Tuun kattoon miten sää jaksat
Mää tuun kultani nyt käymään
19
<50
Vastaukset
sitähän tässä odottais, mutta kun ei hän tuu...
- Anonyymi
Emmää kaipaa sua! Sää oot joku varattu raivopää
et sinäkää oo hän!
en oo varattu, joskus raivopää saatan olla =)- Anonyymi
Sää oot kirjottanu tääl varattuna olostas ja oot vissiin vanha eukko. Ihmeellisiä sairaita juttuja kirjoitat joissa haukut muita. Mää oon sen naisen kans istunu sen luona ja yhdes puhuttu susta et oot outo sekopää joka vissiin luulee et oon sun rakas
Anonyymi kirjoitti:
Sää oot kirjottanu tääl varattuna olostas ja oot vissiin vanha eukko. Ihmeellisiä sairaita juttuja kirjoitat joissa haukut muita. Mää oon sen naisen kans istunu sen luona ja yhdes puhuttu susta et oot outo sekopää joka vissiin luulee et oon sun rakas
en oo varattu kirjoittanu olevani. joo, olen aikuinen nainen.
enkä myöskään maininnut sitäkään, et olisin hänen rakas.
vaan ihastunut itse, ja vain ja ainoastaan se tilanne,- Anonyymi
Vietettiin yks ilta yhdes arkistoja tonkimal ja sun kirjoituksii lukien.. kyl siinä 29 vuotiaan naisen ja meitsin joka sillo 31 v olin niin bileillan alun viihdykettä oli lukee sun sekoiluja
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
en oo varattu kirjoittanu olevani. joo, olen aikuinen nainen.
enkä myöskään maininnut sitäkään, et olisin hänen rakas.
vaan ihastunut itse, ja vain ja ainoastaan se tilanne,Nii me luettiin et et tunne sitä, ei oo numeroo, ei vissiin ees nimee tiedos, et ees tunne joten luot sn luonteen kokonaan palstojen kautta kuten kaikki sekopäät!
Anonyymi kirjoitti:
Vietettiin yks ilta yhdes arkistoja tonkimal ja sun kirjoituksii lukien.. kyl siinä 29 vuotiaan naisen ja meitsin joka sillo 31 v olin niin bileillan alun viihdykettä oli lukee sun sekoiluja
kuluu ne illat niinkin, arkistoja tonkimalla.
en oo hetkeen enää ollut 29- v ja mies ketä kaipaan on vanhempi vielä mua.Anonyymi kirjoitti:
Nii me luettiin et et tunne sitä, ei oo numeroo, ei vissiin ees nimee tiedos, et ees tunne joten luot sn luonteen kokonaan palstojen kautta kuten kaikki sekopäät!
en tunne tosiaan, mutta olen tavannut ja nimi tiedossa. numeroa ei harmi ole, oisin soittanut jo viime viikolla.
- Anonyymi
kuluu ne illat niinkin, arkistoja tonkimalla.
en oo hetkeen enää ollut 29- v ja mies ketä kaipaan on vanhempi vielä mua.Määhän ooon sul sanonu et emme tunne sua! Sää vaan roikut tääl niskas.
Anonyymi kirjoitti:
Määhän ooon sul sanonu et emme tunne sua! Sää vaan roikut tääl niskas.
siis kenen niskassa roikun??
- Anonyymi
siis kenen niskassa roikun??
Mun.
- Anonyymi
ja sä olet??
Anonyymi sinkkumies joka kaipaa sinkkunaista. Ei sama työpaikka. Olemme tutustuneet depis ryhmäs vuonna 2008. Asuneet myöhemmi naapureina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi sinkkumies joka kaipaa sinkkunaista. Ei sama työpaikka. Olemme tutustuneet depis ryhmäs vuonna 2008. Asuneet myöhemmi naapureina
Nuorten aikuisten masennusryhmä. Se oli nimeltään jossa tapasin sen naisen.
Anonyymi kirjoitti:
ei osunut eikä uponnut.
en oo koskaan käynyt depis ryhmässä, hän ei asu aivan naapurissa.- Anonyymi
ei osunut eikä uponnut.
en oo koskaan käynyt depis ryhmässä, hän ei asu aivan naapurissa.Määhän sanoin et emme tunne! Miks sää oot ketjussa?
- Anonyymi
No tule sitten. :]
- Anonyymi
tuo mulle kori olutta tullessas, viisas älynainenkäs
https://www.youtube.com/watch?v=s6R47kILATY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3125041Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831812Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081451
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181376