Siitä on vuosia kun olen kuullut viimeksi puhuttavan... Todella taitava. Tiedän ettei hän haluaisi itsestään puhuttavan tai tietojensa leviävän, joten jos kellään on aavistustakaan hänen toiminnastaan tai yhteystiedoistaan, voisimmekoa yhteydessä vaikka sähköpostitse? Kiitos.
Ei kellään olisi tietoa siitä toimiiko Leena Pekkola vielä lukijana/näkijänä?
10
1822
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näe mitään eikä edes tee näkijän hommia enää kun ei nää enää mitää
- Anonyymi
Itselleni yksi niistä neljästä näkijästä, joka on todella nähnyt tulevia asioita. Jopa ajallisesti osunut. Itselläni löytyy kokemusta useista kymmenistä näkijäksi itseään nimittävistä henkilöistä, mutta vain neljältä henkilöltä olen saanut oikeasti oikeaan osuneita ennustuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselleni yksi niistä neljästä näkijästä, joka on todella nähnyt tulevia asioita. Jopa ajallisesti osunut. Itselläni löytyy kokemusta useista kymmenistä näkijäksi itseään nimittävistä henkilöistä, mutta vain neljältä henkilöltä olen saanut oikeasti oikeaan osuneita ennustuksia.
Leena on ihan ok nykyään .Kyllä hän näkee ,elää hyvää elämää ja on toipunut vakavasta sairaudesta. Tämä on varma tieto,olen läheinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leena on ihan ok nykyään .Kyllä hän näkee ,elää hyvää elämää ja on toipunut vakavasta sairaudesta. Tämä on varma tieto,olen läheinen
Vai ihan jopa kyseinen itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ihan jopa kyseinen itse?
Mikä v***u on sun ongelmas? Leena on hyvä näkijä ja luotettava. Onneksi ottaa vielä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä v***u on sun ongelmas? Leena on hyvä näkijä ja luotettava. Onneksi ottaa vielä vastaan.
Samaa mieltä, erittäin hyvä näkijä. Olensoittanut hänelle 2015/2016. Toteutuneet, mitä kertoi silloin.
- Anonyymi
Googlettamalla löytyy vain, ettei halua, että numeroa tai ylipäätään mitään keskustelua hänestä käydään. Vaikuttaa siltä, ettei edes halua tehdä kyseistä hommaa kun ei yhteystietojakaan missään ole saatavilla.
- Anonyymi
Leenalle olen pari kertaa soittanut, aikaa jo vuosia. Katsoi tarkkaan ja maanläheisesti. Jotkut asiat osuivat kohdilleen ja toteutuivat. Jotkut asiat eivät sinnepäinkään. Aikaa kulunut jo yli 10 vuotta ja ko.asioita ei ole tullut eteen. En silti pidä huonona näkijänä.
- Anonyymi
kyllä Leena tekee vielä korteista ennustamista, mutta käsittääkseni harvemmin kuin ennen. On mun mielestä hyvä näkijä, kertoo konkreettisesti ja tarkasti, ei mitään ympäripyöreää arvuuttelua. Tykkään kovasti hänen lämmöstään ja huumorintajustaan.
- Anonyymi
Hyvä näkijä, mutta ei ihmissuhteissa onnistu näkemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502009
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3131203Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831009- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709