kun pääsisi rakasteleen sua.
Olisi se unelmaa
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tee sit aloite siihen, ei se muuten onnistu.
- Anonyymi
Mulla on väärät vehkeet housuissa, tiedä se.
- Anonyymi
Se on lähinnä sun ongelma.
- Anonyymi
Samat sanat. Olisi mahtavaa kyllä. 😘
siitähän tässä haaveillut, jo tän muutaman viikon ajan <3
et pääsis yhden miehen kaa intiimiinkin tutustumiseen, halailulla vois toki alottaa =)- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
et pääsis yhden miehen kaa intiimiinkin tutustumiseen, halailulla vois toki alottaa =)M.U?? Oletko se sinä.
T.M - Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
et pääsis yhden miehen kaa intiimiinkin tutustumiseen, halailulla vois toki alottaa =)Mulla kans mies mielessä. T:edellinen
- Anonyymi
Mikä estää?
- Anonyymi
Ei olla kohdattu vielä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla kohdattu vielä. Sivusta
Oletko muuten tällä hetkellä suhteessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muuten tällä hetkellä suhteessa?
En ole. Olen eronnut.
- Anonyymi
Nussimaan keskenään vitun saattohoito seksillä HUORAT!! Ei kiinnosta parisuhteet!!
Laki menee kaiken edelle. Haluan että nämä RANGAISTAAN!
TTTHHHRRJJJ- Anonyymi
Joko kotiuduit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko kotiuduit?
En kun olen tässä Truman Show paskassa edelleen hyväksikäytettynä. Sairaalan johtajakin tuli ja muutenkin kummasti HUS porukkaa kiinnostaa mun elämä. Suomen lain halveksuntaa!! En ole Suomessa, vielä.
Ttthhhhrrjjj
- Anonyymi
Joskus haaveilin mutta en enää. Ensin keskeneräiset asiat kuntoon niin aika näyttää rakastunko vielä joskus. Ainoa jota olen rakastanut oli ex-aviomieheni. Saatan ihastua mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaista johon olisin rakastunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611