Pitää kysyä ajankohtaisia paikkoja ja yksityiskohtia jos joku väittää
olevansa siellä... Mitä ei voi saada selville ilman olemista siellä. Esim
Lassin paidanväri tänään aamulla ja illalla tai Riverin sammuneet ?
Minä olen Siem Reapissa ja kuka on Pattayalla ja kuka Google matkailee?
Google matkaajasta eroon?
3
120
Vastaukset
Täällä on halvempaa täällä Siem Reapissa. Pattayalle pääsee Bussilla.
Ihan siitä syystä olen täällä tai minä asun täällä. En ole turisti ja en
lähde suomeen 6 kuukauden kuluttua. Täällä on ihan kivaa ja lämmintä
ja olut on halpaa halpaa 0,45 euroa baareissa tuoppi... siitä vaan.- Anonyymi
Mikä maa ja valuutta? Vietnamissako olet vai Vantaallako juopottelet? Tämä on Taimaan järven palsta.
- Anonyymi
Tapsukka hyvä, onnittelen sinua että olet löytänyt edullisen paikan oluen juomiseen ja on vielä lämmintäkin, mutta edullinen olut baarissa ja lämmin ilma ei ihan kaikille meistä riitä syyksi vaihtaa osoitetta.
Terveisin nimimerkki 4 viimeisintä talvea Pattayalla ja viimeksi kävin baarissa songkranina 2018. Join kaksi olutta silloin. En juo kotonakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528