Miksi Ameriikoissa

Anonyymi

oikeasti lihavat, jopa sairaalloisen lihavat 200-300 kiloiset naiset ovat usein naimisissa, toisin kuin Suomessa? Ja miksi nämä miehet ovat yleensä huomattavasti hoikempia kuin nämä naiset? Miksi nämä miehet kantavat selkä väärällään herkkuja näille naisille, kokkaavat ja siivoavat sekä tekevät kaikki kotityöt elättävät nämä naiset? Mistä tämä ilmiö johtuu ja onko tällaista Suomessa? Nimittäin tommonen mies kelpais kyllä mullekin.

Nimim. Sairaalloisen lihava 140-kilonen suomalainen muija

13

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän Suomestakin löytyy meitä oikeasti isoista naisista innostuvia miehiä. Lähinnä tuntuu siltä, että Suomesta on vaikea löytää isoja tyttöjä, jotka ovat oikeasti sinut itsensä kanssa.

      • Anonyymi

        Just lopetin suhteen ison ihmisen kanssa. En vaan jaksanut katsella sitä itsetuhoa ja masennuksessa kierimistä.


      • Anonyymi

        Minä olen sinut itseni kanssa ja sairaalloisen lihava kaunis nainen, silti kukaan mies ei ole koskaan halunnut minua seksuaalisesti ja se on nakertanut itsetuntoani pahasti :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sinut itseni kanssa ja sairaalloisen lihava kaunis nainen, silti kukaan mies ei ole koskaan halunnut minua seksuaalisesti ja se on nakertanut itsetuntoani pahasti :(

        Kyllähän se varmasti ottaa itsetunnon päälle, mutta selkeästi sinulla on ollut vain väärät miehet ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sinut itseni kanssa ja sairaalloisen lihava kaunis nainen, silti kukaan mies ei ole koskaan halunnut minua seksuaalisesti ja se on nakertanut itsetuntoani pahasti :(

        Missä ihmeessä olet viettänyt aikaasi? Meitä lihavien ihailijoita on vaikka kuinka paljon...


    • Anonyymi

      Olisiko kyse siitä, että tuolla tavalla on mahdollisuus saada USA:n kansalaisuuden? Ja sitähän uiseat haluavat. Muulla tavallahan se on vaikeaa ulkomaalaiselle.

      • Anonyymi

        Tarkoittanet sitä K1-visaa, jonka ulkomaalainen voi saada 90 vuorokaudeksi.

        Jos K1-visan saanut ulkomaalainen menee naimisiin tuona aikana USA:n kansalaisen kanssa, hän saa USA:n kansalaisuuden.
        Jos taas tällainen K1-visa pariskunta ei mene naimisiin 90 vuorokauden aikana, silloin ulkomaalaisen on lähdettävä maasta.


    • Anonyymi

      sitten kun on onnistunut laihduttamaan vastoin miehen tahtoa niin hoikan miehen mielenkiinto voi loppua tyystin. Mies voi lähteä lätkimään ja etsimään uutta lihotettavaa. Kyseessä voi siis olla myös jonkinsorttinen nyrjähtänyt "perversio" . Eräänlainen harrastus. Sellaistakin on suuressa maailmassa. Toivottavasti ei suomessa.

    • Anonyymi

      Onko sinulla oikeasti tilastoja asiasta? Siis massiivisten painoisten naisten määristä ja perhesuhteista? Valaan kokoinen nainen on invalidi ja taitaa saada jopa lätäkön takana vammaisavustuksia. Joka tapauksessa jokainen on tässä maailmassa omillaan, eli naiivia etsiä itselleen elättäjää. Halutuin nainen on hyvin nuori, hyvin kaunis ja hyvin hoikka. Muut ovat marginaalissa. Seksikaupat myyvät vibraattoreita ja mielialapillerireseptin saa lääkäriltä. On myös miehen hyväksikäyttöä pitää tätä elättäjänä ja naisen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjänä.

    • Anonyymi

      140 kiloa on ihan sopiva paino ihannenaiselle.

      • Anonyymi

        Kenen mielestä on ja kenen ei.


      • Anonyymi

        Hyiiii


    • Anonyymi

      Hyvin yksinkertaista!
      Naiset ovat rikkaita, jopa miljonäärejä!
      Ajattele, jos sinulla on aivot!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe