Rakas sitten kun

Anonyymi

Mun joskus mentävä on toivon että se olet juuri sinä joka viimeiseksi pitelee kättäni, silittää hiuksiani ja on siinä. Kertoo että rakastan. Vain sinä olet se joka saa minut taistelemaan nousemaan vastaan kivun ja pelon.Sinä olet nähnyt kaiken niin hyvän tuskan aina itkusta epätoivoon minussa. Ja silti minua rakastanut. Olet antanut minun uskoa itseeni ja opettanut minulle mitä rakkaus on. Kun olen sanonut en pysty. Sinä olet ollut se joka sanoo että pystyt sinä. Sinä olet aina uskonut minuun vaikka itse en aina olisi uskonut. Kun iltasin kainaloosi käperyn tunnen että olen vieläkin tyttösi sun ♥️ Sinussa on jotain niin lempeää ja rauhallista että se tekee oloni hyväksi. Ja kun nauramme vedet silmissä samalle typerälle jutulle muistan miksi sinuun rakastuin. Koska olemme molemmat aivan yhtä hölmöjä .

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana alotus, en.pysty nyt lukemaan tällaisia. Kaunista jollekin.

      • Anonyymi

        Kiitos. Ei ole tarkoitus aiheuttaa kenelläkään pahaa mieltä. Kirjoitin vain omista tunteistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ei ole tarkoitus aiheuttaa kenelläkään pahaa mieltä. Kirjoitin vain omista tunteistani.

        Kaunis kirjoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis kirjoitus

        Kiitos


    • Anonyymi

      Voi ihmiset sentään, ei se nettipalstalle laitettu nimetön viesti saa sitä ihmistä olemaan vierelläsi kuolinvuoteella mutta kaikkein kamalinta on se että niin moni kiitteelee viestistä joka ei ole keneltäkään knellekään, mutta näemmä kuolemallakin on alettu pelaan täällä. Huh huijaa.

      • Anonyymi

        Tämä onkin puolisolleni kirjoitettu eikä kenenkään täällä palstalla. Ei tämä vissiin mikään seuranhaku palsta ole? Vaikka moni niin luulee?! Vaan rakkaus ja rakastaminen. Että hyvää päivää itsellesi!


      • Anonyymi

        Ja kyllä tarkoitus on että hän on vierelläni aivan loppuun asti!


      • Anonyymi

        Ja se oli aloittaja joka kiitteli kun viestiä sanottiin kauniiksi. Itselläsi ei taida olla muuta kuin palsta todellisuus kun tuollaisia päätelmiä teet.


    • Anonyymi

      Yhdellä sanalla: Mautonta.

      • Anonyymi

        Kiitos mielenkiinnosta.


      • Anonyymi

        Miksi mautonta onko kahden ihmisen rakkaus mielestäsi mautonta? Onko se mautonta että puolisoni rakastaa minua ja minä häntä? Oletko koskaan kokenut rakkautta?


      • Anonyymi

        Vai kuvittelitko viestin olevan sinulle? Ei se ole kenenkään täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mautonta onko kahden ihmisen rakkaus mielestäsi mautonta? Onko se mautonta että puolisoni rakastaa minua ja minä häntä? Oletko koskaan kokenut rakkautta?

        Olen todellakin mutta minun ei tarvitse siitä kirjoittaa nettipalstalla eikä varsinkaan kuolemaan liittyvistä asioista, minä puhun niistä hänelle itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todellakin mutta minun ei tarvitse siitä kirjoittaa nettipalstalla eikä varsinkaan kuolemaan liittyvistä asioista, minä puhun niistä hänelle itselleen.

        Sinullekin purin vain tunteita tänne. Hän tietää kyllä ja mitä tuossa puhutaan kuolemasta vain rakkaudesta enemmän kuinka haluan hänet viereeni viimeiseen hengenvetoon asti.Meillä menee loistavasti. En tiennyt että tänne ei saa kirjoittaa mitä itse haluaa.


    • Anonyymi

      Että kuolemallakin jo ratsastetaan täällä ja toiset idiootit kiittelee kutsusta kuolinvuotreen viereen ))

      • Anonyymi

        Samat lätinät sinulle kuin muillekin . Lue ketju läpi.


    • kauniisti kirjoitettu, aloitus

      • Anonyymi

        Kiitos AP.


    • Anonyymi

      Lukee näitä kommentteja niin oletteko todella niin vierautuneita oikeasta elämästä että kaikkilla viesteillä täällähaetaan seuraa tai kuolema ei olisi luonnollinen osa elämää joka tulee meille kaikille. Ja mikä siinä on pahaa että toivoo ja haluaa silloin puolisonsa vierelleen jonka kanssa jakanut koko elämänsä.

      • Anonyymi

        No huonosti on asiat jos puolisolle pitää laittaa viesti kuoleman hetken toiveista NETTIPALSTALLE. Eikö puolisolle yleensä puhuta face to face ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huonosti on asiat jos puolisolle pitää laittaa viesti kuoleman hetken toiveista NETTIPALSTALLE. Eikö puolisolle yleensä puhuta face to face ??

        Purin vain tunteita . Kyllä hän tietää.


      • Anonyymi

        Oikeasta elämästä vierautunut oh henkilö joka laittaa nettipalstalle aloituksen tapaisen viestin ja sitten ihmettelee tätä. Kukaan ketjussa ei ole sanonut ettei kuolema olisi normaali elämään liittyvä osa vaan kyse on ollut siitä että se pitää puhua kasvokkain puolisolle, tämä menee täällä pelkäksi . . ... ksi. Siitä on kyse mutta ei näytä menevän perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasta elämästä vierautunut oh henkilö joka laittaa nettipalstalle aloituksen tapaisen viestin ja sitten ihmettelee tätä. Kukaan ketjussa ei ole sanonut ettei kuolema olisi normaali elämään liittyvä osa vaan kyse on ollut siitä että se pitää puhua kasvokkain puolisolle, tämä menee täällä pelkäksi . . ... ksi. Siitä on kyse mutta ei näytä menevän perille.

        Pitääkö näihin kirjottaa että tämä on runo tunteiden purkua joka lukee tuolla ketjussa aivan selvästi. Onko täällä joku sääntö mitä tänne saa kirjoittaa ja ei saa kirjoittaa. Onko se sinulta jotenkin pois että laitan rakkaus ja rakastaminen osioon rakkauteen liittyvän viestin.


    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä näin, miksi et arvosta häntä sen vertaa että olisit tuon laittanut vaikka puhelimeen jos et puhuttua saa. Hyvänen aika , tänne paskasivulle kuileman hetken kuvaa ja toivetta, aivan hullua.

      • Anonyymi

        Devon enemmän rakkaus runo tunteiden purkua. Voi näyttää sen hänelle milloin vain. Ja mistä tiedät etten laittanut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Devon enemmän rakkaus runo tunteiden purkua. Voi näyttää sen hänelle milloin vain. Ja mistä tiedät etten laittanut .

        *Se on


      • Anonyymi

        Joo täällä paska sivuilla saa toivoa pariskuntien eroa ja kaivata seksiä varattujen kanssa. Jopa toivotaan puolison kuolemaa, jotta sais sen miehen tai naisen. Hyvä aloitus.


      • Anonyymi

        Ja arvostan häntä enemmän kuin ketään. Kyllä hän tietää sen ja tietää että haluan hänet viereeni tilanne mikä tahansa. Ja häntä ei haittaa vaikka kirjoittaisin tänne satoja tuhansia rakkausrunoja hänelle tai meistä. Hän haluaa että voi hyvin ja jos haluan purkaa tänne tunteita niin ei se häntä haittaa.


      • Anonyymi

        Ja mistä ihmeestä saat sellaisen käsityksen että emme saa puhuttua. Puhu mistään sellaisesta sanaakaan. Meillä menee aivan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo täällä paska sivuilla saa toivoa pariskuntien eroa ja kaivata seksiä varattujen kanssa. Jopa toivotaan puolison kuolemaa, jotta sais sen miehen tai naisen. Hyvä aloitus.

        Niin näköjään mutta rakkaudesta tänne ei saa kirjoittaa. Niin se on!


    • Anonyymi

      Hieno viesti, kaikkea hyvää aloituksen kirjoittajalle ja hänen puolisolleen.

      • Anonyymi

        Kiitos


    • Anonyymi

      Ei prkl, lienee vähän tökkimistä välilöissä puhumisen suhteen.

      • Anonyymi

        Se on enemmän rakkaus runo tunteiden purkua. Voin näyttää sen hänelle milloin vain. Te ootte pikkuisen yksinkertaisia jos luulette tämän perusteella että emme puhu.


    • Anonyymi

      AP. Jatkossa en kirjoita mitään tänne enää mitään rakkaudesta tai tarkastamisesta en tiennyt ettei tänne saa purkaa omia tunteita ja automaattisesti olen huono ihminen joka ei arvosta puolisoaan kun kirjoitan häntä koskevan rakkauden täyteisen viestin tänne.Ja en ymmärtänyt se on heti viittaus siihen että emme puhuisi asioista jos tänne kirjoittaa. Sekä esittäisin jotain toiveita kuolemaan liittyen koska enhän oikeasti tiedä kuinka kuolen toivoin vain että hän on silloin vierelläni. Tämä on oikeasti aika paska paikka.

      • Anonyymi

        Kirjoitit herkästi, koskettavasti. Voisiko olla hienompaa lähtöä kuin oma rakas pitää kädestä kiinni viimeiseen hengenvetoon asti.


    • Anonyymi

      Tosirakkautta. Hölmöt ihmiset on aitoja

    • Anonyymi

      Aloittajalle, kukin saa kirjoittaa mitä haluaa mutta pitää myös muistaa että jokaisella on lupa kommentoida ja sanoa mielipiteensä ja jos se rassaa noin paljon että koettaa mitätöidä jokaisen kommentin niin on parempi kirjoitella paperille, silloin ei ole kommentoijia.

      • Anonyymi

        Veikkaan että aloittajaa ei varmaan kiinnosta tämä sinun itsestäänselvä kommentti.


      • Anonyymi

        Oon samaa mieltä, aina joskus tulee vastaan näitä jotka ei ollenkaan ikäänkuin ymmärrä sitä että ollaan yleisellä nettipalstalla ja pidetään omaa aikaansaannosta niin pyhänä tuotokena että sitä ei saa lainkaan kommentoid, ainoastaan kehuvat kommentit saavat armon . Silloin tosiaan on aivan väärässä paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, aina joskus tulee vastaan näitä jotka ei ollenkaan ikäänkuin ymmärrä sitä että ollaan yleisellä nettipalstalla ja pidetään omaa aikaansaannosta niin pyhänä tuotokena että sitä ei saa lainkaan kommentoid, ainoastaan kehuvat kommentit saavat armon . Silloin tosiaan on aivan väärässä paikassa.

        AP. Olen kiitollinen jos joku tykkää mutta aivan vapaasti saa haukkua myös.nSana on vapaa haukkukaa minkä lystäätte. Jos siitä hyvämieli tulee. Itselläni ei mitää tarvetta lytätä muiden kirjoituksia mutta ymmärrän että joillakin on. Kyllä ymmärrän että tänne kommentoidaan mutta puolustaa itseään tai tekstiä ei saa. Ja tiedän ihmisen joka ilahtui tekstistä se riittää minulle. Ihanaa kaunista talvista päivää sinullekin päivänsäde!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP. Olen kiitollinen jos joku tykkää mutta aivan vapaasti saa haukkua myös.nSana on vapaa haukkukaa minkä lystäätte. Jos siitä hyvämieli tulee. Itselläni ei mitää tarvetta lytätä muiden kirjoituksia mutta ymmärrän että joillakin on. Kyllä ymmärrän että tänne kommentoidaan mutta puolustaa itseään tai tekstiä ei saa. Ja tiedän ihmisen joka ilahtui tekstistä se riittää minulle. Ihanaa kaunista talvista päivää sinullekin päivänsäde!

        Ja jatkan vielä että lähinnä minua sieppasi vain nuo oletukset mitä tehtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jatkan vielä että lähinnä minua sieppasi vain nuo oletukset mitä tehtiin.

        Sekä lähinnä huvittaa se että siitä vedettiin herneet nenään kun sanoin että viesti on puolisolle. Jos olisin laittanut että viesti on salarakkaalle tai mielikuvitus henkilölle niin se olisi varmaan ollut hyväksyttävämpää täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, aina joskus tulee vastaan näitä jotka ei ollenkaan ikäänkuin ymmärrä sitä että ollaan yleisellä nettipalstalla ja pidetään omaa aikaansaannosta niin pyhänä tuotokena että sitä ei saa lainkaan kommentoid, ainoastaan kehuvat kommentit saavat armon . Silloin tosiaan on aivan väärässä paikassa.

        Sitä todella ihmettelen miten nämä kommentit liittyvät rakastamiseen, kommentoijat vasta hölmöjä on !
        Sehän on ihanaa että jollakin on henkilö jota arvostaa ja rakastaa tuolla tavalla.
        Olisipa useammilla, niin ei tulisi älyttömiä kommentteja, mitkä ei liity millään tavalla itse asiaan !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, aina joskus tulee vastaan näitä jotka ei ollenkaan ikäänkuin ymmärrä sitä että ollaan yleisellä nettipalstalla ja pidetään omaa aikaansaannosta niin pyhänä tuotokena että sitä ei saa lainkaan kommentoid, ainoastaan kehuvat kommentit saavat armon . Silloin tosiaan on aivan väärässä paikassa.

        Samat sanat sulle, myös sun juttuja saa kommentoida.
        Kumma ilmiö ettei ap saisi sanoa mielipidettään kommentoijille.


    • Anonyymi

      Miehenä kysyn miksi vielä täällä, mekin vaimoni kanssa olemme käyneet saman asian läpi mutta miksi hän sen tänne enää kirjaisi. Ketä varten. Ei ainakaan minua varten.Joten?

      • Anonyymi

        Mistä tiedät onko puolisoni mies? Eli tuskin sinulle.


      • Anonyymi

        Miksi tänne yleensä kukaan kirjoittaa mitään? Oli tylsää, huvikseen. Ilman suurempia tarkoitusta. Eihän täällä kukaan ketään tunne niin kenelle se voisi olla ja miksi pitäisi olla. Eikä tässä käydä mitään läpi. Kukaan ei tunnu tajuavan että runo ajatelma. Huoh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät onko puolisoni mies? Eli tuskin sinulle.

        Luoja paratkoon ap, ei hän taatusti ottanut aloitusta itselleen, missä sinun luetun ymmärryksesi piileskelee, eikä sillä ole mitään merkitystä mitä sinun kumppanisi jalkojen välissä on. Hänhän kertoi oman tarinansa aloitukseen nähden mutta sinä se vain pihiset ja puhiset kiukkuasi kaikille. Älä ihmeessä kirjoita enää yleiselle palstalle jos kommentit nyppii noin åpahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja paratkoon ap, ei hän taatusti ottanut aloitusta itselleen, missä sinun luetun ymmärryksesi piileskelee, eikä sillä ole mitään merkitystä mitä sinun kumppanisi jalkojen välissä on. Hänhän kertoi oman tarinansa aloitukseen nähden mutta sinä se vain pihiset ja puhiset kiukkuasi kaikille. Älä ihmeessä kirjoita enää yleiselle palstalle jos kommentit nyppii noin åpahasti.

        Kommentti liittyy rakkauteen miten? En minä mistään tällaisesta hermostu. On vaan hauskaa katsoa miten jotkut niin tekevät! Minä rauhallinen kuin vaan voi olla. Ei sinun tarvitse minun tekstejä lukea. Hyvää päivän jatkoa sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti liittyy rakkauteen miten? En minä mistään tällaisesta hermostu. On vaan hauskaa katsoa miten jotkut niin tekevät! Minä rauhallinen kuin vaan voi olla. Ei sinun tarvitse minun tekstejä lukea. Hyvää päivän jatkoa sinulle!

        Heh, on se kauheeta kun kaikki ei ihastele ja jos ei niin tee niin minä kyllä suutun ja hirviöksi muutun. Olet käsittämättömän suvaitsematon ihminen, kaikkien ei koskaan tarvitse olla samaa mieltä mistään, ei edes sinun kirjoituksestasi. Mutta sinulle se ei näytä sopivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti liittyy rakkauteen miten? En minä mistään tällaisesta hermostu. On vaan hauskaa katsoa miten jotkut niin tekevät! Minä rauhallinen kuin vaan voi olla. Ei sinun tarvitse minun tekstejä lukea. Hyvää päivän jatkoa sinulle!

        Kenenkään ei tarvitse lukea mutta jos lukee niin kommentointi on vapaa, molempiin suuntiin. Älä sinäkään lue kommentteja kun ei näytä pokka pitävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse lukea mutta jos lukee niin kommentointi on vapaa, molempiin suuntiin. Älä sinäkään lue kommentteja kun ei näytä pokka pitävän.

        Mitäs sinä minun pokasta tiedät. Tämähän toimii joku kommentoi takasin. Eikö idea ole kommentoida edes takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse lukea mutta jos lukee niin kommentointi on vapaa, molempiin suuntiin. Älä sinäkään lue kommentteja kun ei näytä pokka pitävän.

        Enkä edes ole aloittaja. Kuka vain voi kirjoittaa aloittajana tänne.


    • Anonyymi

      Kumpa voisin poistaa koko tekstin. Kun se näyttää vain aiheuttavan pahaa mieltä.

    • Anonyymi

      Ainakin huomaa että se on ihan ok täällä Kirjoittaa ja osoittaa rakkautta kaikille muille kuin omalle kumppanille. Siitä näköjään ihmiset provosoituu.

    • Anonyymi

      Ja jos nyt arvostellaan viestin järkevyyttä. Niin kuinka moni tietää etukäteen elämänsä ja kenen kanssa kuolin hetkellään on vai onko kenenkään? Ja ei voi tietää mitä elämässä tulee tapahtumaan. Lähtökohtaisesti senkin arvostelu tuntuu aika huvittavalta.

    • Anonyymi

      Ennalta tuskin kukaan voi tietää, kuka kuolinhetkellä on siinä vieressä.
      Monet kuolee yksin, koska kuolemaa voi harvemmin ennakoida..
      En usko, että tämä viesti oli tarkoitettu elämänkumppanille..
      Itse en ole ajatellut, että jonkun täytyisi olla vierelläni viimeisellä hetkellä..
      Enkä voi sellaista pyytää noin vain, miettimättä asiaa sitten aikanaan perusteellisesti..
      Ihmisiä ei yleensä erotella tärkeiksi ja vähemmän tärkeiksi, mutta harvemmin pyydetään kuolinhetken lähestyessä vieraalta ihmiseltä tämän suuntaista velvoitetta..
      Sillä ei se ole vieraan ihmisen velvollisuus kuolevalle ihmiselle..
      Tämä oli vain minun henkilökohtainen mielipiteeni..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe