Yhteys hotelscomiin?

Anonyymi

Miten saisin yhteyden hotelscomin asiakaspalveluun vai onko mahdotonta? olen soittanut useita kertoja mutta siellä ei ole ihmistä ja vastaa turha robotti, joka ei anna vastauksia kysymyksiin eikä pääse puhelimessa läpi puhumaan työntekijälle. Eikö ko.sivulla edes ole suomalaisia työntekijöitä? onnistuin saamaan yhden kiinni mutta hän ei voinut auttaa ja halusi että soittaisin johonkin muuhun numeroon, että sellainen palvelu. Olen myös lähettänyt sähköpostia hotelscomille saamatta vastausta, kyse on noin 500e perutusta varauksesta. Miten voi olla näin vaikea saada yhteyshenkilö kiinni.

4

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset ota yhteyttä luottokorttiyhtiöön ja laita sitä asialle rahojen takaisinperinnän kanssa , jos siis siihen olet oikeutettu. Turha sellaisia rahoja on takaisin kysellä jos hotellivaraus on ollut lopullinen ilman peruutusoikeutta. Luottokorttiyhtiö haluaa nähdä alkuperäisen varauksen ehdot ja peruutusvahvistuksen.

• Anonyymi

bookingin kautta sain kolme hotellia peruttua ...vaikka ei ollu ilmaista peruutusoikeutta.
        yhteen hotelliin tarvi laittaa useampi sähköposti.....koronavirusepidemia ja ei lentoja niihin vedoten......................

• Anonyymi

Olen itse myös yrittänyt päästä puhelimitse 1,5 vk hotels.comiin mutta kukaan ei ollut vastaamassa. Lopulta tänään joku oli vastaamassa mutta vastaavat vain puheluihin jotka koskevat peruutuksia 72 h seuraavan tunnin aikana.

• Anonyymi

Minulla meni Booking.com:n kautta tehty varaus harakoille, kun en löytänyt mitään yhteystietojan minkäänkieliseen asiakaspalveluun. Hotelliin olin yhteydessä ja he olivat valmiita siirtämään varaustani myöhemmälle tänä vuonna, mutta se kuulemma piti tehdä Booking.com kautta . Ja kun sieltä ei mitään kontaktia löytynyt, niin varaus jäi sitten siirtämättä ja rahat jäi sisään. Enpä taida enää Booking.com:ia käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3368
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1909
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1733
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1601
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1453
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1395
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1371
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe