Tuun kattoon miten sää jaksat
Mää tuun kultani nyt käymään
19
<50
Vastaukset
sitähän tässä odottais, mutta kun ei hän tuu...
- Anonyymi
Emmää kaipaa sua! Sää oot joku varattu raivopää
et sinäkää oo hän!
en oo varattu, joskus raivopää saatan olla =)- Anonyymi
Sää oot kirjottanu tääl varattuna olostas ja oot vissiin vanha eukko. Ihmeellisiä sairaita juttuja kirjoitat joissa haukut muita. Mää oon sen naisen kans istunu sen luona ja yhdes puhuttu susta et oot outo sekopää joka vissiin luulee et oon sun rakas
Anonyymi kirjoitti:
Sää oot kirjottanu tääl varattuna olostas ja oot vissiin vanha eukko. Ihmeellisiä sairaita juttuja kirjoitat joissa haukut muita. Mää oon sen naisen kans istunu sen luona ja yhdes puhuttu susta et oot outo sekopää joka vissiin luulee et oon sun rakas
en oo varattu kirjoittanu olevani. joo, olen aikuinen nainen.
enkä myöskään maininnut sitäkään, et olisin hänen rakas.
vaan ihastunut itse, ja vain ja ainoastaan se tilanne,- Anonyymi
Vietettiin yks ilta yhdes arkistoja tonkimal ja sun kirjoituksii lukien.. kyl siinä 29 vuotiaan naisen ja meitsin joka sillo 31 v olin niin bileillan alun viihdykettä oli lukee sun sekoiluja
- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
en oo varattu kirjoittanu olevani. joo, olen aikuinen nainen.
enkä myöskään maininnut sitäkään, et olisin hänen rakas.
vaan ihastunut itse, ja vain ja ainoastaan se tilanne,Nii me luettiin et et tunne sitä, ei oo numeroo, ei vissiin ees nimee tiedos, et ees tunne joten luot sn luonteen kokonaan palstojen kautta kuten kaikki sekopäät!
Anonyymi kirjoitti:
Vietettiin yks ilta yhdes arkistoja tonkimal ja sun kirjoituksii lukien.. kyl siinä 29 vuotiaan naisen ja meitsin joka sillo 31 v olin niin bileillan alun viihdykettä oli lukee sun sekoiluja
kuluu ne illat niinkin, arkistoja tonkimalla.
en oo hetkeen enää ollut 29- v ja mies ketä kaipaan on vanhempi vielä mua.Anonyymi kirjoitti:
Nii me luettiin et et tunne sitä, ei oo numeroo, ei vissiin ees nimee tiedos, et ees tunne joten luot sn luonteen kokonaan palstojen kautta kuten kaikki sekopäät!
en tunne tosiaan, mutta olen tavannut ja nimi tiedossa. numeroa ei harmi ole, oisin soittanut jo viime viikolla.
- Anonyymi
kuluu ne illat niinkin, arkistoja tonkimalla.
en oo hetkeen enää ollut 29- v ja mies ketä kaipaan on vanhempi vielä mua.Määhän ooon sul sanonu et emme tunne sua! Sää vaan roikut tääl niskas.
Anonyymi kirjoitti:
Määhän ooon sul sanonu et emme tunne sua! Sää vaan roikut tääl niskas.
siis kenen niskassa roikun??
- Anonyymi
siis kenen niskassa roikun??
Mun.
- Anonyymi
ja sä olet??
Anonyymi sinkkumies joka kaipaa sinkkunaista. Ei sama työpaikka. Olemme tutustuneet depis ryhmäs vuonna 2008. Asuneet myöhemmi naapureina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi sinkkumies joka kaipaa sinkkunaista. Ei sama työpaikka. Olemme tutustuneet depis ryhmäs vuonna 2008. Asuneet myöhemmi naapureina
Nuorten aikuisten masennusryhmä. Se oli nimeltään jossa tapasin sen naisen.
Anonyymi kirjoitti:
ei osunut eikä uponnut.
en oo koskaan käynyt depis ryhmässä, hän ei asu aivan naapurissa.- Anonyymi
ei osunut eikä uponnut.
en oo koskaan käynyt depis ryhmässä, hän ei asu aivan naapurissa.Määhän sanoin et emme tunne! Miks sää oot ketjussa?
- Anonyymi
No tule sitten. :]
- Anonyymi
tuo mulle kori olutta tullessas, viisas älynainenkäs
https://www.youtube.com/watch?v=s6R47kILATY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561488
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu651469Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611341Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2641055Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58977- 57966
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin85915Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56913