Ei kellään olisi tietoa siitä toimiiko Leena Pekkola vielä lukijana/näkijänä?

Anonyymi

Siitä on vuosia kun olen kuullut viimeksi puhuttavan... Todella taitava. Tiedän ettei hän haluaisi itsestään puhuttavan tai tietojensa leviävän, joten jos kellään on aavistustakaan hänen toiminnastaan tai yhteystiedoistaan, voisimmekoa yhteydessä vaikka sähköpostitse? Kiitos.

10

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei näe mitään eikä edes tee näkijän hommia enää kun ei nää enää mitää

      • Anonyymi

        Itselleni yksi niistä neljästä näkijästä, joka on todella nähnyt tulevia asioita. Jopa ajallisesti osunut. Itselläni löytyy kokemusta useista kymmenistä näkijäksi itseään nimittävistä henkilöistä, mutta vain neljältä henkilöltä olen saanut oikeasti oikeaan osuneita ennustuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni yksi niistä neljästä näkijästä, joka on todella nähnyt tulevia asioita. Jopa ajallisesti osunut. Itselläni löytyy kokemusta useista kymmenistä näkijäksi itseään nimittävistä henkilöistä, mutta vain neljältä henkilöltä olen saanut oikeasti oikeaan osuneita ennustuksia.

        Leena on ihan ok nykyään .Kyllä hän näkee ,elää hyvää elämää ja on toipunut vakavasta sairaudesta. Tämä on varma tieto,olen läheinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leena on ihan ok nykyään .Kyllä hän näkee ,elää hyvää elämää ja on toipunut vakavasta sairaudesta. Tämä on varma tieto,olen läheinen

        Vai ihan jopa kyseinen itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ihan jopa kyseinen itse?

        Mikä v***u on sun ongelmas? Leena on hyvä näkijä ja luotettava. Onneksi ottaa vielä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä v***u on sun ongelmas? Leena on hyvä näkijä ja luotettava. Onneksi ottaa vielä vastaan.

        Samaa mieltä, erittäin hyvä näkijä. Olensoittanut hänelle 2015/2016. Toteutuneet, mitä kertoi silloin.


    • Anonyymi

      Googlettamalla löytyy vain, ettei halua, että numeroa tai ylipäätään mitään keskustelua hänestä käydään. Vaikuttaa siltä, ettei edes halua tehdä kyseistä hommaa kun ei yhteystietojakaan missään ole saatavilla.

    • Anonyymi

      Leenalle olen pari kertaa soittanut, aikaa jo vuosia. Katsoi tarkkaan ja maanläheisesti. Jotkut asiat osuivat kohdilleen ja toteutuivat. Jotkut asiat eivät sinnepäinkään. Aikaa kulunut jo yli 10 vuotta ja ko.asioita ei ole tullut eteen. En silti pidä huonona näkijänä.

    • Anonyymi

      kyllä Leena tekee vielä korteista ennustamista, mutta käsittääkseni harvemmin kuin ennen. On mun mielestä hyvä näkijä, kertoo konkreettisesti ja tarkasti, ei mitään ympäripyöreää arvuuttelua. Tykkään kovasti hänen lämmöstään ja huumorintajustaan.

    • Anonyymi

      Hyvä näkijä, mutta ei ihmissuhteissa onnistu näkemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe