Joko ihanuus kotona?

Väsyttääkö maanantai? Ota päiväunet. Tulen siihen viereen myös.
16<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Opiskelemaan NYT.

Äänestä
  • Voinko tulla halaamaan mieluummin

Äänestä

Itse heräsin juuri päikkäreiltä mikä venähti yli tunnin mittaiseksi, pesutuvalle ja myöhemmin kauppaaan, tässä on sitten tää ihana maanantai. Toivottavasti kohtaan tänään hänet.

m>n

Äänestä
  • Eikö ole omaa pesukonetta?

Äänestä

• Toivotaan, että kohtaat hänet. Mun ihanuus on jo varmaan päivän ruokaostokset tehny ja nyt rotkottaa sohvan reunalla silmät kiinni ja suu auki tuhisten.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole omaa pesukonetta?

Eikö sulla ole kenkälusikkaa millä lapioda sukkamehut suuhun?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö ole omaa pesukonetta?

Miksi omistaisin sähköä syövän ja vettä kuluttavan laitoksen? Pesutupa on aivan ehdoton taloyhtiöistä ja se toimii välillä jopa sosiaalisien juttujen paikkana kun osakkaat ja asukkaat kohtaavat toisiaan.

No, mä olen paljasjalkainen suurkaupunkien asukki ja omakoti- tai rivital, oon mua ei saa todellakaan helpolla, hulinaa, tutinaa, tötinää pitää olla aina ympärillä ja ruuhkia, I'm lovin' it. :)

Äänestä

oijoijoi jos hän tuliskin tuohon viereen!

pelkkä ajatus pistää sukat pyörimään jaloissa ja ajatukset vaeltamaan =)

Äänestä

Jos oot viivi

Äänestä
  • En oo viivi

Äänestä

• Wagner sika

Äänestä

Yritän pysyä hengissä ja lukea

Äänestä
  • Miksi et pysyisi hengissä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi et pysyisi hengissä?

Vähän heikko olo😔

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Vähän heikko olo😔

Oletko kipeä? Saanko tulla hoitamaan?

Äänestä

Ihanuus-Miani Pus😙❤️

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Väsyttääkö maanantai? Ota päiväunet. Tulen siihen viereen myös.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu