kun pääsisi rakasteleen sua.
Olisi se unelmaa
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tee sit aloite siihen, ei se muuten onnistu.
- Anonyymi
Mulla on väärät vehkeet housuissa, tiedä se.
- Anonyymi
Se on lähinnä sun ongelma.
- Anonyymi
Samat sanat. Olisi mahtavaa kyllä. 😘
siitähän tässä haaveillut, jo tän muutaman viikon ajan <3
et pääsis yhden miehen kaa intiimiinkin tutustumiseen, halailulla vois toki alottaa =)- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
et pääsis yhden miehen kaa intiimiinkin tutustumiseen, halailulla vois toki alottaa =)M.U?? Oletko se sinä.
T.M - Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
et pääsis yhden miehen kaa intiimiinkin tutustumiseen, halailulla vois toki alottaa =)Mulla kans mies mielessä. T:edellinen
- Anonyymi
Mikä estää?
- Anonyymi
Ei olla kohdattu vielä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla kohdattu vielä. Sivusta
Oletko muuten tällä hetkellä suhteessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muuten tällä hetkellä suhteessa?
En ole. Olen eronnut.
- Anonyymi
Nussimaan keskenään vitun saattohoito seksillä HUORAT!! Ei kiinnosta parisuhteet!!
Laki menee kaiken edelle. Haluan että nämä RANGAISTAAN!
TTTHHHRRJJJ- Anonyymi
Joko kotiuduit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko kotiuduit?
En kun olen tässä Truman Show paskassa edelleen hyväksikäytettynä. Sairaalan johtajakin tuli ja muutenkin kummasti HUS porukkaa kiinnostaa mun elämä. Suomen lain halveksuntaa!! En ole Suomessa, vielä.
Ttthhhhrrjjj
- Anonyymi
Joskus haaveilin mutta en enää. Ensin keskeneräiset asiat kuntoon niin aika näyttää rakastunko vielä joskus. Ainoa jota olen rakastanut oli ex-aviomieheni. Saatan ihastua mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaista johon olisin rakastunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934740
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854099Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1674077Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362623- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727