Käytin tänään autoa leimalla, niin kyllä sääliksi käy työntekijöitä. Tuulikaapissa vastaan pöllähtää aivan mieletön maakellarin/homeen katku!
Yritin hallissa olla katsastuksen ajan, niin oli pakko painua ulos, että sai happea. Olen muutaman projektin takia joutunut painimaan lahon ja homeen kanssa ja sitä löyhyä en oikein ite enään siedä. Katsurille mainitsin asiasta ja hän tokasi vaan, että kyllä on todellakin homeessa.
Varmaan olis aiheellista pyytää joku terveystarkastaja käymään siellä. Onko muilla kokemuksia?
City katsastus
4
64
Vastaukset
- Anonyymi
käyn aina sielä missä halvin hinta
viimeiset pari kertaa K1 ollut edullisin.- Anonyymi
niin on mun mielestä myös,menen kyllä seuraavankin kerran!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin on mun mielestä myös,menen kyllä seuraavankin kerran!
En ole vielä joutunut katsastaa autojani kertaakaan. Tosin eihän kukaan pidä yli kahta vuotta samaa ja varsinkaan osta käytettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä joutunut katsastaa autojani kertaakaan. Tosin eihän kukaan pidä yli kahta vuotta samaa ja varsinkaan osta käytettyä.
nykyautot on juu semmoisia että niitä ei kannata omistaa ainakaan sen jälkeen kun tehdastakuu loppuu.
mut kyllä siinäkin pitää olla pinkka kunnos kun ostat esim uuden hybridin parin vuoden välein kun sen arvo putoo paris vuodes aikas lailla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663