä sitten tavallisen sillä päänahkaa vahingoittanattomalla. Ja luulisi sen saunan auttavan Tähkän poistumisesta päänahasta,kyllä se tehoaa muuhunkin ihoon saaden kaiken nousemaan pintaan päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6567
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      243
      853
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe