Haluaako joku ostajista kertoa miten tuo on ylipäänsä mahdollista että 560000€ per huoneisto maksanut kohde on tehty noin pahasti pieleen? Kuka oli valvojana kohteesssa? Nyt 6 vuotta takana ja alue on kuin pommin jäljiltä vieläkin ja putkia kaivetaan kohta kolmatta kertaa ylös pihoista.
Espoo kontti 4 uudiskohde katastrofi
3
399
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole putkissa ollut mitään vikaa. Asfalttien kaadot vain tehty monta kertaa päin mäntyä, joten on jouduttu korjaamaan useasti.
- Anonyymi
Älä, valehtele.. Itse tutkin kaikki ulkoiset putkitukset. Salaojat ja sadevedet tehty täysin suteen vastoin määräyksiä. Tosin se oli vielä pientä verrattuna kokonaisuuteen kun korjauksiin oli varattu jo uudesta asti miljoona euroa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä, valehtele.. Itse tutkin kaikki ulkoiset putkitukset. Salaojat ja sadevedet tehty täysin suteen vastoin määräyksiä. Tosin se oli vielä pientä verrattuna kokonaisuuteen kun korjauksiin oli varattu jo uudesta asti miljoona euroa..
Näkeehän sen 4 D:n myynti-ilmoituksen remonttilistauksesta, että isoja ongelmia on mm. salaojien kanssa. Hinta toki myyjän mielestä noussut 150 t.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292290- 1282283
- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201628- 331538
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24922- 16911
- 114894