Väsyttääkö maanantai? Ota päiväunet. Tulen siihen viereen myös.
Joko ihanuus kotona?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Opiskelemaan NYT.
- Anonyymi
Voinko tulla halaamaan mieluummin
- Anonyymi
Itse heräsin juuri päikkäreiltä mikä venähti yli tunnin mittaiseksi, pesutuvalle ja myöhemmin kauppaaan, tässä on sitten tää ihana maanantai. Toivottavasti kohtaan tänään hänet.
m>n- Anonyymi
Eikö ole omaa pesukonetta?
- Anonyymi
Toivotaan, että kohtaat hänet. Mun ihanuus on jo varmaan päivän ruokaostokset tehny ja nyt rotkottaa sohvan reunalla silmät kiinni ja suu auki tuhisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ole kenkälusikkaa millä lapioda sukkamehut suuhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi omistaisin sähköä syövän ja vettä kuluttavan laitoksen? Pesutupa on aivan ehdoton taloyhtiöistä ja se toimii välillä jopa sosiaalisien juttujen paikkana kun osakkaat ja asukkaat kohtaavat toisiaan.
No, mä olen paljasjalkainen suurkaupunkien asukki ja omakoti- tai rivital, oon mua ei saa todellakaan helpolla, hulinaa, tutinaa, tötinää pitää olla aina ympärillä ja ruuhkia, I'm lovin' it. :)
oijoijoi jos hän tuliskin tuohon viereen!
pelkkä ajatus pistää sukat pyörimään jaloissa ja ajatukset vaeltamaan =)- Anonyymi
Jos oot viivi
- Anonyymi
En oo viivi
- Anonyymi
Wagner sika
- Anonyymi
Yritän pysyä hengissä ja lukea
- Anonyymi
Miksi et pysyisi hengissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et pysyisi hengissä?
Vähän heikko olo😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän heikko olo😔
Oletko kipeä? Saanko tulla hoitamaan?
- Anonyymi
Ihanuus-Miani Pus😙❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594