Väsyttääkö maanantai? Ota päiväunet. Tulen siihen viereen myös.
Joko ihanuus kotona?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Opiskelemaan NYT.
- Anonyymi
Voinko tulla halaamaan mieluummin
- Anonyymi
Itse heräsin juuri päikkäreiltä mikä venähti yli tunnin mittaiseksi, pesutuvalle ja myöhemmin kauppaaan, tässä on sitten tää ihana maanantai. Toivottavasti kohtaan tänään hänet.
m>n- Anonyymi
Eikö ole omaa pesukonetta?
- Anonyymi
Toivotaan, että kohtaat hänet. Mun ihanuus on jo varmaan päivän ruokaostokset tehny ja nyt rotkottaa sohvan reunalla silmät kiinni ja suu auki tuhisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ole kenkälusikkaa millä lapioda sukkamehut suuhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi omistaisin sähköä syövän ja vettä kuluttavan laitoksen? Pesutupa on aivan ehdoton taloyhtiöistä ja se toimii välillä jopa sosiaalisien juttujen paikkana kun osakkaat ja asukkaat kohtaavat toisiaan.
No, mä olen paljasjalkainen suurkaupunkien asukki ja omakoti- tai rivital, oon mua ei saa todellakaan helpolla, hulinaa, tutinaa, tötinää pitää olla aina ympärillä ja ruuhkia, I'm lovin' it. :)
oijoijoi jos hän tuliskin tuohon viereen!
pelkkä ajatus pistää sukat pyörimään jaloissa ja ajatukset vaeltamaan =)- Anonyymi
Jos oot viivi
- Anonyymi
En oo viivi
- Anonyymi
Wagner sika
- Anonyymi
Yritän pysyä hengissä ja lukea
- Anonyymi
Miksi et pysyisi hengissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et pysyisi hengissä?
Vähän heikko olo😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän heikko olo😔
Oletko kipeä? Saanko tulla hoitamaan?
- Anonyymi
Ihanuus-Miani Pus😙❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561228
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1541192Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601105Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo941038Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu49960Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54810Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32752
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71731