saavat sinut syttymään seksuaalisesti? Vai saako mikään? Onko tunteesi hellät pelkästään?
Mikä / mitkä asiat ikäväsi kohteessa
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näistä ajatuksista on välillä hellyys kaukana. Kun ihan melkein kiemurtelee tässä istuessa ja ajatellessa. Eli intohimoa on myös aimo ripaus. Koko mies sytyttää mut.
- Anonyymi
Kai sitä sytyttäjää saa lainata? Kiukaan, parin takan, grillin sytyttää vois alkuun.
En tietysti itseäni antais sytyyttää koska on jo sinun varaama. Vähän ehkä vaan kokeilisin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä sytyttäjää saa lainata? Kiukaan, parin takan, grillin sytyttää vois alkuun.
En tietysti itseäni antais sytyyttää koska on jo sinun varaama. Vähän ehkä vaan kokeilisinSaahan sitä lainata. Saunassa tulee muuten kylmä. Mutta ei muille siihen käyttöön mihin sut varaan.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä lainata. Saunassa tulee muuten kylmä. Mutta ei muille siihen käyttöön mihin sut varaan.. :)
hänet varaan siis..
ne silmät ja kroppa =)
- Anonyymi
Mitäs sitten kun se lihoo, rypistyy ja silmiin tulee kaihi?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sitten kun se lihoo, rypistyy ja silmiin tulee kaihi?
mutta rakkaus jos säilyisi sehän tärkeintä =)
kaikki rypistytää, iho veltostuu, kaihikin saattaa iskeä tai jotain muuta sille ei mahda mitään.
- Anonyymi
Katse. On hän kyllä sexy koko mies. Mutta kun hän nauraa minun jutuilleni ja silmäkulmiin ilmestyy naurunrypyt, hän on vastustamaton. Valitettavasti hän pystyy vastustamaan minua aivan sujuvasti.
- Anonyymi
Pelkkä tietoisuus hänestä. Tunnen suurta intohimoa häntä kohtaan.
- Anonyymi
Katse. Ja se kuinka hänestä huokuu tulisuus, intohimo mua kohtaan.
- Anonyymi
Saanko omia tämän? En pysty peittämään katseestani tunteitani häntä kohtaan. Joskus ne loistavat hellyyttä häntä kohtaan, toisinaan rakkautta, ja sopivana hetkenä röyhkeästi intohimoa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko omia tämän? En pysty peittämään katseestani tunteitani häntä kohtaan. Joskus ne loistavat hellyyttä häntä kohtaan, toisinaan rakkautta, ja sopivana hetkenä röyhkeästi intohimoa...
Hänestä miehestä huokuu tulinen intohimo muutoinkin kuin vaan katseesta, koko olemus.
- Anonyymi
Eipä taida saada enää mikään syttymään.
Suuri pettymys.- Anonyymi
Kyllä siinä halut tehokkaasti kaikkoaa kun halveksunnan määrä on riittävän suuri.
- Anonyymi
Silmät, katse, huulet, koko olemus.
- Anonyymi
Samat asiat pätevät myös oman kaivattuni kohdalla :)
- Anonyymi
No aluksi nyt vaikka ehkä maailman paras beba, miehellä. Eikä muustakaan kropasta paljon vikoja löydy. Kiva nauru ja silmät. Nami.
- Anonyymi
Puhuu tuhmia niin suoraan
- Anonyymi
Kokonaisuus.. silmät, hellyys, himo, ujos, älykkyys...kädet ja mielenkiintoisen notkea:)
- Anonyymi
En osaa eritellä sitä mihinkään tiettyyn ulkonäköön liittyvään asiaan. Haluan vain häntä naista niin kuin en ketään toista. Hän vain tuntuu oikealta minua varten.
- Anonyymi
Olisi ihana olla sun hän.
- Anonyymi
Ah, juuri näin ajattelen eräästä miehestä. Ei sitä voi järkeillä yhtään, lokeroida mihinkään ulkoisiin tai sisäisiin ominaisuuksiin kyllä nyt tunne vie..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393