Huvittava matkailunäkökanta.

Luin seuraavan näkemyksen Pattayaa kohtaan:

"Pattayalla ökyveneen omistaminen saattaisi houkutella rosvoryökäleen paikalle. Kontrasti on iso rutiköyhän kalastajan ja upporikkaan ökyveneilijän välillä jotka satamassa kohtaa.

Matalaa profiilia kannattaa pitää rikkaan Pattayalla.
Moni pröystäilijä on päässyt hengestään.
Pattayalla on useita suomalaisia miljonäärejä ja vierailevasti muutama ökyrikas. Heillä kaikilla on matala profiili.
Eivät kruisaile Ferrareilla eikä ole Rolexia ranteessa."

Muistan myös Nasulla olleen Rolex ja yhden olleen kaverinsa Ferrarin kyydissä, sekä monien olleen kiinnostunut venenäyttelyistä, sekä että Pattayalla on maailman parhaat soppailumahdollisuudet ja maailman tasoikkammat mitä tahansa.

Sallittaneen kysymys, miksi tämä vastakkainasettelu upporikas vs. rutiköyhä ei ilmene muissa Pattayaa mainostvissa miljoonissa Pattayan rakkaiden kirjoitelmissa?

51

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kahden viikon junttimiljonääri vs rutiköyhä baarityttö ?

    • Anonyymi

      Kahden viikon junttimiljonääri vs rutiköyhä baarityttö ?

    • Anonyymi

      Kyllähän pattaya on alimman sosiaaliluokan paikka joilla on edes jonkinlainen mahdollisuus hieman matkustella, sekä hakea seuraa kun muuten se on mahdotonta.

      • Anonyymi

        Kertoilee "kotonamaleksija"
        on siinä kaverilla oikea elämä...


      • Anonyymi

        Thaimaassa. siellä minne sinun on mahdotonta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoilee "kotonamaleksija"
        on siinä kaverilla oikea elämä...

        Namissako maleksii?


    • Anonyymi

      Lerpan luokat, tasot, laadut, kastit ja mielikuvitusjahdit. Pattayalle ei lerpsei koskaan pääse eikä edes Thaimaahan. Omaishoitajakin lähti Thaimaahan. Tuleeko hän vielä takaisin katselemaan kun istut vanhan pöytätietokoneesi ääressä näpyttelemässä täysin tyhjänpäiväistä roskaa suomikaksneloselle?

      • Anonyymi

        Itse tasotat upporikkaat jarutiköyhät, sekä jauhat kirpparinäppiksestä.
        Omaishoitajakirjoituksillasi osoitat oman tasosi.


      • Anonyymi

        Kiitos kun kerroit, pattaya on edellisaikojen mustmäentori, menokin on samanlaista, eikä minulla ole edelleenkään jahtaja, ei edes soutuvenettä koskaan ollut, ei rolexia aitoa eikä kopiota, titaani amex on, mutta se ei pönkitä heikkoa itsetuntoa lompakossa, en perusta ferrareista, riittää toytota camry, navara ja pari moottoripyörää... En oikeastaan välitä mistään ns. luxorytuotteista, eikä oikeastaan vaimokaan, tämä onecoin heppu on wahlroos on oikea moraalittomuuden ilmentymä, joka vielä pääsee hengestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit, pattaya on edellisaikojen mustmäentori, menokin on samanlaista, eikä minulla ole edelleenkään jahtaja, ei edes soutuvenettä koskaan ollut, ei rolexia aitoa eikä kopiota, titaani amex on, mutta se ei pönkitä heikkoa itsetuntoa lompakossa, en perusta ferrareista, riittää toytota camry, navara ja pari moottoripyörää... En oikeastaan välitä mistään ns. luxorytuotteista, eikä oikeastaan vaimokaan, tämä onecoin heppu on wahlroos on oikea moraalittomuuden ilmentymä, joka vielä pääsee hengestään.

        Moottoripyörää..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit, pattaya on edellisaikojen mustmäentori, menokin on samanlaista, eikä minulla ole edelleenkään jahtaja, ei edes soutuvenettä koskaan ollut, ei rolexia aitoa eikä kopiota, titaani amex on, mutta se ei pönkitä heikkoa itsetuntoa lompakossa, en perusta ferrareista, riittää toytota camry, navara ja pari moottoripyörää... En oikeastaan välitä mistään ns. luxorytuotteista, eikä oikeastaan vaimokaan, tämä onecoin heppu on wahlroos on oikea moraalittomuuden ilmentymä, joka vielä pääsee hengestään.

        Voi lerpuusi että jaksat aina vaan satuilla titaani amexeista. Sinä et edes tiedä mikä se on.

        Sen vuosimaksu pelkästään on suurempi kuin puolen vuoden eläkkeesi ylijäämä ja se vaatii noin 1,3 miljoonan euron vuositulot jott sitä sinulle tarjotaan. Se vaatii myös sen että sitä käytetään vuosittain 250 000 eurolla, joka taasen on kymmenen vuoden eläkkeesi. Koko Suomessa on kuulema 13 mustaa amexia. Sinulla ei ole ja sinun Kasikornin vanha pnkkikorttisi (josta laitoit kuvan) ei kelpaa edes paikalliseen seven eleveniin tarinasi mukaan.
        Edes oikeilla miljonääreillä ei ole mitään tarvetta hommata tuollaisia kortteja. Se on pelkkää pröystäilyä varten ja edut ei kata sen kustannuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lerpuusi että jaksat aina vaan satuilla titaani amexeista. Sinä et edes tiedä mikä se on.

        Sen vuosimaksu pelkästään on suurempi kuin puolen vuoden eläkkeesi ylijäämä ja se vaatii noin 1,3 miljoonan euron vuositulot jott sitä sinulle tarjotaan. Se vaatii myös sen että sitä käytetään vuosittain 250 000 eurolla, joka taasen on kymmenen vuoden eläkkeesi. Koko Suomessa on kuulema 13 mustaa amexia. Sinulla ei ole ja sinun Kasikornin vanha pnkkikorttisi (josta laitoit kuvan) ei kelpaa edes paikalliseen seven eleveniin tarinasi mukaan.
        Edes oikeilla miljonääreillä ei ole mitään tarvetta hommata tuollaisia kortteja. Se on pelkkää pröystäilyä varten ja edut ei kata sen kustannuksia.

        Pohdippa mahdollisuutta että sinulle annetaan porkkanaa jokapäiväistä elämäntarvettasi tyydyttämään.

        Yhdellä on pahvilaatikollinen Kasikornin kalentereita, minulla sen sijaan Kasikornissa rahaa arviolta ..... no antaas olla, täytyyhän sinunkin nukkua painajaisia toisten omaisuudesta näkemättä aivan joka yö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohdippa mahdollisuutta että sinulle annetaan porkkanaa jokapäiväistä elämäntarvettasi tyydyttämään.

        Yhdellä on pahvilaatikollinen Kasikornin kalentereita, minulla sen sijaan Kasikornissa rahaa arviolta ..... no antaas olla, täytyyhän sinunkin nukkua painajaisia toisten omaisuudesta näkemättä aivan joka yö.

        Kuusikymppinen ukkeli joka tykkää kotona maleksimisesta, taistelee kelan kanssa lääkekorvauksista oikeudessa ja kehuskelee ilmaispalstalla höyläävänsä mustaa amexia.
        Sen jälkeen hän palaa kertomaan että valehteli asiasta ihan kiusallaan "porkkanaksi".
        Viikon päästä hän kertoo taas uudelleen mustasta amexista ja sitten kertoo taas valehdelleensa porkkanaksi. Tätä jatkunee hautaan saakka.

        On mielettömän upeaa tuon kuusikymppisen kotona maleksivan elämä. Hollywood-tasoa suorastaan ja ihan ikiomassa kastilaadussaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusikymppinen ukkeli joka tykkää kotona maleksimisesta, taistelee kelan kanssa lääkekorvauksista oikeudessa ja kehuskelee ilmaispalstalla höyläävänsä mustaa amexia.
        Sen jälkeen hän palaa kertomaan että valehteli asiasta ihan kiusallaan "porkkanaksi".
        Viikon päästä hän kertoo taas uudelleen mustasta amexista ja sitten kertoo taas valehdelleensa porkkanaksi. Tätä jatkunee hautaan saakka.

        On mielettömän upeaa tuon kuusikymppisen kotona maleksivan elämä. Hollywood-tasoa suorastaan ja ihan ikiomassa kastilaadussaan.

        Sivullisena huomioin näissä alituisissa kirjoituksissasi suurta tarvetta vääristelyyn, joka lienee olevan syy myös siihen, että sinun kohtaloksesi ei ole osunut kumppania, kukapa tuollaista kauaa katselisi.

        Kelan päätöksestä yhden asiakirjan laatiminen ei ole riitelyä oikeudessa.

        Olen lukenut sinun näitä saman aiheisia kirjoituksia jo niin monta ja todella monen vuoden ajalta, että ymmärrän hyvin nämä porkkanat sinulle lopputuloksena olevan monta kirjoitustasi joka ikinen päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lerpuusi että jaksat aina vaan satuilla titaani amexeista. Sinä et edes tiedä mikä se on.

        Sen vuosimaksu pelkästään on suurempi kuin puolen vuoden eläkkeesi ylijäämä ja se vaatii noin 1,3 miljoonan euron vuositulot jott sitä sinulle tarjotaan. Se vaatii myös sen että sitä käytetään vuosittain 250 000 eurolla, joka taasen on kymmenen vuoden eläkkeesi. Koko Suomessa on kuulema 13 mustaa amexia. Sinulla ei ole ja sinun Kasikornin vanha pnkkikorttisi (josta laitoit kuvan) ei kelpaa edes paikalliseen seven eleveniin tarinasi mukaan.
        Edes oikeilla miljonääreillä ei ole mitään tarvetta hommata tuollaisia kortteja. Se on pelkkää pröystäilyä varten ja edut ei kata sen kustannuksia.

        Ihan oikeesti poju, etsit minulla olevan maksukortin tietoja netistä, kaiketi minä itse tiedän hieman paremmin mitä sen lompakossa pitäminen vaatii tai on vaatimatta en tarvitse siineh internettiä, muutenkin olet hieman omalaatuinen itket 24/7 että en asu thaimaassa, sitten itket että minulla on vanha kasikornin visakortti, tietysti on, olen asunut täällä kauan en nyt viitsinyt vaihtaa kortttia uuteen, sen takia että laitoin sen framelle, mulla on useita tilejä thaimaassa jossa jokaiseen on omat korttinsa. Olet useasti kertonut mitä sinun mielestäsi oikea miljonääri tekee, tai on tekemättää, mitä pröystäilyä on pitää korttia lompakossa, ei se sieltä kenellekään näy, teppana...

        Rolex näkyy ja se on pröystäilyä, kuten kaikki italialaiset urheiluautot, niillä ei tee suomessa mitään eikä yhtään sen enempää täälläkään...

        anoin joskus 80 luvulla ekan amexin, sain vihreän, sitten hopeisen ja sitten kultaisen, titanium tuli vuosia sitten, en ole huomannut paljonko maksaa vuodessa, menee suomesta suoraveloituksena luulen että ei yli 250 euroa, lue sinä vain tuota internettiä minun ei tarvitse...

        Jatka poju totuustarkkailua, minä luen hiukan ja käyn nukkumaan.

        Onko reppana hua hinissä kaksi phetkasem roadia jotka kulkevat samaan suuntaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeesti poju, etsit minulla olevan maksukortin tietoja netistä, kaiketi minä itse tiedän hieman paremmin mitä sen lompakossa pitäminen vaatii tai on vaatimatta en tarvitse siineh internettiä, muutenkin olet hieman omalaatuinen itket 24/7 että en asu thaimaassa, sitten itket että minulla on vanha kasikornin visakortti, tietysti on, olen asunut täällä kauan en nyt viitsinyt vaihtaa kortttia uuteen, sen takia että laitoin sen framelle, mulla on useita tilejä thaimaassa jossa jokaiseen on omat korttinsa. Olet useasti kertonut mitä sinun mielestäsi oikea miljonääri tekee, tai on tekemättää, mitä pröystäilyä on pitää korttia lompakossa, ei se sieltä kenellekään näy, teppana...

        Rolex näkyy ja se on pröystäilyä, kuten kaikki italialaiset urheiluautot, niillä ei tee suomessa mitään eikä yhtään sen enempää täälläkään...

        anoin joskus 80 luvulla ekan amexin, sain vihreän, sitten hopeisen ja sitten kultaisen, titanium tuli vuosia sitten, en ole huomannut paljonko maksaa vuodessa, menee suomesta suoraveloituksena luulen että ei yli 250 euroa, lue sinä vain tuota internettiä minun ei tarvitse...

        Jatka poju totuustarkkailua, minä luen hiukan ja käyn nukkumaan.

        Onko reppana hua hinissä kaksi phetkasem roadia jotka kulkevat samaan suuntaan,

        Tiesitkö edes että Amex on American Express? En minäkään googlannut, kuulin radiosta kun siitä juteltiin siitä mustasta Amexista. Niitä on 13 kpl Suomessa ja niitä ei anota, vaan niitä tarjotaan luottokelpoisille henkilöille jotka tienaavat yli 1,3 miljoonaa euroa vuodessa ja jotka käyttävät korttiaan yli 250 000 eurolla vuodessa. Väitätkö tosissasi vielä että sinulla on titanium amex? Jostakin kummasta syystä postitit kuvan vain kasikornin vanhasta pankkikortista. Miksi et samalla titanium amexista, kun siitä oli puhe?
        Kuten sanoin, edes oikeat miljonäärit eivät tarvitse mustaa amexia. Se on statusjuttu pintaliitäjille ja multimiljonääreille. Mitäs mieltä olit kympin saldosta? Se näköjään poistui mutta helppohan tuo on löytää. Pistääkö kateeksi? Minulla ei pistä. En ole ikinä kadehtinut ketään ja tulen vallan mainiosti ihan itse omilla rahoillani toimeen ja perheeni elätän komeasti. GMW8iP

        peppuslaiffi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö edes että Amex on American Express? En minäkään googlannut, kuulin radiosta kun siitä juteltiin siitä mustasta Amexista. Niitä on 13 kpl Suomessa ja niitä ei anota, vaan niitä tarjotaan luottokelpoisille henkilöille jotka tienaavat yli 1,3 miljoonaa euroa vuodessa ja jotka käyttävät korttiaan yli 250 000 eurolla vuodessa. Väitätkö tosissasi vielä että sinulla on titanium amex? Jostakin kummasta syystä postitit kuvan vain kasikornin vanhasta pankkikortista. Miksi et samalla titanium amexista, kun siitä oli puhe?
        Kuten sanoin, edes oikeat miljonäärit eivät tarvitse mustaa amexia. Se on statusjuttu pintaliitäjille ja multimiljonääreille. Mitäs mieltä olit kympin saldosta? Se näköjään poistui mutta helppohan tuo on löytää. Pistääkö kateeksi? Minulla ei pistä. En ole ikinä kadehtinut ketään ja tulen vallan mainiosti ihan itse omilla rahoillani toimeen ja perheeni elätän komeasti. GMW8iP

        peppuslaiffi

        Koska ja missä on perseennuolijoiden tapaaminen jossa kaikki puhuu samoin sanoin samasta aiheesta, olisi mukava tulla tapaamaan kaikkia teitä .......yhtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö edes että Amex on American Express? En minäkään googlannut, kuulin radiosta kun siitä juteltiin siitä mustasta Amexista. Niitä on 13 kpl Suomessa ja niitä ei anota, vaan niitä tarjotaan luottokelpoisille henkilöille jotka tienaavat yli 1,3 miljoonaa euroa vuodessa ja jotka käyttävät korttiaan yli 250 000 eurolla vuodessa. Väitätkö tosissasi vielä että sinulla on titanium amex? Jostakin kummasta syystä postitit kuvan vain kasikornin vanhasta pankkikortista. Miksi et samalla titanium amexista, kun siitä oli puhe?
        Kuten sanoin, edes oikeat miljonäärit eivät tarvitse mustaa amexia. Se on statusjuttu pintaliitäjille ja multimiljonääreille. Mitäs mieltä olit kympin saldosta? Se näköjään poistui mutta helppohan tuo on löytää. Pistääkö kateeksi? Minulla ei pistä. En ole ikinä kadehtinut ketään ja tulen vallan mainiosti ihan itse omilla rahoillani toimeen ja perheeni elätän komeasti. GMW8iP

        peppuslaiffi

        Poju juttusi alkaa olla sekavia, niinkuin sanoin, minulla on vuosia ollut amex, ja vaihtoivat sen muutaman vuoden välein uuteen, tai seuraavalle tasolle, postissa vaan tulee uusi kortti, ne pidä mitään muuta korttia lompakossa kuin sitä korttia mitä pääosin käytän, amex ei ole täällä kovinkaan suosittu kuten ei suomessakaan, anoin sen joskus ihan huvikseni joltain jenkkien lentokentältä kun näin siellä hakulomakkeen, ja se tuli muutaman kuukauden päästä postissa laksu maksetaan taaloina, en siis ole tilannut kuin sen enimmäisen, enkä edes käytä sitä paljon, joskus on konetta odotellessa käynyt amexin odotustilassa, enpä paljon muuta.

        Muutenkin logiikkasi on hieman outo, kerrot että oikea miljonäärit eivät tarvitse amexia sitten hieman aikaisemmassa lauseessa kerroit että paljonko on oltava ostoksia ja käyttömaksuja, moisessa kortissa, jos ne pitävät paikkaansa pitää olla miljonääri sellaisen saadakseen saatikka käyttää sitä, kaiketi sille olisi kysyntää... JA kyse oli vain yhdestä luottakortista joita on maailma pullollaan, suurempi ongelma on saada thaimaasta luottokortti, pankkikorttejahan täällä ei ole koskaan edes ollut täällä pelattiin vielä vuosia sitten shekkivihoilla, kuten suomessa vaan visa -debet kortti. Mieti reppana oikeesti maailmassa on miljardeja kortteja, rikkain prosentti maailman väestöstä omistaan enemmän kuin 90% ns. köyhistä, yhteenlaskettuna... se vaan on yksi kortti, sinänsä erialinen kun se ei ole muovia, vaan tuntumaltaan täysin erilainen, mitäs luulet lytyykö suomesta ihmistä joka kuluttaa 25.000 euroa kk, ja maksaa sen mustalla amexsilla.

        Ihan oikeeasti sekopaa laittelet nordean kuittia samaa jota tämä 2010 on aikaisemmin käyttänyt varallisuutensa todistamiseen, summakin on sama... hienoa peppunen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju juttusi alkaa olla sekavia, niinkuin sanoin, minulla on vuosia ollut amex, ja vaihtoivat sen muutaman vuoden välein uuteen, tai seuraavalle tasolle, postissa vaan tulee uusi kortti, ne pidä mitään muuta korttia lompakossa kuin sitä korttia mitä pääosin käytän, amex ei ole täällä kovinkaan suosittu kuten ei suomessakaan, anoin sen joskus ihan huvikseni joltain jenkkien lentokentältä kun näin siellä hakulomakkeen, ja se tuli muutaman kuukauden päästä postissa laksu maksetaan taaloina, en siis ole tilannut kuin sen enimmäisen, enkä edes käytä sitä paljon, joskus on konetta odotellessa käynyt amexin odotustilassa, enpä paljon muuta.

        Muutenkin logiikkasi on hieman outo, kerrot että oikea miljonäärit eivät tarvitse amexia sitten hieman aikaisemmassa lauseessa kerroit että paljonko on oltava ostoksia ja käyttömaksuja, moisessa kortissa, jos ne pitävät paikkaansa pitää olla miljonääri sellaisen saadakseen saatikka käyttää sitä, kaiketi sille olisi kysyntää... JA kyse oli vain yhdestä luottakortista joita on maailma pullollaan, suurempi ongelma on saada thaimaasta luottokortti, pankkikorttejahan täällä ei ole koskaan edes ollut täällä pelattiin vielä vuosia sitten shekkivihoilla, kuten suomessa vaan visa -debet kortti. Mieti reppana oikeesti maailmassa on miljardeja kortteja, rikkain prosentti maailman väestöstä omistaan enemmän kuin 90% ns. köyhistä, yhteenlaskettuna... se vaan on yksi kortti, sinänsä erialinen kun se ei ole muovia, vaan tuntumaltaan täysin erilainen, mitäs luulet lytyykö suomesta ihmistä joka kuluttaa 25.000 euroa kk, ja maksaa sen mustalla amexsilla.

        Ihan oikeeasti sekopaa laittelet nordean kuittia samaa jota tämä 2010 on aikaisemmin käyttänyt varallisuutensa todistamiseen, summakin on sama... hienoa peppunen.

        Muuten resupeppu, olen itsekin jo vuosia sitten kuullut tuosta amexista, jossain ohjelmassa... mutta tosiasiassa amex itse päättää kelle kortti annetaan ja kenelle ei, sinä et siis voi anoa sitä mitenkään, joten noilla summilla ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeesti poju, etsit minulla olevan maksukortin tietoja netistä, kaiketi minä itse tiedän hieman paremmin mitä sen lompakossa pitäminen vaatii tai on vaatimatta en tarvitse siineh internettiä, muutenkin olet hieman omalaatuinen itket 24/7 että en asu thaimaassa, sitten itket että minulla on vanha kasikornin visakortti, tietysti on, olen asunut täällä kauan en nyt viitsinyt vaihtaa kortttia uuteen, sen takia että laitoin sen framelle, mulla on useita tilejä thaimaassa jossa jokaiseen on omat korttinsa. Olet useasti kertonut mitä sinun mielestäsi oikea miljonääri tekee, tai on tekemättää, mitä pröystäilyä on pitää korttia lompakossa, ei se sieltä kenellekään näy, teppana...

        Rolex näkyy ja se on pröystäilyä, kuten kaikki italialaiset urheiluautot, niillä ei tee suomessa mitään eikä yhtään sen enempää täälläkään...

        anoin joskus 80 luvulla ekan amexin, sain vihreän, sitten hopeisen ja sitten kultaisen, titanium tuli vuosia sitten, en ole huomannut paljonko maksaa vuodessa, menee suomesta suoraveloituksena luulen että ei yli 250 euroa, lue sinä vain tuota internettiä minun ei tarvitse...

        Jatka poju totuustarkkailua, minä luen hiukan ja käyn nukkumaan.

        Onko reppana hua hinissä kaksi phetkasem roadia jotka kulkevat samaan suuntaan,

        entäpä se nanan 240 neliöinen luksuscondo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entäpä se nanan 240 neliöinen luksuscondo..

        Bella DOROOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!

        fantastico !!

        pysty ratkaisee..toki turska ryskää edellä..

        Kaisalta Kaisan tarkkaa työtä, no, pari kello viiteen ja yhteentoista


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Aloitusmaksu on nykyään 7500 dollaria. Korttia ei suositella eikä myönnetä ennenkuin olet useana vuonna tehnyt alemmilla amex korteilla vuosittain vähintään 230 tuhannen dollarin korttiostoksia. Helvetti jäätyy ennenkuin jollakin kalervon entisellä vuokralaisella on musta amex.


      • Anonyymi

        niinhän siinä käy kuten aina, hiljaista pitelee. eipä näillä miljonääreillä ole näkynyt muitakaan kuvia omistuksistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa linkki reppanalerpalle josta voit lukea mikä musta amex on.
        https://hillomaisteri.com/musta-american-express/

        No tuosta jutustahan olet jo kopiokirjoittanut tälle matkailupalstalle kirjan verran toistoja.

        Onko muuta internetviisautta sulla vaihteen vuoksi ?

        Mulla on aina pieni kultaharkko kainaloasekotelossa, mitä siihen sanot 2010/Laif?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitusmaksu on nykyään 7500 dollaria. Korttia ei suositella eikä myönnetä ennenkuin olet useana vuonna tehnyt alemmilla amex korteilla vuosittain vähintään 230 tuhannen dollarin korttiostoksia. Helvetti jäätyy ennenkuin jollakin kalervon entisellä vuokralaisella on musta amex.

        kuules.. mulla on jo ja voin vakuuttaa sen. En vaan voi kuvata sitä nyt kun.. kun.. tota.. kun.. en nyt voi.. tota.. resupetteri mulla on kameranlinssit pesukoneessa ja enkä tarvi sun tonnias. tonnit on mulle pikkurahoja ja sulle ne on tonneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinhän siinä käy kuten aina, hiljaista pitelee. eipä näillä miljonääreillä ole näkynyt muitakaan kuvia omistuksistaan.

        Pysähdy hetkeksi ajattelemaan ........ onko aloittaja tehnyt aloituksen tarkoituksella, että aktivoidut perjantaipuuhaasi ....... funtsippa sitä kun eräskin rakentaa uima-allasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysähdy hetkeksi ajattelemaan ........ onko aloittaja tehnyt aloituksen tarkoituksella, että aktivoidut perjantaipuuhaasi ....... funtsippa sitä kun eräskin rakentaa uima-allasta.

        Totesit sitten itsekin että puheesi mustista amexeista oli vitsi. Muut sen jo tiesikin. Mutta ensi viikolla viimeistään sulla on se taas. Dementia nääs..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pysähdy hetkeksi ajattelemaan ........ onko aloittaja tehnyt aloituksen tarkoituksella, että aktivoidut perjantaipuuhaasi ....... funtsippa sitä kun eräskin rakentaa uima-allasta.

        On kyllä älyvapaa aloitus, mutta mutta. Pitäisiköhän googlailla taas kalentereita että onko tänään torstai vai perjantai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totesit sitten itsekin että puheesi mustista amexeista oli vitsi. Muut sen jo tiesikin. Mutta ensi viikolla viimeistään sulla on se taas. Dementia nääs..

        Ei minulla mainittua ole enkä ole sanaakaan mistään luottokortista puhunut.

        Kehotin sinua pysähtymään kiihkossasi ja ajattelemaan aloittajan tarkoitusta.
        Aloituksessa on myös kokonaisvaltainen totuus idiotismistasi.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        On kyllä älyvapaa aloitus, mutta mutta. Pitäisiköhän googlailla taas kalentereita että onko tänään torstai vai perjantai.

        On maailman helpoin antaa pilkunnussijalle aihetta, nythän on lauantai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entäpä se nanan 240 neliöinen luksuscondo..

        muitaneeko oliko vuokrattu vai oma?.... vosujen kutupesä?


    • Anonyymi

      Kyseistä tarinaa aina uudelleen ja uudelleen saa kuulla suomibaarissa jossa yössä yli tuhat asiakasta.
      Ovat stadilaisia ja saunomisesta pitävät, kaiken tietävät savusellaisista.
      Stadi itse asuu arvostetussa kalliissa taloyhtiössä, jossa yhteinen sauna ja hihittelevä naapuri, sekä yksinhuoltajia, joita hän hoitelee.
      Malmilta piipahtaa Nasu silloin tällöin ja Laiffi yövuoroltaan, saunovat yhdessä.
      Tosin on myös Krunikan Vili, Kontulan Kingi ja monta muutakin, mutta he ei niinkään saunovaa populaa.
      Tuosta tulikin mieleeni, että ovat yhtä miestä isänmaallisia ja liivimiesten vastaisia aiheuttaen ihmetykseni liivimiesten muistokirjoituksien johdosta toisessa asiassa.

      • Anonyymi

        Mitähän sinä vajakkipoju tiedät liivimiehistä? Luuletko että ne on jokin homogeeninen sakki ja kaikki samaa kerhoa ja seuraa? Käsittämättömän tyhmä sälli olet. Mikä on diagnoosisi? Mahtuuko se tähän viitentuhanteen kirjaimeen? Nytkö sulla on suomalaisten saunominen ihmettelyn aiheena? Odinit ei ole mitään liivimiehiä eikä motskari eikä rikollisjärjestö. Ihan sekin vain tiedoksi pieneen mieleesi jossa mikään ei tunnu olevan ihan hallinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sinä vajakkipoju tiedät liivimiehistä? Luuletko että ne on jokin homogeeninen sakki ja kaikki samaa kerhoa ja seuraa? Käsittämättömän tyhmä sälli olet. Mikä on diagnoosisi? Mahtuuko se tähän viitentuhanteen kirjaimeen? Nytkö sulla on suomalaisten saunominen ihmettelyn aiheena? Odinit ei ole mitään liivimiehiä eikä motskari eikä rikollisjärjestö. Ihan sekin vain tiedoksi pieneen mieleesi jossa mikään ei tunnu olevan ihan hallinnassa.

        Aloitus hyvin aktiveerannut sut, katsotaan millä aiheella huomenna


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus hyvin aktiveerannut sut, katsotaan millä aiheella huomenna

        petterit huomenna heti aamu puuron jälkeen aion puhua teille jahti ja sipuliteemakkaroista jotka on hyväksi aivolle. sitten teen teidät katteelliseksi liplattelemalla pitkin saimaan pukettia just ostetulla venholla. amexilla ostin ne lähetti sen mulle samalla amerikasta ku siwaan ykkös poonus kortin. huomisiin siis tulee tosi hauskaa ja huvittaavaa nauran kippuranaurua teille jo etukäteen savua saunassa. tai vissii vaa henki höyryää ku kiuas ei syttynny. märkiä risuja ja haisee ihan sille ku joku ois kussu mun sauna puihi.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        petterit huomenna heti aamu puuron jälkeen aion puhua teille jahti ja sipuliteemakkaroista jotka on hyväksi aivolle. sitten teen teidät katteelliseksi liplattelemalla pitkin saimaan pukettia just ostetulla venholla. amexilla ostin ne lähetti sen mulle samalla amerikasta ku siwaan ykkös poonus kortin. huomisiin siis tulee tosi hauskaa ja huvittaavaa nauran kippuranaurua teille jo etukäteen savua saunassa. tai vissii vaa henki höyryää ku kiuas ei syttynny. märkiä risuja ja haisee ihan sille ku joku ois kussu mun sauna puihi.

        Lerppa, mulla on maastovärjätty AmEx Camoflage. Miljoona euroa viikossa tarttee käyttää Kelan maksusitoumuksia keskikaljan ostoon ja päälääkkeisiin, niin pysyy kurkoluokassa. Sulle varmaan helppo nakki?

        Pääppötoipilas Tontunmäestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppa, mulla on maastovärjätty AmEx Camoflage. Miljoona euroa viikossa tarttee käyttää Kelan maksusitoumuksia keskikaljan ostoon ja päälääkkeisiin, niin pysyy kurkoluokassa. Sulle varmaan helppo nakki?

        Pääppötoipilas Tontunmäestä

        Kurko lennonjohtajamoodin sitten otti käyttöön, hyvä kilahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurko lennonjohtajamoodin sitten otti käyttöön, hyvä kilahtanut.

        Lerppa, joko esari-ihottumasi on parantunut? Se oli kuulemma tullut liiasta matkaesitteille vemppaamisesta, ja H-D -lehtien näpläämisestä kiihottuneessa tilassa.
        Mikä tää lennonjohtajamoodi-juttu on? Oletko jo sellainenkin, noin joutoaikoinesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppa, joko esari-ihottumasi on parantunut? Se oli kuulemma tullut liiasta matkaesitteille vemppaamisesta, ja H-D -lehtien näpläämisestä kiihottuneessa tilassa.
        Mikä tää lennonjohtajamoodi-juttu on? Oletko jo sellainenkin, noin joutoaikoinesi?

        Senssun mielialanvaihtelusta ja ainaisesta valehtelusta tulee mieleen yksi suomalainen yh-äippä. Nätti ja kurvikas tytteli. Joutui avioeronsa aikoihin vieläpä raiskatuksi ja arvaatte varmaan mistä tekijä oli kotoisin. Sai siihen akuuttiin shokkiin vahvoja mielialalääkkeitä ja jäi heti koukkuun. Lääkärit kirjoitti hälle hurjia reseptejä. Toiset lääkkeet lamauttaa ja toiset piristää. Nyt hän vetää katkokävelyä silloin harvoin kun käy ulkosalla.
        Kerran hän on onnistunut vieroittamaan itsensä niistä mutta palasi takaisin niiden pariin muutaman kuukauden jälkeen. Soittelee minulle joskus varhain aamulla ja puhua palpattaa kuin papupata ja suunnittelee kaikenlaista, kyselee lainaksi työkaluja ja kaikenlaista, hirveä touhotus päällä ja suunvuoroa ei saa ollenkaan. Kertoo ihan uskomattomia juttuja mitä hänelle nyt on tapahtunut. Valehtelee minkä ehtii ja niin lapsellisesti ettei niitä juttuja kukaan voi ottaa vakavasti.
        Aamulla on intoa ja iltapäivällä iskee masennus. Iltaisin hän on kiukkuinen.
        Varmaan samat lääkkeet kuin arvoisalla senseillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssun mielialanvaihtelusta ja ainaisesta valehtelusta tulee mieleen yksi suomalainen yh-äippä. Nätti ja kurvikas tytteli. Joutui avioeronsa aikoihin vieläpä raiskatuksi ja arvaatte varmaan mistä tekijä oli kotoisin. Sai siihen akuuttiin shokkiin vahvoja mielialalääkkeitä ja jäi heti koukkuun. Lääkärit kirjoitti hälle hurjia reseptejä. Toiset lääkkeet lamauttaa ja toiset piristää. Nyt hän vetää katkokävelyä silloin harvoin kun käy ulkosalla.
        Kerran hän on onnistunut vieroittamaan itsensä niistä mutta palasi takaisin niiden pariin muutaman kuukauden jälkeen. Soittelee minulle joskus varhain aamulla ja puhua palpattaa kuin papupata ja suunnittelee kaikenlaista, kyselee lainaksi työkaluja ja kaikenlaista, hirveä touhotus päällä ja suunvuoroa ei saa ollenkaan. Kertoo ihan uskomattomia juttuja mitä hänelle nyt on tapahtunut. Valehtelee minkä ehtii ja niin lapsellisesti ettei niitä juttuja kukaan voi ottaa vakavasti.
        Aamulla on intoa ja iltapäivällä iskee masennus. Iltaisin hän on kiukkuinen.
        Varmaan samat lääkkeet kuin arvoisalla senseillä.

        En millään osaa arvata mistä... kerro jo nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En millään osaa arvata mistä... kerro jo nyt?

        Nelikirjaiminen maa. Alkaa iillä ja päättyy koohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nelikirjaiminen maa. Alkaa iillä ja päättyy koohon.

        Intiar. Voitinx jotain?

        Lerppa-fani


    • Anonyymi

      Oletko lerpsukka huomannut kaikkien näiden viiden vuoden itkeskelysi aikana tällä sivustolla, että olet täysin yksin tuon huvittuneisuutesi kanssa ja kukaan ei ole samaa mieltä kanssasi? Olet ihan yksin tuossa ihmeellisessä ajatusmaailmassasi ja mielikuvituksessasi. On kuin olisit joutunut pahaan onnettomuuteen joka on vaikuttanut radikaalisti kognitiivisiin ja verbaalisiin toimintoihisi ja tajunnantilasi on hämärtynyt. Tuolla pääkopalla et pääsisi peruskoulun ekalta luokalta koskaan pois, vaan sinut vietäisiin psykoterapiaan ja pysyvään laitoshoitoon, jossa todennäköisesti oletkin.

      • Anonyymi

        Anteeksi poikkiteloinen kommenttini, mutta aikana jolloin esimerkiksi kirjoittaja 2010 ei arvostele sinun kirjoituksiasi, tämä Lerpsukkasi ei ole ainoa ja yksin mielipiteineen sinusta.
        Sinun kirjoituksesi, käytöksesi ja olemuksesi ei ole terveen ihmisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi poikkiteloinen kommenttini, mutta aikana jolloin esimerkiksi kirjoittaja 2010 ei arvostele sinun kirjoituksiasi, tämä Lerpsukkasi ei ole ainoa ja yksin mielipiteineen sinusta.
        Sinun kirjoituksesi, käytöksesi ja olemuksesi ei ole terveen ihmisen.

        Tuossa osuvassa kirjoituksessa käsiteltiin sinun mielentilaasi. Ei kenenkään muun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa osuvassa kirjoituksessa käsiteltiin sinun mielentilaasi. Ei kenenkään muun.

        Mielipiteet lienee sallittuja ja minun mielipiteeni on että erittäin kattavasti kirjoituksillasi osoitat oman mielentilasi, joka minulle osoittaa sinulla olevan runsaasti ongelmia, mutta nehän ovat sinun, joten jatka kirjoituksiasi, koska niiistä saat kaipaamaasi nautintoa, ei sanasi ilmaisforkalla siitepölyä raskaampaa ole.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3361
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1828
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe