Hehkutulppa?

Anonyymi

Terve:
Mitä tarkoittaa Bocssin hehkutulpassa : Korvaava tiedote 2: ilman paineanturia. ja Kartionousu: 63

8

2490

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinähän se lukee ihan selvällä suomenkielellä.

• Anonyymi

Kun kerran olet niin viisas kerro sitten mikä on hehkun kartionnousu, ja mikä on paineanturi hehkussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kerran olet niin viisas kerro sitten mikä on hehkun kartionnousu, ja mikä on paineanturi hehkussa?

Kerro ensin mikä on Bocsisin hehkutulppa.
        Voithan laittaa google hakuun sanat kartionousu ja hehkutulppa, onnistuuko sulta?

• Anonyymi

Kartio on se tietyssä kulmassa oleva reuna joka ottaa sylinterikanteen. Tulpathan on joko kartiolla tai tiivisterenkaalla.

Paineanturista en tiedä kun en dieseliä koskaan omistanut. Eikö auton rekkarilla ole aika helppo selvittää vara-osaportaaleista kuuluuko autoon tulpat paineanturilla vai ei.

• Anonyymi

Selviää kun laittaa googlen hakuun hehkutulppa ja paineanturi.
        Ei ATK ole kauhean vaikea asia kun hieman viitsii miettiä ennen kuin lähtee Suolen wikiin kyselemään sitä ihan oikeaa tietoa.

• Anonyymi

Bocssin?

• Anonyymi

Et ole ainoa tyhmä joka ei tiedä mikä on hehkutulpan paineanturi. Näitä tyhmiä löytyy jopa korjaamoiden asentajista ja korjaamo päälliköistä. Olen kysynyt tätä kahdelta korjaamo päälliköltä ja kolmelta asentajalta, tulos sama, ei tietoa. Toinen korjaamopäällikkö yritti etsiä netistä, mutta ei löytänyt tietoa.

• Anonyymi

Et ole ainoa tyhmä joka ei tiedä mikä on hehkutulpan paineanturi. Näitä tyhmiä löytyy jopa korjaamoiden asentajista ja korjaamo päälliköistä. Olen kysynyt tätä kahdelta korjaamo päälliköltä ja kolmelta asentajalta, tulos sama, ei tietoa. Toinen korjaamopäällikkö yritti etsiä netistä, mutta ei löytänyt tietoa.
      Äänestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe