Elikkä siis oon 14v tyttö ja mietin tässä hyvää mopoo. Mää oon siis jotain n.165cm pitkä ja aika roteva, niin mitä suosittelette? Plussaa ois tietysti, että olis komian näkönen ja ihan kiva olis ettei jättäis tielle. Kuinka paljon vie bensaa?
Ite oon kattellu vähän Yamaha DT, onko hyvä vai aivan paska?
Mikä mopo kanttsis hankkia?
2
112
Vastaukset
- Anonyymi
Peugeot Xps on uusenduroista parhain. Osien saatavuuskin on huippuluokkaa ja ulkonäöltään myös päihittää rumat Yamahat.
- Anonyymi
Itse en suosittelisi Peugeot Xps:ää. Perus Pösö laatua, joutuu rassaa joka toinen viikko, aina tulee lisää vikoja. Plussaa toki on, että saa kulkee melko helposti n. 80 km/h . 2-tahti pösöt tykkää kuluttaa melko paljon bensaa (toki yksilöllistä ja riippuu kaasarinsäädöistä ja virityksistä).
Itsellä ei ole kokemusta Yamaha Dt:stä, mutta kaverilla on tollainen ja siinä välillä jotain sähkövikoja, mutta muuten varmaan ihan kelpo peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484056
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131940Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51091- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28949Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40927