Älkää pelätkö naiset suotta,turvakotiin ja uusi elämä salaisen osoitteen turvin https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002682900.html
Kyllä sosiaaliviranomaiset antaa lapset äidille
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaa, siehän se aikasin oot noussu töihin kun ennen aamu viittä jo tänne kirjottelet!!
- Anonyymi
Romanimiehet kohtelevat todella julmasti naisiaan.henkistä ja fyysistä väkivaltaa todella paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romanimiehet kohtelevat todella julmasti naisiaan.henkistä ja fyysistä väkivaltaa todella paljon
Missä nyt perhesurmaaja huutajat on? Eräskin romaninainen naapurista oli turvakodissa paossa ukkoaan. Ihan hurja olikin, kertingillä sitoi patteriin kiinni lukuisten hakkaamisien lisäksi. Alistavia osaavat olla romanimiehet. Kaksinaismoralismi kukoistaa kulttuurissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä ne suomalis miehet osaa sen ihan varmasti yhtä hyvin :) Itselläni oli romanimies 30 vuotta...kunnes hän kuoli, eikä hän ole ikinä nostanut kättään minua vastaan. Joten ei pidä yleistää. Näitä naisten hakkaaja miehiä on kaikenlaisissa ihmisissä rotuun katsomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä ne suomalis miehet osaa sen ihan varmasti yhtä hyvin :) Itselläni oli romanimies 30 vuotta...kunnes hän kuoli, eikä hän ole ikinä nostanut kättään minua vastaan. Joten ei pidä yleistää. Näitä naisten hakkaaja miehiä on kaikenlaisissa ihmisissä rotuun katsomatta.
No se ettet sinä saanut pataan, ei tarkoita vielä mitään. Kuten ei kaikki valtaväestöstäkään ole perhesurmaajia. Aika paljon vaan on väkilukuun suhteutettuna kaaleita linnassa, vaikkei sun ukkos ollut Siinä sitä tilastoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse valkolainen vai mustalainen? Ehkä mustalaismiehet kohtelevat paremmin mustalaisnaisia kuin valkolaisnaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse rimani vai valkolainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse rimani vai valkolainen?
Korjaan:romani
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819