Valkoinen BMW

Anonyymi

Kaunotar, kaivattuni, nainen jota yhä rakastan......jos nyt nousisit valkoiseen Bemariisi, niin kahden tunnin kuluttua olisit pihassani ja saisin halata Sinua.

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se kestä kahen tunni ajoo.

      • Anonyymi

        Kumpi ei kestä, nainen vai Bemari:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi ei kestä, nainen vai Bemari:)

        Molemmat kestää kahden tunnin "ajon".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat kestää kahden tunnin "ajon".

        Kahden tunnin:)))), pisto, kasto ja kuivaus:)


    • Anonyymi

      Mitäs jos sä ajaisit vuorostas tänne?

      • Anonyymi

        Nyt olis sun vuoro. Mä ajoin viimeksi.


    • Anonyymi

      Eikös Turusta vähän kauemmin aja....

    • Anonyymi

      Kunpa olisit ollut rehellinen; tuhlasin järjettömän määrän aikaa sun takiasi.

    • Anonyymi

      Benari, Mersu ja Audi ihmiset on luonnevikaisia

      • Anonyymi

        Totta på totta.

        Tutkimus: Riidanhaluiset ja itsekkäät miehet suosivat Audin, BMW:n ja Mersun kaltaisia statusautoja

        Statusautojen omistajissa on keskivertoa enemmän itsekkäitä kuljettajia, kertoo Helsingin yliopiston keskiviikkona julkaisema tutkimus.

        Sen mukaan itsekeskeiset miehet, jotka ovat riidanhaluisia, omapäisiä, epäsympaattisia ja epäempaattisia, omistavat huomattavasti muita useammin Audin, BMW:n tai Mercedes-Benzin kaltaisen statusauton.

        Sosiaalipsykologian professori Jan-Erik Lönnqvist sai idean tutkimukselleen liikenteessä, jossa hän havaitsi, että Audi- ja BMW-merkkisten autojen kuljettajat tuntuvat rikkovan liikennesääntöjä ja ajavan häikäilemättömästi paljon muita useammin.
        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006387992.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta på totta.

        Tutkimus: Riidanhaluiset ja itsekkäät miehet suosivat Audin, BMW:n ja Mersun kaltaisia statusautoja

        Statusautojen omistajissa on keskivertoa enemmän itsekkäitä kuljettajia, kertoo Helsingin yliopiston keskiviikkona julkaisema tutkimus.

        Sen mukaan itsekeskeiset miehet, jotka ovat riidanhaluisia, omapäisiä, epäsympaattisia ja epäempaattisia, omistavat huomattavasti muita useammin Audin, BMW:n tai Mercedes-Benzin kaltaisen statusauton.

        Sosiaalipsykologian professori Jan-Erik Lönnqvist sai idean tutkimukselleen liikenteessä, jossa hän havaitsi, että Audi- ja BMW-merkkisten autojen kuljettajat tuntuvat rikkovan liikennesääntöjä ja ajavan häikäilemättömästi paljon muita useammin.
        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006387992.html

        Samassa artikkelissa oli myös jatkoa:

        "YLLÄTTÄVÄMPÄÄ hänen mukaansa oli se, että myös toinen persoonallisuustyyppi eli tunnolliset tuntevat vetoa statusautoihin. Nämä ihmiset ovat pääsääntöisesti kyvykkäitä, kunnianhimoisia, luotettavia ja hyvin organisoituneita. He huolehtivat asioistaan ja terveydestään ja pärjäävät usein myös työelämässä."


      • Anonyymi

        Toyota ja Skoda ihmiset on kateellisia


    • Anonyymi

      Komea, sivistynyt alfaurokseni, jos nyt istuisit Jaguarisi istuimelle ja työntäisit vaihdekepin etelään, olisit luonani vajaassa kahdessa tunnissa. Tiedän, että teet niin, koska sä vaan rakastat mua....

    • Anonyymi

      Valkoinen bemu! Hyi mitä muistoja ajalta kun vielä olin aivopestynä autoilijaksi, kaksi bemua omistiin samaan aikaan joista uusi oli valkoinen ja vanhempi musta.
      Autoilu on tosiaan egon pienuutta ellei jonkin muunkin paikan ;) ja itsetunnon mataluutta.

      Mieheltä

      • Anonyymi

        :D Muistoja 90-luvulta! Se oli sillon niin hienoa, mutta ehkä kaipailija on nostalgikko tai nainen jota kaipaa. Meinasin kirjottaa mies mutta mies on harvoin "kaunotar." :D Ehkä vanhempia ihmisia`?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D Muistoja 90-luvulta! Se oli sillon niin hienoa, mutta ehkä kaipailija on nostalgikko tai nainen jota kaipaa. Meinasin kirjottaa mies mutta mies on harvoin "kaunotar." :D Ehkä vanhempia ihmisia`?

        Kyllä se oli ihan tällä vuosituhannella :) Ysärillä olin lapsi.


      • Anonyymi

        Vihreä syöpä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreä syöpä..

        Voi, beibe, visionäärisyyttä ja edelläkävijyyttä. Sitä tää on, bebet. :)


    • Anonyymi

      BMW.. Elämää viitsikö, naisten arvo on muutenkin huono Suomessa.

    • Anonyymi

      Valkoinen bemari ei ole mitään verrattuna valkoiseen Mustangiin.

      • Anonyymi

        Puhumattakaan Camarosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan Camarosta.

        bläääääääääääääääääääääh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        bläääääääääääääääääääääh.

        Camaro on auto, verrattuna Mustangiin, joka näyttää lähinnä coupe taunukselta.


    • Anonyymi

      Ihan uteliaisuuttani kysyn, että niin minäkö se olin, joka päätti tunteistasi puolestasi? Taas menit tyhmänä pitämään...

    • Anonyymi

      kahen litran ohc turbo kolmosen kautta nelosen puhaltimella sierra jättää sen

    • Anonyymi

      Älkää viitsikö BMW, naisten arvo muutenkin huono.

      • Anonyymi

        Tutkimuksen mukaan, Audilla ajavat naiset pettävät eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimuksen mukaan, Audilla ajavat naiset pettävät eniten.

        Ne mersu ja bemarinaiset on samanlaisia.


    • Anonyymi

      Olen edelleen sitä mieltä, että kuplavolkkari tai vanha jeeppi on kaikkein paras vaihtoehto. Jos uusista malleista pitäisi valita, Range Rover olisi kiva. Minulla ei tule vaan koskaan olemaan sellaiseen varaa.

      • Anonyymi

        Mua kyllä kiinnostaa enemmän se nainen, kuin hänen autonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kyllä kiinnostaa enemmän se nainen, kuin hänen autonsa.

        Hyvä! Monilla naisilla ei omaa autoa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kyllä kiinnostaa enemmän se nainen, kuin hänen autonsa.

        Miten sä jaksat. Valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä jaksat. Valehtelija.

        Jaksan oikein hyvin, kiitos kysymästä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksan oikein hyvin, kiitos kysymästä :)

        Kysymyslause päättyy kysymysmerkkiin, toteamus pisteeseen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyslause päättyy kysymysmerkkiin, toteamus pisteeseen. :)

        Ja tosikoilla mustaan silmään :)


    • Anonyymi

      Sultako mä hiljan hain se 15l valkoista seinämaalia ale-hintaan? Pimeässä harpoin ensin Kuninkaantietä ja sitten vielä pimeämpää Vanhaa Kuninkaan tietä jalan vielä tietenkin. Perille löysin kauppa tehtiin ja vein sen maalikipon vetokärryilläni yhteen useista asunto-osakkeista lähipiriissäni vielä tietty. Ei ole valkoista autoa eikä ollut silloin aikoinaan edes punaista Ladaa vaikka siitä kyllä välillä haaveilin. Sen sijaan asunto-osakkeita kyllä on ollut riittämiin saakka ja on edelleenkin.

      • Anonyymi

        Mulla on ollut myynnissä vain vaaleanpunaista sisämaalia 50 litran astioissa, eduskuntatalon rappusilla.


    • Anonyymi

      Tampereelle? Sinua ajatellut olen paljon.

      • Anonyymi

        Kirjeessä (paperisessa) kerroin käväni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjeessä (paperisessa) kerroin käväni.

        Siis ikäväni. Kuukausia sitten.


      • Anonyymi

        Kuka olet, anna jokin tunniste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet, anna jokin tunniste.

        Oon 25 vuotias, isorintainen blondi nymfomaani.
        Etkö muista mua?


    • Anonyymi

      Näkyy olevan autokaunotar kyseessä väärä väri

      • Anonyymi

        Hänen autoaan en oikein pidä minään, mutta omistaja on kaunotar.


      • Anonyymi

        Auto voi olla minkä värinen tahansa, kunhan se on musta.
        -Henry Ford


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto voi olla minkä värinen tahansa, kunhan se on musta.
        -Henry Ford

        Voisitteko mennä autopalstalle keskustelemaan autoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko mennä autopalstalle keskustelemaan autoista?

        Aloittaja tän autoaiheen aloitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja tän autoaiheen aloitti.

        Väkisin tällasta sontaa nostat koko ajan.


    • Anonyymi

      kahen litran ohc turbo kolomosen kautta nelosen sierra jättää sen. Vakio femma 6.3 sekunttiin nollasta sataan, 3.6 vapari vapari. Kahen litran turbo 16 venttiilinen vetää 6.2 sekunttiin, saa olla aika kova vakio bemari että se vetää eelle. Valitettavasti me ollaan jo eellä ja sitte ku siihen vejetään hyrskytin kylkeen niin kuuluu vaan että hyrskyn hyrksyn

      • Anonyymi

        Ihan sama, mintä nuo tehot on jos niitä ei osaa käyttää. Hienommatkin autot jää kivasti liikennevaloissa jälkeen, kun osaa lähteä.


    • Anonyymi

      Oli sitten aika taas nostaa tämäkin.

    • Anonyymi

      No jaa ainakin amerikoissa autokorjaajat vissiinn naureskelevat bemarille että se on maailman kallein halpisauto eikä kovin kaukana totuudesta taida olla...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe