Anaaliorgasmi

Anonyymi

Mua kiinnostaa tosissaan et onko anuksen kautta mahdollista saada orgasmi? Miten? Ootteko ite kokeillut? Mitä ootte kokeillut työntää anukseenne vai ootteko hieronu sitä reikää? Vaikuttaako sukupuoli tässä asiassa? Onko vaarallista työntää sinne jotakin? Netistä en löydä mitään fiksua tietoa joten pliis asiallisia vastauksia

14

608

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen kumminkin 43v mies ja tyttöystävävin ehdotti että työntäisin kyrvän hänen perseeseen kesken nainnin.ensin se kiihotti kovin varsinkin kun henna oli perse avoimempaan minuun päin.kysyin vielä että onko hän varma mitä haluaa niin henna sanoi että haluaa Kyrpää kaikki paikat täyteen.sanoin hennalle että en voi täyttää kaikkia vaatimuksia kun ei ollut kun minun pieni Kyrpä käytettävissä.henna sanoi että ota sieltä minun lipastoslaatikosta osuva dildo perseeseeni ja ole hiljaa.sanlin hennalle että vaikka kuinka kiihottaa niin en haluaisi satuttaa häntä.henna oli kumminkin vasta 18v lihava tyttö kuka ei ollut kyrvästä kuullutkaan.tumi selväksi että henna oli äitinsä laatikolla salaa mutta jotenkin oli niin kiihottunut kuvistamme että kaipasi myös perseeseen jotain.

    • Kyllä voi nainen saada aanaalista orgasmin.

      • Anonyymi

        Sua on taidettu myös työnnellä b-rappuun?


    • On mahdollista saada, ja olen sellaista todistanut moneen otteeseen. Oma vaimo saa, jos samalla hieroo klitorista. Yksi naisystävä aikoinaan sai orgasmin usein ihan perseeseen panemisesta. Joskus ei edes pillun puolelle tarvinut mennäkään. Toki hieroi pillusta vauhtia ja pillu ja pylly oli siinä vaiheessa käsitelty suullisesti varsin pitkälle.

      • Anonyymi

        Nimenomaan: Kun hieroo klitorista. Klitoris, naisen paras kaveri :-)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan: Kun hieroo klitorista. Klitoris, naisen paras kaveri :-)

        Takaapäin, vai edestä jalat taivasta kohti, vai joku muu?


    • Anonyymi

      Anaalista ei saa orgasmia.Jos joku saa niin on ihme-ihminen.

      • Anonyymi

        Monet naiset ei saa orgasmia myöskään suoraan siitä kun kullin työntää pimpsaan. Se klitoris... Kun on riittävän kiihottonut ja pillua hierottu kunnolla, niin se tunne kun mies työntyy peppuun...
        Nainen voi olla ihme-ihminen.


      • Anonyymi

        Tiedätkö missä miehen eturauhanen sijaitsee ja mitä kautta siihen pääsee? Pelkästään pippelillä et voi saada niin mahtavia orgasmeja kuin anaalin kautta...


      • Anonyymi

        Eli tiesit tuon jo?


    • Anonyymi

      Vaimoni saa orgasmin anaali yhdynnässä. Asennossa jossa istun tuolilla ja hän istuu syliini kasvot vastatusten, kullini hänen anuksessaan hän saa aina. Välillä hän saa orgasmin myös muissa asennoissa.

      • Anonyymi

        Jos sinä tiedät, niin se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki sen tietäisivät.


    • Anonyymi

      Makaan selällä jalat leveällä, mies poikittain ja työntyy hitaasti pepuuni juurta myöden. Hieron klitorista, mies tekee ihan pientä liikettä kalullaan. Tuntuu hyvältä ja kun olen lähellä huippua pyydän miestä lisäämään vauhtia. Saan todella rajuna. Peba reikäni kuulemma lypsää kalua orgasmini hetkellä oikein mieluisasti. T. Tj74vm

      • Tuo peppureijän lypsämienn kyllä laukaisee minulla sitten möllit samaan pesään aika nopeasti. Aivan paras tuo...


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      445
      2170
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      220
      1921
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1293
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1261
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1237
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      38
      1084
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1036
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe