Vierasvenesatamassa Saarenmaalla, osa 2

Anonyymi

Linda oli pukeutunut hyvin laskeutuvaan rentoon lyhythihaisen paitaan ja minihameeseen, jotka tekivät oikeutta hänen kropalleen. Hän tuoksui myös puhtaalta ja vienosti joltain parfyymiltä, jota en tosin tunnistanut. Kipaisin Lindan perässä veneen luukusta sisään ja hän pyysi minua vetämään luukut kiinni, hyttysten takia muka, paskanmarjat en ollut nähnyt yhtään hyttystä koko iltana, mutta en pannut vastaan.

Linda kaatoi lasilliset punaviiniä ja sanoi tehneensä muutaman lämpimän valkosipulileivän, niitä siinä maisteltiin oliivien kera ja juteltiin kaikenlaisista asioista iloisella mielellä. Jonkun ajan kuluttua Linda kuitenkin vakavoitui ja totesi että hänen ihonsa on auringon, suolaveden ja saunomisen seurauksena hiukan kuivunut, otti esille jotain ihorasvaa ja pyysi että voisinko auttaa häntä hiukan. Hän rasvasi ensin minun katsellessa yläruumiinsa ja ojensi rasvan minulle ja osoitti jalkojaan. Aloin levittää rasvaa alhaalta pohkeista ylöspäin ja sain samalla tunnustella hänen pohkeitaan ja reisiään, kiinteät lihakset tuntuivatselvästi sormenpäihin. Kun pääsin reisien yläpäähän tai alueelle jonka ajattelin olevan rasvauksen "yläraja", hän tiputti muita mutkitta pikkuhousunsa, kääntyi minuun selin ja sanoi että rasvaa pakaratkin samalla. Tein pakaroiden rasvauksen aika perusteellisesti, eikä se tuntu häiritsevän häntä yhtään, varoin kuitenkin viemästä sormia mihinkään väärälle alueelle, halusin hiukan härnätä häntä.

Totesin että rasvaus taitaa olla hoidettu, Linda kääntyi kasvot punottavana minuun päin ja virnisti taas, hän poimi punaiset pikkuhousut lattialta pyöritteli niitä hetken ilmassa ja näytti miettivän jotain. Hän osoitti turpeanan olevaa shortsieni etumusta ja totesi että tuo veitikka on tänään ollut aika vallaton ja
sen oloa pitäisi kyllä hiukan helpottaa. Olin sen verran halukas ja jyskytys haaravälissä ei helpottanut, pystyin vain ynähtämään surkasti. Hän pisti sormen suunsa eteen hiljaisuuden merkiksi, osoitti minulle veneen keulakajuutta ja lähdin kulkemaan osoitettuun suuntaan.

Kajuutan ovella hän seisoi takanani ja riisui minulta nopeasti shortsit paidan ja alushousut pois. Hän työnsi minut edellään selälleni punkkaan makaamaan, nousi minun päälle hajareisin ja heitti paitansa pois, jonka alla ei luonnollisesti ollut rintaliivejä.
Kun Linda istui päälläni hänen ilme yhtäkkiä vakavoitui, muuttui melkein hypnoottiseksi, sitten hän laski lantionsa kaluni päälle ja alkoi hyvin hitaasti liikuttaa sitä pitkittäin häpyhuultensa välissä. Tunsin hänen olevan aivan kostea tai läpimärkä itse asiassa, hänen silmät olivat kiinni kun hän hitaasti tyydytti itseään liuttamalla kalua ees taas pillunsa päällä.

En tiedä kuinka kauan kesti ennen kuin hän nosti lantiotaan hiukan ylöspäin ja otti kalun pään pillunsa sisään, hän piti siti vain terskan pään verran sisällä, liikutteli itseään, koskin samalla häntä sormella ja se tuntui tekevän hänelle hyvää. Hän ilmeisesti huomasi että olin jo aika valmis ja nousi päältäni ja meni makaamaan viereeni. Nyt hän rikkoi hiljaisuuden ja sanoi, voisit sinäkin hoitaa omat hommasi, virnisti ja levitti haaransa.

Nousin hänen päälleen, hän puristi minua hellästi reisillään ja nosti kohta jalat takamukseni päälle. Hän käytti jalkojaan ohjaamaan minua ja veti minua syvemmälle sisäänsä. Vedin häntä olkapäistä alaspäin ja samalla työnsin lantiolla eteenpäin, tunsin että aikani oli tullut, Linda huomasi selvästi myös mitä tapahtui vaikutti ilahtuneelta, hän puristi minua voimakkaasti jaloillaan itseään vastaan ja tuli kohta minun perääni. Olimme molemmat likimärkiä hiestä kun makasimme päällekkäin varmaan peri minuuttia liikkumatta.

Sitten jäimme makaamaan vierekkäin, kuuntelimme aaltojen liplatusta ja lintujen ääniä veneen ulkopuolelta ja hymyilimme toisillemme. Kun vaikutin varmaan hiukan turhan raukealta, Linda totesi ykskantaan että en voisi jäädä tänne myöhään, muu miehistö palaa kohta.
Keräsin itseni ja vähät tavarani, annoin hänelle suudelman, toivotin hyvää yötä ja lähdin venettäni kohti.

Seuraavana aamuna olin hereillä kun Lindan vene oli lähdössä, hän oli keulakannella ja tervehti minua iloisesi, lähetti lentosuukon ja huusi nähdään.

0

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1445
      2. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        61
        1281
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        9
        1235
      4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        29
        1184
      5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        29
        1175
      6. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        64
        1077
      7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        13
        1073
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1064
      9. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        7
        1053
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1042
      Aihe